AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #9701 Skrevet 6. oktober 2013 Hårtørkehåndklehette - etter tips herfra, fungerer OK Portier - skal holde varmen inne i stua, mangler dør til gangen Beef Jerky - smaker bra! Jakke - etter tips herfra, venter spent Dodørskilt for dame, herre, alien - ikke mottatt ennå Sokker - etter tips herfra, venter, men ikke særlig spent Jeg og venter på den jakka! Hvilken farge kjøpte du ? Anonymous poster hash: 70a4b...c5e
Pringle Skrevet 6. oktober 2013 #9702 Skrevet 6. oktober 2013 Rust - det sto mellom det, Charcoal, Silver Grey og Cream, så jeg syntes jeg var riktig dristig
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #9703 Skrevet 6. oktober 2013 Rust - det sto mellom det, Charcoal, Silver Grey og Cream, så jeg syntes jeg var riktig dristig Herlig! Jeg tok fargen rød. Ville være litt dristig jeg og. Anonymous poster hash: 70a4b...c5e 2
Gjest kattinka Skrevet 6. oktober 2013 #9704 Skrevet 6. oktober 2013 Herlig! Jeg tok fargen rød. Ville være litt dristig jeg og. Anonymous poster hash: 70a4b...c5e Ååh må si fra når dere får den da! Lyst på de jeg også
FantasDick Skrevet 6. oktober 2013 #9705 Skrevet 6. oktober 2013 (endret) - Gjennomsiktig genser, har den i svart fra før og likte den så godt at jeg like godt kjøpte tre til; burgunder, beige/nude og navy. - Bestilte denne jakken med skinnermer tidligere, men den ble fjernet. Forsøker igjen! - Skater-skjørt, i svart - Fôret strømpebukse, i svart - Kjole med blonder, i svart. Ingen forhåpninger til denne! - Kjole med blonder og bling, i hvit. Edit, kommer nok mer i løpet av et par dager. Har en watchlist lang som et vondt år, så tar litt tid å bestemme meg for hva jeg skal kjøpe. Endret 6. oktober 2013 av FantasDick
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #9706 Skrevet 6. oktober 2013 Ååh må si fra når dere får den da! Lyst på de jeg også Jeg har allerede en i grå, men bestilte samme i rød. Jeg liker den kjempegodt, og den er veldig bra til å bare koste 200 kroner. Kan si ifra hvordan rødfargen er når jeg får den=) Anonymous poster hash: 70a4b...c5e
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2013 #9707 Skrevet 6. oktober 2013 Noen som vet om en tynn, litt fin genser? Anonymous poster hash: 70a4b...c5e
Wonders Skrevet 7. oktober 2013 #9708 Skrevet 7. oktober 2013 Noen som vet om punktvipper og lim? Finner det ingen plasser på ebay. Anonymous poster hash: 70a4b...c5e Sitter å ser etter det samme. Mange har 3 lender, og jeg vet jo ikke hva som passer for meg, så det er nesten umulig å bestemme meg...
