natana Skrevet 8. oktober 2013 #9721 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg bruker 65F i Change sine størrelser og 70C i H&M størrelser. Tror du det blir for trangt med 32B? Eller bør jeg ha 32D? Vanskelig dette.. (ser også at de er blitt utsolgt for 32 i løpet av natten, men satser på at det dukker opp om ikke alt for lenge) da skal du bruke 30 f. slik den passer perfekt.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #9722 Skrevet 8. oktober 2013 Jeg savner også tips om andre ting. Jeg har bl.a. kjøpt netting skittentøyskurv til 2-3 dollar, lakenstrikkfester (ikke brukt mye), fotformede sugekoppflater til å holde sjampo i dusjen, ørepropper fra UK, lange bomullsaktige skerf til noen dollar, Champion trenings-bh fra USA, mobildeksel, venter på joggebelte med lomme, skal kjøpe mobilarmbåndholder (ref. tidligere innlegg),... Og jeg vil gjerne ha flere tips... Syns mange her er gale som tør å kjøpe sminke, ting til babyer og barn o.l. fra Kina, med så mye gift og dritt som de har avdekket selv i sin matproduksjon. Er det noen som har kjøpt slike bagger forresten? Anonymous poster hash: 7dfa5...8b1 Hva søkte du på for å finne skittentøyskurv? Anonymous poster hash: e0f2e...29e
AloeVera Skrevet 8. oktober 2013 #9723 Skrevet 8. oktober 2013 Da har jeg mottatt denne bhen. Jeg er kjempefornøyd! Tror det blir flere av denne etterhvert! 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #9724 Skrevet 8. oktober 2013 Hva søkte du på for å finne skittentøyskurv? Anonymous poster hash: e0f2e...29e Laundry basket. Anonymous poster hash: 117b8...925
Binta Ba Skrevet 8. oktober 2013 #9725 Skrevet 8. oktober 2013 Gått litt amok... Julekalender til ungen: Hello kitty-truse Minnie-truse Hello kitty- til å stryke på klær Hello kitty charms Til a mor selv: Svart dressjakke Har denne i mønster fra før, så jeg vet den passer. Utrolig fin i formen. Lysegrønn skaterdress med "hjerte" på ryggen Rhinestone earrings Trust no bitch - earrings Trust no man-earrings Boss-earrings Mørkegrønn skaterdress High-waist jeggings ( om denne fungerer bra, skal jeg bestille flere farger ) Nå gjelder det bare å sjekke postkassa ofte
Adrianne Skrevet 8. oktober 2013 #9726 Skrevet 8. oktober 2013 Vurderer denne jakken til guttungen: www.ebay.com/itm/BOYS-KIDS-RESPECT-GREEN-WINTER-PARKA-JACKET-NEW-DINO-5-/350860917559?pt=UK_Kids_Coats_Jackets&var=620156683403&hash=item51b0f0bb37 Noen som har kjøpt den? Er veldig usikker på størrelse for han er bare 2,5. Men hvis str 3-4 år blir for stor, så har han jo jakke til neste år
Binta Ba Skrevet 8. oktober 2013 #9727 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Bestilte noe av det på lista på tirsdag forrige uke, og har nå fått den grønne skaterdressen . Littegranne trang i str, men dette stoffet utvider seg litt med bruk. Ganske tykt, solid stoff, og veldig fin i formen. Anbefales Edit: Omg, nå skjøner jeg hvorfor den er trang over puppene, jeg har bestilt str 8/10! Lol. Vel, om noen bestemmer seg for å bestille samme, hyl ut, så kan vi bytte str Haha. Endret 8. oktober 2013 av Binta Ba
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #9728 Skrevet 8. oktober 2013 Bestilte noe av det på lista på tirsdag forrige uke, og har nå fått den grønne skaterdressen . Littegranne trang i str, men dette stoffet utvider seg litt med bruk. Ganske tykt, solid stoff, og veldig fin i formen. Anbefales Edit: Omg, nå skjøner jeg hvorfor den er trang over puppene, jeg har bestilt str 8/10! Lol. Vel, om noen bestemmer seg for å bestille samme, hyl ut, så kan vi bytte str Haha. Å! Nydelig kjole! Er det greit at jeg kjøper lik? Forresten; hvilken kroppsfasong har du? Tror du den passer på en "eple-kropp"? Anonymous poster hash: febaf...49d
Gjest kattinka Skrevet 8. oktober 2013 #9729 Skrevet 8. oktober 2013 Å! Nydelig kjole! Er det greit at jeg kjøper lik? Forresten; hvilken kroppsfasong har du? Tror du den passer på en "eple-kropp"? Anonymous poster hash: febaf...49d :omg: 5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #9730 Skrevet 8. oktober 2013 :omg: Anonymous poster hash: febaf...49d 1
