Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ebay må man selvfölgelig väre veldig forsiktig med, fordi det er lett å bli svindla.. men ofte ordner selveste ebay opp i det (har i alle fall en tante som fikk ebay til å ordne opp når hun bestile en klokke som viste seg å väre falsk).
Vär obs på de som selger fra kina.. särlig når det gjelder sminke, for dette er ofte falske varer.. Men de kan også väre svärt vennlige! Bestile et ganske så billig makeup börste-sett fra ebay som jeg ikke var fornöyd med i det hele tatt, og jeg krevde å få halvparten av det jeg hadde betalt tilbake og det fikk jeg, og de var kjempevennlige mot meg :) Så man möter selvfölgelig på litt av hvert der inne!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fikk denne genseren/cardiganen i strikk idag! Elsker den, god og varm!!! Vurderer å kjøpe noen sånne i julegaver!

Er vel for mye og håpe på at det er litt ull i den? :P

Endret av flow
Skrevet

Er vel for mye og håpe på at det er litt ull i den? :P

Den klør ihvertfall ikke:-p Kan be samboeren min å ta den på, han klør alltid. Den er ihvertfall tjukk og varm ^^

Skrevet

Jeg har snart 2000 kjøp, og de fleste ting kommer innen 14 dager. Poenget er jo at selgere er individuelle, ergo er det merkelig å stemple hele ebay. Det er jo en ting. En annen ting er hvor selgere selger fra. Selger man fra Kina eller USA har jeg ingen problemer med å forstå at det kan ta lang tid med shipping. Sånn er det bare.

Mvh Yvonne :heiajente:

Ja, klart det. Enig med deg. Men jeg svarte på grunnlag av min erfaring av ebay, og av aliex. Var det hu lurte :)

Skrevet

Hvoror har "alle" sluttet å skrive om varen?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

• Liker 1
Skrevet

Vel, den virket når hun sendte den, rundt 7-8 dager siden, så jeg håper det går bra. Skal innom i morgen og få noen til å se på den.

Mvh Yvonne :heiajente:

Så bra :-)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Skrevet

Den ser stilig ut, men samtidig så får jeg en skikkelig "pysj-følelse" av den, men den ser kanskje ikke så pysj`ete ut i virkeligheten? :fnise:

Tja, den er jo behagelig på så kan vel brukes som det også men jeg tenker å bruke den til hverdags. :-)

Skrevet (endret)

- Topp med blonder i sort

Stilig! Kan jeg få høre dommen på denne når du får den? :biggrin:

Tja, den er jo behagelig på så kan vel brukes som det også men jeg tenker å bruke den til hverdags. :-)

Et plagg med to bruksområder- dobbel så bra :hoppendeglad:

Endret av NozMonster
Skrevet

Hvordan kan jeg legge inn feedback på et produkt som er arkivert?

Jeg klagde på et smykke jeg som kom etter to mnd. Det var for det første helt feil farge, full av flekker, og metallet var full av slittasjemerker. Jeg fikk aldri noen tilbakemelding fra selger, det er for sent å opprette sak, og jeg klarer heller ikke å se hvor jeg kan legge inn feedback. Jeg tenkte at med en negativ feedback kan det hende selger ønsker å rydde opp i saken.

Noen som vet?

Skrevet

Stilig! Kan jeg få høre dommen på denne når du får den? :biggrin:

Klart det! :) Er spent på den selv.

Skrevet

Kjøpte denne jakka til samboeren i dag. Haha, emojakke <3

Skrevet

Da har jeg kjøpt flanellskjorter!

To stykker, en i farge nr 04: blue and red, og en i farge 09: light coffee. Ganske like i grunn, men digget de! Håper det blir bra.

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer på det samme som Blod :) Kan du (KMT) gi tilbakemelding på begge preplumtoppene når du får de? Er veldig spent på hvordan de er.

Anonymous poster hash: ae339...9b0

Hvordan er kvaliteten og størrelsen osv?

Peplumtopp i rosa kom i posten i dag. Bestilte den i S, den er litt smal over skuldrene og brystene, samt en tanke kort i ermene men passet meg fint. Bruker normalt xs/s.

Ser ganske lik ut som på bildet, så jeg er fornøyd selv om "peplumskjørtet" var litt videre/større enn jeg egentlig trodde :-)

• Liker 2
Skrevet

Da har jeg kjøpt flanellskjorter!

To stykker, en i farge nr 04: blue and red, og en i farge 09: light coffee. Ganske like i grunn, men digget de! Håper det blir bra.

Hvilken strl kjøpte du og var de grei i strl?

Skrevet

Hvilken strl kjøpte du og var de grei i strl?

Kjøpte de istad, så må få de først :fnise:

Men skal si ifra! Kjøpte de i L/US10. Er egentlig en S, men siden de er skjorter gjør det ikke noe om de er litt store, og kinesiske størrelser er gjerne små i størrelsen i tillegg!

Skrevet

Peplumtopp i rosa kom i posten i dag. Bestilte den i S, den er litt smal over skuldrene og brystene, samt en tanke kort i ermene men passet meg fint. Bruker normalt xs/s.

Ser ganske lik ut som på bildet, så jeg er fornøyd selv om "peplumskjørtet" var litt videre/større enn jeg egentlig trodde :-)

Har du mulighet til å ta bilde av toppen?

Anonymous poster hash: ae339...9b0

Skrevet

Legg merke til at det kun er en skje, og at de sender i tilfeldige farger. Om de har "motsatt" skje vet jeg ikke. Noen som vet? Anonymous poster hash: cd076...6e7

Det er bare en skje, i hvertfall de jeg har bestilt. Har ikke fått noen "motstykker" , men det har ikke vært noe problem i forhold til bruken.

Jg skrev til selger før jeg bestilte for å høre om jg kunne få velge farge, og det gikk greit. Nå bestilte jeg 6 stk, så dt kan ha noe med det å gjøre :) (kalendergaver ;) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...