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #9709 Skrevet 7. oktober 2013 Kjøper dere bare klær, sminke og bling? Er utseende alt det handler om? Anonymous poster hash: 79a80...a07 2
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #9710 Skrevet 7. oktober 2013 Kjøper dere bare klær, sminke og bling? Er utseende alt det handler om? Anonymous poster hash: 79a80...a07 Det er jo der det er billig. Hvorfor kjøpe det i butikkene da? Anonymous poster hash: 70a4b...c5e 1
Chord Skrevet 7. oktober 2013 #9711 Skrevet 7. oktober 2013 Jeiii, fikk endelig Ebay-pakke i posten i dag Denne jakka som "alle" prater om her for tiden. Jeg bestilte str 8, og den passer helt greit - kunne kanskje tenkt meg en str mindre. Men stoffet virker veldig bra, og knappene ser ut til å sitte ordentlig på (noe jeg ikke har vært så heldig med tidligere...) Og en god nyhet til: det er mulig å ta av hetten, for de som ønsker det
Anglofil Skrevet 7. oktober 2013 Forfatter #9712 Skrevet 7. oktober 2013 Kjøper dere bare klær, sminke og bling? Er utseende alt det handler om? Anonymous poster hash: 79a80...a07 Nei, det jeg handler med på eBay er sko, klær, klokker, smykker, vesker, lommebøker, bøker, dvd'er, cd'er, filmer og julegaver/andre gaver. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #9713 Skrevet 7. oktober 2013 Jeiii, fikk endelig Ebay-pakke i posten i dag Denne jakka som "alle" prater om her for tiden. Jeg bestilte str 8, og den passer helt greit - kunne kanskje tenkt meg en str mindre. Men stoffet virker veldig bra, og knappene ser ut til å sitte ordentlig på (noe jeg ikke har vært så heldig med tidligere...) Og en god nyhet til: det er mulig å ta av hetten, for de som ønsker det Jei! Hvor lenge tok leveringstiden? Anonymous poster hash: 70a4b...c5e
Gjest Raindrops Skrevet 7. oktober 2013 #9714 Skrevet 7. oktober 2013 Kjøper dere bare klær, sminke og bling? Er utseende alt det handler om? Anonymous poster hash: 79a80...a07 Alt hva handler om, mener du? Kjøper forøvrig det meste på ebay/internett generelt, både praktiske ting og ting for min egen forfengelighet.
Chord Skrevet 7. oktober 2013 #9715 Skrevet 7. oktober 2013 Jei! Hvor lenge tok leveringstiden? Anonymous poster hash: 70a4b...c5e Det står 30/9 som sale date, regner med den ble shipped dagen etter. Det er kjapt!
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #9716 Skrevet 7. oktober 2013 Det står 30/9 som sale date, regner med den ble shipped dagen etter. Det er kjapt! Takk, Det var kjapt ja! Anonymous poster hash: 70a4b...c5e
Adele Skrevet 7. oktober 2013 #9717 Skrevet 7. oktober 2013 Noen som vet om punktvipper og lim? Finner det ingen plasser på ebay. Anonymous poster hash: 70a4b...c5e Lim er ihvertfall DUO. Du skal da klare å finne mye om du søker på fake lashes. Anonymous poster hash: cd076...6e7 DUO er det verste limet jeg har vært borti. Sitter bra, ja. Men veldig sterkt! Svir i øya mine.
Adrianne Skrevet 7. oktober 2013 #9718 Skrevet 7. oktober 2013 Er det noen som vet hvorfor jeg ikke får opp alle tingene jeg "watcher" når jeg klikker på fanen 'watching' på ebay på pcen? På appen på telefonen får jeg opp mye mer enn på pcn...
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2013 #9719 Skrevet 7. oktober 2013 Kjøper dere bare klær, sminke og bling? Er utseende alt det handler om? Anonymous poster hash: 79a80...a07 Jeg savner også tips om andre ting. Jeg har bl.a. kjøpt netting skittentøyskurv til 2-3 dollar, lakenstrikkfester (ikke brukt mye), fotformede sugekoppflater til å holde sjampo i dusjen, ørepropper fra UK, lange bomullsaktige skerf til noen dollar, Champion trenings-bh fra USA, mobildeksel, venter på joggebelte med lomme, skal kjøpe mobilarmbåndholder (ref. tidligere innlegg),... Og jeg vil gjerne ha flere tips... Syns mange her er gale som tør å kjøpe sminke, ting til babyer og barn o.l. fra Kina, med så mye gift og dritt som de har avdekket selv i sin matproduksjon. Er det noen som har kjøpt slike bagger forresten? Anonymous poster hash: 7dfa5...8b1 2
Sunshine Skrevet 7. oktober 2013 #9720 Skrevet 7. oktober 2013 Jeg er på utkikk etter en sengehimmel til jentungen. Jeg ser de har noen når jeg søker på dome og bed, men mesteparten ser veldig jalla ut. Er det noen som har sett noe sånt som er fint? Lekmer.no har en, men den koster 400 så jeg hadde håpet å finne noe billigere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå