Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nå har jeg kjøpt meg noen blanke perler, 72 stk til 15 kroner inkludert porto! PERLER

Og satte inn bestilling på dette skjørtet, som så mange andre her inne har kjøpt. Flott å høre at det var bra! SKJØRT

edit: feil link

Endret av rumperister
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk dette i dag. Ved første øyekast syns jeg ikke skjørtet var noe fint, men da jeg tok det på meg ble jeg helt forelska i det, hehe. Det rekker meg til midt på leggen (er 170 cm). Og blusen var også kjempefin, tror jeg kjøper den i flere farger. Den passet kjempefint sammen med skjørtet :)

Hvilken størrelse har du i skjørtet? :) Oh hvordan er den i midjen?

Og kan du ta bilde med blusen på?

Skrevet

Topshop denim bralet. Tror den er stilig på, har sett den på noen motebloggbilder. Er bare liksom-olastoff i mykt bomull da, tror jeg.

Kostet ca 170 kr + 50 kr porto.

$(KGrHqZHJBIFET-I4t(lBRIUBJDrm!~~60_12.J

Skrevet

Fikk skjortene idag! Må si jeg er imponert over frakten, litt over en uke :)

Skjortene er knøttsmå i størrelsen, så jeg er glad jeg bestilte en large. Min mor, som har den andre skjorta, sa hun gjerne kunne hatt en XL, men large fungerer på henne og. Fargene er like som på bildene og kvaliteten virker overraskende robust! :) Jeg er fornøyd ihvertfall!

Hvilken str bruker du til vanlig? Tenkte og bestille selv. :)

Skrevet

Det blir i grunn feil å si for meg siden det strengt tatt er å omgå loven, og det vil være å bryte med KGs regler.

Mvh Yvonne :heiajente:

Jo, men det jeg lurte på om grensa på 1000 kr for gave er på toll eller moms, eller begge deler? Det kan jo være momspliktig selv om det ikke er tollpliktig

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Skrevet

Jo, men det jeg lurte på om grensa på 1000 kr for gave er på toll eller moms, eller begge deler? Det kan jo være momspliktig selv om det ikke er tollpliktig

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Nå betaler man stort sett bare mva (merverdiavgift) og ikke toll. Grensen for gaver er 1000 kr uansett.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Fikk mail nå fra ebay, der det sto følgende:

"We're writing to let you know that the listing for the following item you bid on has been removed"

Jeg har da betalt for denne varen, for snart en mnd siden. Det står videre at jeg må vente og se om varen kommer, og når det har gått minst 7 dager fra ETA, som faktisk har blitt dyttet frem til i slutten av september - 16. oktober (istedet for 2. september som var opprinnelig ETA), før jeg kan lage en sak av det for å få tilbake pengene mine.

Når går fristen ut for å lage en sak? Det er helt greit at eg ikke får varen min, selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor den er fjernet, men når det det for sent å få pengene mine tilbake?
Dette er liksom ikke snakk om en ring til 1 dollar heller...

Skrevet

Fikk mail nå fra ebay, der det sto følgende:

"We're writing to let you know that the listing for the following item you bid on has been removed"

Jeg har da betalt for denne varen, for snart en mnd siden. Det står videre at jeg må vente og se om varen kommer, og når det har gått minst 7 dager fra ETA, som faktisk har blitt dyttet frem til i slutten av september - 16. oktober (istedet for 2. september som var opprinnelig ETA), før jeg kan lage en sak av det for å få tilbake pengene mine.

Når går fristen ut for å lage en sak? Det er helt greit at eg ikke får varen min, selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor den er fjernet, men når det det for sent å få pengene mine tilbake?

Dette er liksom ikke snakk om en ring til 1 dollar heller...

45 dager. Listingen blir fjernet hvis selger bryter Ebays regler, f.eks. selger falske varer.

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Skrevet

Kjøpte denne vesken i går. (Sort)

Drev egentlig å bydde på den samme vesken under auksjon. Sto å fulgte med det siste kvarteret. Og når det bare var 9 sek igjen så bydde noen over meg. Rakk ikke å by over før tiden var ute. Trodde tiden økte litt ekstra når det ble lagt inn nytt bud jeg, slik at det skal være mulig for noen å by over.

Vurderer å kjøpe denne kåpen.

Skrevet

Fikk nettopp en svart og hvit bluse, kjempe fornøyd! Jg kjkøpte medium, litt stram over skuldrene. Er vanligvis s/m :)

Skrevet

Vurderer å kjøpe denne kåpen.

Jg kjøpte den kåpen i fjor, og er veldig fornøyd med den :) Den er også litt stram over skuldrene :P kjøpte min i medium :) anbefales!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Lurer på om jeg skal kjøpe denne kjolen :)

Endret av Eau de perfume
Skrevet

Lurer på om jeg skal kjøpe denne kjolen :)

Fin farge!

Men ikke så veldig classy at den er så kort når den også har dyp utringing.

Anonymous poster hash: febaf...49d

• Liker 3
Skrevet

Eg klarar ikkje heilt å bestemme meg for denne er fin eller stygg. Nokon som har in put?

http://www.ebay.com/itm/2013-Fashion-Sexy-Women-Korea-Boat-Neck-Long-Sleeve-Lace-T-shirt-Coat-Tops-UTAR-/331026020305?pt=US_CSA_WC_Shirts_Tops&hash=item4d12b037d

Anonymous poster hash: febaf...49d

Synes kanskje ikke den var all verden. Men nå kosta den ikke så mye heller da. :)

Anonymous poster hash: 70a4b...c5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...