Binta Ba Skrevet 8. oktober 2013 #9731 Skrevet 8. oktober 2013 Å! Nydelig kjole! Er det greit at jeg kjøper lik? Forresten; hvilken kroppsfasong har du? Tror du den passer på en "eple-kropp"? Anonymous poster hash: febaf...49d Aaaaw. Haha, selvfølgelig kan du kjøpe lik, det er jo derfor man deler erfaringer her Om du bor i Oslo-området og du skal bestille s/m, bestill heller m/l, så kan jeg gjerne treffe deg og bytte. Ja, den vil jeg tro passer eple-kropp. Fremhever hofter, rumpe og midje.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2013 #9732 Skrevet 8. oktober 2013 da skal du bruke 30 f. slik den passer perfekt. Ååh det høres ut som du har peiling på hvilken str jeg skulle tatt? 65DD i Change, 75B/75C i H&Mstr (kommer an på BH, faktisk). Må spørre under AB av diverse grunner denne gangen Håper du har mulighet å svare Anonymous poster hash: ca9b1...9a6
Gjest Inggolf Skrevet 8. oktober 2013 #9733 Skrevet 8. oktober 2013 - Kjole med blonder og bling, i hvit. Edit, kommer nok mer i løpet av et par dager. Har en watchlist lang som et vondt år, så tar litt tid å bestemme meg for hva jeg skal kjøpe. Fin! Men jeg kan ikke tro at den er like fin i virkeligheten/holder særlig lenge..Den er jo så billig! Kommer du med dommen når du får den? Kjøper dere bare klær, sminke og bling? Er utseende alt det handler om? Anonymous poster hash: 79a80...a07 http://www.youtube.com/watch?v=YKtlK7sn0JQ 1
FantasDick Skrevet 8. oktober 2013 #9734 Skrevet 8. oktober 2013 Fin! Men jeg kan ikke tro at den er like fin i virkeligheten/holder særlig lenge..Den er jo så billig! Kommer du med dommen når du får den? Det tror ikke jeg heller! Om den er pen nok og holder en kveld er jeg fornøyd - jeg bruker svært sjeldent festkjoler mer enn én gang uansett. Skal gi rapport!
Pringle Skrevet 8. oktober 2013 #9735 Skrevet 8. oktober 2013 (endret) Ååh må si fra når dere får den da! Lyst på de jeg også Min kom i dag (jeg bestilte 30. september), og den er virkelig lekker, ser og kjennes ut som god kvalitet. Rust-fargen er helt nydelig! Mange detaljer, avtagbar hette, sømmene fine, ikke måte på. Men jeg var litt for optimistisk mht størrelse, jeg bestilte 12 og den er for trang... På merkelappen i selve jakka står det M. Er det samsvar her, eller kan jeg ha fått feil størrelse? Ser på siden nå, 10 er M og 12 er L, jeg har fått feil str... Men da får det bare være motivasjon til å gå ned noen hardt tiltrengte kilo...! Endret 8. oktober 2013 av Pringle
Gjest kattinka Skrevet 8. oktober 2013 #9736 Skrevet 8. oktober 2013 Min kom i dag (jeg bestilte 30. september), og den er virkelig lekker, ser og kjennes ut som god kvalitet. Rust-fargen er helt nydelig! Mange detaljer, avtagbar hette, sømmene fine, ikke måte på. Men jeg var litt for optimistisk mht størrelse, jeg bestilte 12 og den er for trang... På merkelappen i selve jakka står det M. Er det samsvar her, eller kan jeg ha fått feil størrelse? Ser på siden nå, 10 er M og 12 er L, jeg har fått feil str... Men da får det bare være motivasjon til å gå ned noen hardt tiltrengte kilo...! Skulle ønske de gikk litt opp i strl på denne jakken. Er redd for at en L, gjerne er en M...
Gjest kattinka Skrevet 8. oktober 2013 #9738 Skrevet 8. oktober 2013 Takk for trøstens ord, Kattinka...! Hahaha sorry tenkte ikke på det sånn altså!!
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2013 #9739 Skrevet 9. oktober 2013 Ser på siden nå, 10 er M og 12 er L, jeg har fått feil str... Men da får det bare være motivasjon til å gå ned noen hardt tiltrengte kilo...! UK12 er gjerne tilsvarende 38, og noen ganger 40. I Norge er 38 medium så er nok selger som har litt fravikende informasjon. Anonymous poster hash: 117b8...925
Gjest Hjerte Skrevet 9. oktober 2013 #9740 Skrevet 9. oktober 2013 Noen som har prøvd å bestille fra sammydress.com foresten? Ser de har mye av de samme varene som på ebay. Bestilte en genser forrige uke, bare for å prøve. Spent:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå