Brimi Skrevet 23. august 2013 #9281 Skrevet 23. august 2013 Hvordan er den? I forhold til den på bildet. Har den i ønskelista mi Tja, den er ikke lang. Men ermene er lange og det er god plass over brystet . Men kan godt hende jeg har lang overkropp altså. Jeg likte den veldig godt når jeg tok den på meg. Veldig god å ha på. Kjæresten min kommenterte at fargen ikke var helt lik som på bildet, men det har nok med skjermen min å gjøre. Så selvom den er litt kort over magen og bak skal jeg kjøpe fler:) Kan legge ut bilde også hvis du vil se den på. 1
ninuska_ Skrevet 23. august 2013 #9282 Skrevet 23. august 2013 Tja, den er ikke lang. Men ermene er lange og det er god plass over brystet . Men kan godt hende jeg har lang overkropp altså. Jeg likte den veldig godt når jeg tok den på meg. Veldig god å ha på. Kjæresten min kommenterte at fargen ikke var helt lik som på bildet, men det har nok med skjermen min å gjøre. Så selvom den er litt kort over magen og bak skal jeg kjøpe fler:) Kan legge ut bilde også hvis du vil se den på. Å, hvis du hadde giddet det så hadde det vært flott. Jeg har hatt den i ønskelista mi en stund og tenkte det var på tide å få den vekk derfra (altså, kjøpe den ), men det hadde vært fint å se den hvis den var annerledes. Men så lenge du likte den, så er det godt nok for meg egentlig - at du ikke ble skuffet fordi den ikke var helt lik liksom!
Brimi Skrevet 23. august 2013 #9283 Skrevet 23. august 2013 (endret) Å, hvis du hadde giddet det så hadde det vært flott. Jeg har hatt den i ønskelista mi en stund og tenkte det var på tide å få den vekk derfra (altså, kjøpe den ), men det hadde vært fint å se den hvis den var annerledes. Men så lenge du likte den, så er det godt nok for meg egentlig - at du ikke ble skuffet fordi den ikke var helt lik liksom! Her er bildene Edit: det er maling på speilet hvis noen lurte Og bak så er den bittelitt lenger ned, den krøllet seg rett før jeg tok bildet. Endret 23. august 2013 av Brimi 1
ninuska_ Skrevet 23. august 2013 #9284 Skrevet 23. august 2013 Den er ikke så kort da! Jeg syns den virket helt normal - så jeg går for den! Takk for bilder! Har et lite spørsmål - det var noen av dere som kjøpte noen vesker for en stund siden... har noen tips om hvor man finner disse? Ikke ugleveskene, men det var noen andre ensfargede 1
Anglofil Skrevet 25. august 2013 Forfatter #9285 Skrevet 25. august 2013 (endret) Tja, ble litt igjen da. Nå som jeg skal kjøpe Samsung Galaxy S4. Svart deksel med hjerte til S4 Bil/bart-deksel til S4 Blått deksel 1 til S4 Blått dekse 2 til S4 Hello Kitty-deksel 1 til S4 Hello Kitty-deksel 2 til S4 Hello Kitty-deksel 3 til S4 Hello Kitty-deksel 4 til S4 Hello Kitty-deksel 5 til S4 Hello Kitty-deksel 6 til S4 House of Cards - Season 1 Mvh Yvonne Endret 25. august 2013 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #9286 Skrevet 25. august 2013 Noen som kjøpte denne genseren? Mener jeg fant den her i tråden? Hvordan var den i størrelsen? jeg bruker for tiden 44-46, vil xxl passe, eller blir det altfor lite? Målet rundt bysten er satt til å være 100, men jeg er 104 rundt på det største... Er den vid nok til t jeg kan få presset den på meg? Anonymous poster hash: 0931c...f01
Vulpes Skrevet 25. august 2013 #9287 Skrevet 25. august 2013 Tja, ble litt igjen da. Nå som jeg skal kjøpe Samsung Galaxy S4. Svart deksel med hjerte til S4 Bil/bart-deksel til S4 Blått deksel 1 til S4 Blått dekse 2 til S4 Hello Kitty-deksel 1 til S4 Hello Kitty-deksel 2 til S4 Hello Kitty-deksel 3 til S4 Hello Kitty-deksel 4 til S4 Hello Kitty-deksel 5 til S4 Hello Kitty-deksel 6 til S4 House of Cards - Season 1 Mvh Yvonne Søte deksler. Men, er alle de dekslene til deg selv? Er det ikke i så fall litt tullete å kjøpe så mange..? Ikke at mobildeksler er hovedsynderen når det gjelder overforbruk og forsøpling av verden altså, men likevel. Bare stusser litt. Håper du ikke tar det ille opp. 4
Anglofil Skrevet 25. august 2013 Forfatter #9288 Skrevet 25. august 2013 (endret) Søte deksler. Men, er alle de dekslene til deg selv? Er det ikke i så fall litt tullete å kjøpe så mange..? Ikke at mobildeksler er hovedsynderen når det gjelder overforbruk og forsøpling av verden altså, men likevel. Bare stusser litt. Håper du ikke tar det ille opp. Jeg liker å ha noen å bytte på. Og nei, for meg er det ikke tullete. Jeg bruker generelt lite penger på meg selv, så hvis min største synd er å kjøpe mobildeksler så får det bare være. Og forøvrig er faktisk noen av dem gaver. Jeg tar det ikke ille opp, jeg velger dog å være uenig og svare deg. Mvh Yvonne Endret 25. august 2013 av Yvonne 6
missdior Skrevet 25. august 2013 #9289 Skrevet 25. august 2013 Litt innkjøp siden sist!! - Lader til PCen... den gamle døde.. - Deksel 1 - Deksel 2 - Deksel 3 - Hals - Passholder - Leppestift - Leppestift 2 - Katteveske - Wallsticker - Falske tattoo - Er det noen som har gode tips til stooore, fine vesker??
Adele Skrevet 25. august 2013 #9290 Skrevet 25. august 2013 Handlet årets Halloween-kostyme: Kostyme Sminke 2
FantasDick Skrevet 25. august 2013 #9291 Skrevet 25. august 2013 Noen som har kjøpt kompresjonstøy på eBay? 1
Gjest Alekz Skrevet 25. august 2013 #9292 Skrevet 25. august 2013 Jeg klarte selvfølgelig å knuse skjermen til iphonen min idag, så jeg bestilte ny skjerm i blå. Når jeg kjøpte den, fikk jeg en voldsom trang til å kjøpe mer! Så jeg kjøpte 2 usb-kabler i svart og rosa, nytt batteri, Stickers til å ha rundt kantene og et helt sett med stickers i svart. Andre kjøp jeg har gjort denne uken: Grønn kjole Smykke Muffinsformer (Green Swirl) Muffinsformer (Delicious cake) Muffinsformer (Blue snow) Enda flere muffinsformer Helt svarte solbriller Blått armbånd
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #9293 Skrevet 25. august 2013 Mener noen hadde kjøpt denne kåpa/jakka. Isåfall- hvordan er den i størrelsen ?? Bruker vanligvis rundt 38/sAnonymous poster hash: 4318f...619
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #9294 Skrevet 25. august 2013 Mener noen hadde kjøpt denne kåpa/jakka. Isåfall- hvordan er den i størrelsen ?? Bruker vanligvis rundt 38/sAnonymous poster hash: 4318f...619 Også link da;)http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=271053535876Anonymous poster hash: 4318f...619
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #9295 Skrevet 26. august 2013 Noen som har noen gode gensere å foreslå? Kan godt linke til den, sev om det er blitt gjort litt langt tilbake i tråden tidligere. Anonymous poster hash: 35076...147
Wonders Skrevet 26. august 2013 #9296 Skrevet 26. august 2013 Skulle bruke disse i helgen til denne kjolen, men fikk det bare ikke til. Endte med at jeg i sinne røsket av teipen, og satte heller på en over brystvorten slik at den ikke skulle synes igjennom. Tror kanskje at jeg har litt for liten byste til at det fungerte. Det er jo et godt tegn. Jeg har vurdert å kjøpe den. Men kan ikke helt se ... Vel... Jeg har ikke ... De er ikke løse under. De henger ikke slik som dama på bilde... 1
Anglofil Skrevet 27. august 2013 Forfatter #9297 Skrevet 27. august 2013 Anbefaler alle å bidra i denne tråden. Mvh Yvonne 1
Wonders Skrevet 27. august 2013 #9298 Skrevet 27. august 2013 Anbefaler alle å bidra i denne tråden. Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 27. august 2013 Forfatter #9299 Skrevet 27. august 2013 (endret) Klokke (Next) 1 Klokke (Oasis) 2 Klokke (Oasis) 3 Brune Michael Kors hansker Mvh Yvonne Endret 27. august 2013 av Yvonne
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #9300 Skrevet 27. august 2013 Klokke (Next) 1Klokke (Oasis) 2Klokke (Oasis) 3Brune Michael Kors hansker Mvh Yvonne Så billige klokkene var, funker de? Anonymous poster hash: a5e01...71c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå