Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med denne klokka da? Skulle tro den har tilhørt Elvis... :sjokkert:

Anonymous poster hash: 78603...cbf
Skrevet (endret)

Deler som kan tas av og vaskes i oppvaskmaskin?

Anonymous poster hash: 78603...cbf

Det vet jeg ikke, kan sjekke senere. Men den er veldig lett å rengjøre for hånd.

Det går fint å vaske den i oppvaskmaskin, bladene er av rusfritt stål så husk å tørke de godt:)

Endret av Mrs.Fox
Skrevet

Du vet det ikke er en toalettmappe, men en veskeorganisator?

Det går nok fint ann å bruke den som begge deler.

Anonymous poster hash: 70a4b...c5e

Gjest Raindrops
Skrevet

Det går nok fint ann å bruke den som begge deler.

Bortsett fra at det store rommet ikke kan lukkes. Det gjør det litt upraktisk som toalettmappe for min del iallefall.

Skrevet

Bortsett fra at det store rommet ikke kan lukkes. Det gjør det litt upraktisk som toalettmappe for min del iallefall.

Jeg har sett det, men jeg tenkte mer sånn at den kan stå på badet med sminken oppi.

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg har sett det, men jeg tenkte mer sånn at den kan stå på badet med sminken oppi.

Da er den midt i blinken, jeg bruker bare toalettmappe når jeg reiser fra A til B, så da hadde det blitt litt verre :)

Skrevet

Eg har kjøpt casual jakke til jobben. I mørkeblå. Var veldig billig, så det er ikkje katastrofe om den ikkje er midt i blinken:

Jakke

Og vintage bukse sidan eg er veldig klar for noko anna enn skinny jeans og tights.

Gledar meg til post!

:)

Skrevet

Eg har kjøpt casual jakke til jobben. I mørkeblå. Var veldig billig, så det er ikkje katastrofe om den ikkje er midt i blinken:

Jakke

Og vintage bukse sidan eg er veldig klar for noko anna enn skinny jeans og tights.

Gledar meg til post!

:)

Kjempe fin jakke :) Hvilken størrelse tok du? Så at det bare var M, men jeg er XS-S til vanlig. Hm.

Skrevet

Nydeleg :) Kan du oppdatere med kor stor/liten lua er når du får prøvd den?

Jepp

Skrevet

Jaha... Den Sliderdicer-greia jeg skulle få, som jeg fikk beskjed om var fjernet fra Ebay, har jeg nå fått sporingsnummer på. Men når jeg sporer den får jeg opp at den er utlevert på et postkontor på andre siden av landet. En plass jeg aldri har hørt om en gang.

Noen har altså hentet ut pakken min, som var merket rekommandert.

Hva i all verden er det som skjer her?

Skrevet

Kjempe fin jakke :) Hvilken størrelse tok du? Så at det bare var M, men jeg er XS-S til vanlig. Hm.

Eg er ganske røslig, ca str 40, så eg hååpar at Large er stor nok. :)

Skrevet

Er det noen som har noen tips til noen fine overdeler? Typ slik man kan bruke i selskap, fest og date :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...