Elanore Skrevet 9. august 2013 #9181 Skrevet 9. august 2013 Smart eller ei? Kan man "ta tilbake" positiv feedback? Dette var en dårlig idé. Mulig dette er misbruk av feedback etter reglene også - det burde det uansett være. IKKE gå med på det. Sjekk reglene og gi tilbakemelding på det. Kontakt eventuelt support og hør med dem. Snakker ikke om å opprette en sak mellom dere, heller bare å spørre om hva de råder deg til og om dette er et akseptabelt forslag etter gjeldende regler.
ChrissyX Skrevet 9. august 2013 #9182 Skrevet 9. august 2013 Dette var en dårlig idé. Mulig dette er misbruk av feedback etter reglene også - det burde det uansett være. IKKE gå med på det. Sjekk reglene og gi tilbakemelding på det. Kontakt eventuelt support og hør med dem. Snakker ikke om å opprette en sak mellom dere, heller bare å spørre om hva de råder deg til og om dette er et akseptabelt forslag etter gjeldende regler. Takk for svar.. da skal jeg lese litt =) Jeg kjøpte 3 cardigans i forskjellige farger.. en ble riktig, de andre to var helt annerledes enn jeg bestilte.. Så vurderer å gå med på å gi en eller to positive, og spare den siste til jeg har mottatt de andre to En positiv har de jo uansett "rett" på, siden den var riktig, og jeg liker den veldig godt.
Gjest Inggolf Skrevet 9. august 2013 #9183 Skrevet 9. august 2013 Takk for svar.. da skal jeg lese litt =) Jeg kjøpte 3 cardigans i forskjellige farger.. en ble riktig, de andre to var helt annerledes enn jeg bestilte.. Så vurderer å gå med på å gi en eller to positive, og spare den siste til jeg har mottatt de andre to En positiv har de jo uansett "rett" på, siden den var riktig, og jeg liker den veldig godt. alle mennesker gjør feil fra tid til annen og selgeren her er jo villig til å gjøre opp for tabben (og vel så det!).... for meg så oser det av positiv feedback! 3
ChrissyX Skrevet 9. august 2013 #9184 Skrevet 9. august 2013 alle mennesker gjør feil fra tid til annen og selgeren her er jo villig til å gjøre opp for tabben (og vel så det!).... for meg så oser det av positiv feedback! Helt enig Er bare redd for at de skal finne på å ikke ettersende genserne hvis de har fått positiv feedback.
Gjest Inggolf Skrevet 9. august 2013 #9185 Skrevet 9. august 2013 Helt enig Er bare redd for at de skal finne på å ikke ettersende genserne hvis de har fått positiv feedback. tro meg, det trenger du ikke å være redd for! Disse kinaselgerne er så avhengige av ryktet sitt for å (bokstavligtalt) overleve... Hadde dette skjedd på finn.no så skjønner jeg tvilen din, men dette årdner seg! (jeg påstår ikke at det overhodet ikke finnes svindlere på e-bay, men jeg har langt mer tillit til kinaselgere med god feedback!)
ChrissyX Skrevet 9. august 2013 #9186 Skrevet 9. august 2013 tro meg, det trenger du ikke å være redd for! Disse kinaselgerne er så avhengige av ryktet sitt for å (bokstavligtalt) overleve... Hadde dette skjedd på finn.no så skjønner jeg tvilen din, men dette årdner seg! (jeg påstår ikke at det overhodet ikke finnes svindlere på e-bay, men jeg har langt mer tillit til kinaselgere med god feedback!) Okei, da går jeg for den.. enklest det. Er jo ikke snakk om så mye penger akkurat
ChrissyX Skrevet 10. august 2013 #9187 Skrevet 10. august 2013 Okei, da går jeg for den.. enklest det. Er jo ikke snakk om så mye penger akkurat Men da ville de plutselig ha penger for shipping..sukk..
Gjest Gaea Skrevet 10. august 2013 #9188 Skrevet 10. august 2013 Men da ville de plutselig ha penger for shipping..sukk.. Det er i så fall dårlig service. Jeg hadde informert dem om at det er ingen grunn til at du skal betale mer fordi de klusser det til, og de vil definitivt ikke få positiv feedback om de ikke retter opp feilen (uten at du må betale mer).
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #9189 Skrevet 10. august 2013 Noen som har kjøpt billige hårstrikk eller hårkliper med god kvalitet? Anonymous poster hash: 8e0d5...9c3
Adele Skrevet 10. august 2013 #9190 Skrevet 10. august 2013 Noen som har kjøpt billige hårstrikk eller hårkliper med god kvalitet? Anonymous poster hash: 8e0d5...9c3 Disse er knallgode! De ser veldig små ut når du får de, men det er veldig god strikk i dem.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #9191 Skrevet 10. august 2013 Kan du oppdatere meg om hvordan den hofteholderen er når du har fått den? Vil veldig gjerne høre om størrelse, passform, kvalitet osv. Kvalitetmessig var den ganske god for å koste så lite. Dessverre er det ikke nok sving mellom midje og hofte for meg, så lårene blir litt tytende utover. Men ellers er den ganske ok og ekte i størrelsen. Vær obs på at det er plastikkspenner og ikke metall, de er ikke kjent for å vare evig. Nå venter jeg på et hoftebelte med metallspenner som kanskje er av interesse. Har motatt de to små veskene med plass til mobilen også, de stemmer overens med bildene. Denne er ganske fin. Var litt skjev med det falske skinnet er så mykt og godt. Og denne som er ganske søt. Anonymous poster hash: 117b8...925
Gjest Little princess Skrevet 10. august 2013 #9192 Skrevet 10. august 2013 Kjøpte meg akkurat en Marc by Marc Jacobs klokke, kjempelekker! Men etter jeg har betalt for den så ser jeg at det er en herreklokke.. Så nå måtte jeg sende selger en melding å høre om jeg kan annullere kjøpet.. Men jeg har ikke trua på at det kommer til å skje egentlig. Pleier selgere å gjøre dette eller? Noen som har erfaring med dette? Utrolig kjedelig å få en klokke som er til en mann faktisk. Jeg skylder på ammetåka
Elanore Skrevet 10. august 2013 #9193 Skrevet 10. august 2013 Men da ville de plutselig ha penger for shipping..sukk.. .. har du gitt positiv feedback...?
Elanore Skrevet 10. august 2013 #9194 Skrevet 10. august 2013 Kvalitetmessig var den ganske god for å koste så lite. Dessverre er det ikke nok sving mellom midje og hofte for meg, så lårene blir litt tytende utover. Men ellers er den ganske ok og ekte i størrelsen. Vær obs på at det er plastikkspenner og ikke metall, de er ikke kjent for å vare evig. Nå venter jeg på et hoftebelte med metallspenner som kanskje er av interesse. Har motatt de to små veskene med plass til mobilen også, de stemmer overens med bildene. Denne er ganske fin. Var litt skjev med det falske skinnet er så mykt og godt. Og denne som er ganske søt. Anonymous poster hash: 117b8...925 Oi, den nye du bestilte var flott! Vil gjerne ha tilbakemelding på den også....
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #9195 Skrevet 10. august 2013 Noen som har kjøpt denne? Det står at den er one-size og passer best til de som bruker M/L. Jeg vil den skal se oversized ut slik som på bildet, men alltid når jeg bestiller klær fra Kina er det veldig små. En kjole ble til en singlett forrige gang Anonymous poster hash: fc74b...247
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #9196 Skrevet 10. august 2013 Røverkjøp Under tollgrensa er den også. Anonymous poster hash: d76f6...9b4
Havtorn Skrevet 11. august 2013 #9197 Skrevet 11. august 2013 uuh, takk for tips!!! Hihihi, ju velkåmm!! Kjøper som regel ett par Converse i året, går dem i stykker i løpet av sesongen, så venter jeg bare på at Ellos skal ha rabattkupong igjen.. og sånn går no dagan.. Ellers hadde jeg nettopp min første kinkige situasjon med en selger - bestilte noe dyrt (700 kr) og forholdsvis stort og tungt, så blir spinndyrt å sende tilbake, men selger sendte i feil str. så jeg får ikke brukt det.. enden på visa ble at jeg fikk refundert et par hundrelapper, så får jeg heller prøve å selge her i Norge. Sukk.
Havtorn Skrevet 11. august 2013 #9198 Skrevet 11. august 2013 Røverkjøp Under tollgrensa er den også. Anonymous poster hash: d76f6...9b4 Nææh, for slapp!!! 4
Lykkelitenen Skrevet 11. august 2013 #9199 Skrevet 11. august 2013 Mener å huske flere her inne hadde kjøpt denne vesken? Noen ord om kvaliteten? Jeg har hatt den på ønskelisten i en liten evighet, men aldri kommet så langt som å kjøpe den.
Stueloff Skrevet 11. august 2013 #9200 Skrevet 11. august 2013 Fikk denne t-skjorta i posten her om dagen. Ingenting å utsette på den Også bestilte jeg akkurat mobilpengebok som jeg ser andre i denne tråden også har kjøpt. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå