Sunshine Skrevet 13. august 2013 #9221 Skrevet 13. august 2013 Nei det går seriøst ikke. Anonymous poster hash: cd076...6e7 Virkelig? Mannen min henta en pakke for meg på den måten for en uke siden. 2
Gjest Inggolf Skrevet 13. august 2013 #9222 Skrevet 13. august 2013 (endret) Fikk denne kjolen i posten i dag, og den var veldig søt, men jeg synes kanten øverst var veldig stygg :/ Hvis dere ser på det nederste bildet på ebaysiden ser man at kanten er jevn og fin. Og sånn var det: IMG_8464.JPG IMG_8471.JPG Det var også en del løse tråder her og der... Så skal nok klage litt og høre hva selger sier. Er det flere som har kjøpt denne? Hvordan var i så fall deres kjoler? Anonymous poster hash: 38f30...8f4 Kjolen koster i underkant av 80 kroner.........Jeg synes faktisk ikke man kan forvente all verden av kjolen til den pengesummen. Vil man ha kvalitet (og ingen løser tråder eller ting som blir ødelagt av å ta det på seg) så handler man kjoler på helt andre nettsteder enn e-bay og til en helt annen prisklasse... Endret 14. august 2013 av NozMonster 7
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #9223 Skrevet 13. august 2013 Kjolen koster i underkant av 80 kroner.........Jeg synes faktisk ikke man kan forvente all verden av kjolen til den pengesummen. Vil man ha kvalitet (og ingen løser tråder eller ting som blir ødelagt av å ta det på seg) så handler man ikke kjoler på helt andre nettsteder enn e-bay og til en helt annen prisklasse... Jeg forventet ikke super kvalitet, men jeg forventet at den skulle ligne på bildet. Kjolen mangler den jevne kanten, noe som gjør at den ser uferdig ut. Det ser ut som om kjolen ikke er fullført, som om de har glemt noe. Jeg hadde ikke reagert på trådene dersom resten så ok ut, ble bare litt frustrert over at det var så mye "feil" med kjolen. Og siden jeg har sett flere her skrive at de skal kjøpe den, ville jeg høre om de hadde bedre erfaringer. Anonymous poster hash: 38f30...8f4 5
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #9224 Skrevet 13. august 2013 Jeg sendte melding til selger av en vare jeg vurderte og spurte om han kunne love at varen er ekte. Fikk til svar at den ikke er ekte. Lurer på om jeg bør informere Ebay ettersom det ikke er lov å selge fake varer der?Anonymous poster hash: a5e01...71c 3
Chenet Skrevet 14. august 2013 #9226 Skrevet 14. august 2013 Når dere kjøper klær fra ebay av den billige typen, har dere tenkt på hva som evt fins igjen i klærne av allergi\kreftfremkallende stoffer som kan være i dem? Man vet ikke hvilke kontroller som er gjort på dette? Man leser jo stadig vekk om klær og leker som stoppes fra å selges i Norge fordi de inneholder gifter. 5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #9227 Skrevet 14. august 2013 Når dere kjøper klær fra ebay av den billige typen, har dere tenkt på hva som evt fins igjen i klærne av allergi\kreftfremkallende stoffer som kan være i dem? Man vet ikke hvilke kontroller som er gjort på dette? Man leser jo stadig vekk om klær og leker som stoppes fra å selges i Norge fordi de inneholder gifter. Sant, men man kan vel ta den to/tre runder i maskina før man bruker klærne ? vil tro mesteparten av stoffene går ut da, noen som vet? Anonymous poster hash: 183a9...3ed 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #9228 Skrevet 14. august 2013 Kjolen koster i underkant av 80 kroner.........Jeg synes faktisk ikke man kan forvente all verden av kjolen til den pengesummen. Vil man ha kvalitet (og ingen løser tråder eller ting som blir ødelagt av å ta det på seg) så handler man ikke kjoler på helt andre nettsteder enn e-bay og til en helt annen prisklasse... Prisen spiller da ingen rolle. Rett skal være rett.. Den så jo ganske shabby ut i forhold til bildet i annonsen, og det er for dårlig. Absolutt grunn til å kontakte selger. Anonymous poster hash: 3cb81...983 1
Gjest Inggolf Skrevet 14. august 2013 #9229 Skrevet 14. august 2013 Jeg forventet ikke super kvalitet, men jeg forventet at den skulle ligne på bildet. Kjolen mangler den jevne kanten, noe som gjør at den ser uferdig ut. Det ser ut som om kjolen ikke er fullført, som om de har glemt noe. Jeg hadde ikke reagert på trådene dersom resten så ok ut, ble bare litt frustrert over at det var så mye "feil" med kjolen. Og siden jeg har sett flere her skrive at de skal kjøpe den, ville jeg høre om de hadde bedre erfaringer. Anonymous poster hash: 38f30...8f4 Enten så får man klærne på bildet, eller så får man en (elendig) kopi. Når du finner et plagg du liker som du vil kjøpe, se ann modellene på bildene først. Er bildene tatt fra hollywood av stjerner så vet du GARANTERT at plagget du får er en eeeeleeendig kopi. Er modellene på bildene hvite (altså, ikke asiatere) så er det nok også dårlig kopi.... Klesplagg som bæres av asiatene selv, gjerne de som ikke viser ansiktet sitt- da er du så og si garantert å få det klesplagget som de viser frem...
Stueloff Skrevet 14. august 2013 #9230 Skrevet 14. august 2013 Ole Brumm og Tigergutt-mappe til telefonen 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #9231 Skrevet 14. august 2013 Hår-håndklær Undertøyssett Magnet til mobilen for å feste i bilen Stroppeløs BH Hårblomster Disse var ganske flatklemte når de kom, men hva kan man forvente til disse prisene? Litt stell fra meg så blir de nok bra Venter på Perlehårbøyle Anonymous poster hash: 0931c...f01 1
Anoia Skrevet 15. august 2013 #9232 Skrevet 15. august 2013 (endret) Denne kjolen: http://www.ebay.co.uk/itm/SPIN-DOCTOR-LAVERNA-BLACK-SATIN-BROCADE-COPPER-STEAMPUNK-CHINESE-DRAGON-DRESS-/140860432192?var=440081159745 Og en sånn:http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=261225852016&ssPageName=ADME:L:OC:US:3160 Endret 15. august 2013 av Anoia 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #9233 Skrevet 15. august 2013 Når dere kjøper klær fra ebay av den billige typen, har dere tenkt på hva som evt fins igjen i klærne av allergi\kreftfremkallende stoffer som kan være i dem? Man vet ikke hvilke kontroller som er gjort på dette? Man leser jo stadig vekk om klær og leker som stoppes fra å selges i Norge fordi de inneholder gifter. Helt ærlig så ser jeg ikke hvorfor man skal være mer skeptisk til eBay enn hvilken som helst annen billigkjede med fabrikker i disse landene. Jeg har sensitiv hud som reagerer med kløe eller rødhet om jeg får irriterende stoffer på huden, det har jeg opplevd både fra eBay og H&M, ikker mer ene plassen enn den andre. Et par runder i maskinen fjerner det. Og uansett, det er vel litt "fortjent" når man handler så billig. De som lager plaggene er jo i kontakt med disse stoffene hele dagen uten tilstrekkelig beskyttelse. Anonymous poster hash: 117b8...925 2
Chenet Skrevet 15. august 2013 #9234 Skrevet 15. august 2013 Helt ærlig så ser jeg ikke hvorfor man skal være mer skeptisk til eBay enn hvilken som helst annen billigkjede med fabrikker i disse landene. Jeg har sensitiv hud som reagerer med kløe eller rødhet om jeg får irriterende stoffer på huden, det har jeg opplevd både fra eBay og H&M, ikker mer ene plassen enn den andre. Et par runder i maskinen fjerner det. Og uansett, det er vel litt "fortjent" når man handler så billig. De som lager plaggene er jo i kontakt med disse stoffene hele dagen uten tilstrekkelig beskyttelse. Anonymous poster hash: 117b8...925 Fordi man ved import til Norge som skal i butikk sjekker sånt - i alle fall noe av det? Trenger forsåvidt ikke bare være eBay man bør tenke på det, det finnes mange som vi kan handle av på nett som sikkert ikke er kontrollert. På sminke og kosttilskudd så advares det jo mot å kjøpe sånt fra en del steder i utlandet fordi det viser seg ved tester at produktene ikke inneholder det man tror og til dels stoffer som er forbudt her i landet pga bivirkninger. Jeg handler og på eBay og innrømmer glatt at det er lett å bare tenke billig pris, og en del greier jeg har kjøpt har rett og slett stinket kjemisk fabrikk når det kommer frem. Det har aldri skjedd på ting fra HM. Mener ikke å riste på noen moralsk pekefinger her, bare lurer på om folk tenker på dette før de handler. Utløser man allergier så er det ikke sikkert at man blir kvitt dem igjen.
Gjest WendyClear Skrevet 15. august 2013 #9235 Skrevet 15. august 2013 Var det noen som hadde kjøpt denne kjolen? Tror det var i denne tråden jeg fant den Hvordan er størrelsen på den? Det står jo mål, men de var jo ikke veldig informative egentlig.
Gjest boblebrus Skrevet 15. august 2013 #9236 Skrevet 15. august 2013 Siste kjøp er to Erdinger ølglass (halvliter). Kjøpt som forsinket bursdagspresang til samboern, kom frem i dag, helt uskadde. Og samboer ble storfornøyd Ellers er det lønningsdag i dag, så.. hallo Ebay
Brimi Skrevet 15. august 2013 #9237 Skrevet 15. august 2013 Siste kjøp er to Erdinger ølglass (halvliter). Kjøpt som forsinket bursdagspresang til samboern, kom frem i dag, helt uskadde. Og samboer ble storfornøyd Ellers er det lønningsdag i dag, så.. hallo Ebay Hvor lang tid tok det før du fikk disse? :-)
Jellybean78 Skrevet 15. august 2013 #9238 Skrevet 15. august 2013 Nye bukse, the brand stays the same! http://www.ebay.com/itm/True-Religion-Jeans-Mens-Bobby-Super-T-Coated-stain-resistant-Charcoal-24900NBT2-/200827604834?pt=US_CSA_MC_Jeans&var=500106083188&hash=item2ec2420f62#ht_9297wt_917
Gjest Inggolf Skrevet 15. august 2013 #9239 Skrevet 15. august 2013 Når to helt like klesplagg selges fra to forskjellige selgere men den ene tar noe over dobbelt så mye som den andre i pris. Det er ikke sånn at det er mindre sannsynlighet for å få løse tråder, dårlige sømmer og elendig stygt stoff av den som selger den høyest, eller?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #9240 Skrevet 16. august 2013 Egentlig ikke. Det kan til og med være samme selger med to forskjellige brukere. Det er jo en del som benytter seg av at eBay kan fremstå som uoversiktelig. Funfact, jeg kjøpte tre katteleker fra tre forskjellige selgere i juli. Med tre helt forskjellige ratings. Fikk alle tre lekene i samme pakke. Anonymous poster hash: ae20b...08d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå