Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spørsmål: Når man vil kjøpe flere ting fra samme selger, altså hvis noe selges i flere farger: må man kjøpe hver enkelt for seg? Eller finnes det noe man kan gjøre for å "samle" det i ett kjøp? =)

Du kan samle kjøpet ja. Mange selger tilbyr combined shipping. Det du gjør er at du sender en request for total amount når auksjonene er over og venter til selgeren svarer:) Da sender selgeren en slags regning med totalbeløp og kombinert frakt.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørsmål: Når man vil kjøpe flere ting fra samme selger, altså hvis noe selges i flere farger: må man kjøpe hver enkelt for seg? Eller finnes det noe man kan gjøre for å "samle" det i ett kjøp? =)

Her er en ålreit video som forklarer hvordan man gjør det:) http://www.youtube.com/watch?v=08oFgmhHnmg

Skrevet

Gikk amok på undertøysfronten.

Rødt/hvitt polkadott sett

Hvit/rosa polkadott sett

Sort strømpeholder

Sort/nude sensuelt blondesett, BH og truse

Turkis/hvit/gult polkadott sett, BH og truse

Sort/blått mesh sett, dyp BH og strømpeholdertruse

Lilla sett med pyntebånd, BH og truse

Anonymous poster hash: 117b8...925

Kan du fortelle hvordan størrelsene er på disse når du får de?

Anonymous poster hash: 0931c...f01

Skrevet (endret)

-

Endret av Fantomina
Skrevet

Hah, se hva jeg fant! Måtte lete litt før jeg fant det ut *litt treig* :roll::)

Takk for hjelp og tips! Nå blir det en del småpakker fremover! :D

Skrevet

Noen som vet hva jeg skal søke på for å få tak i slike nøkkelringer (de runde greiene man fester ting i, uten "pynt" på)? (selve ringen i guess)

Gjest Raindrops
Skrevet

Noen som vet hva jeg skal søke på for å få tak i slike nøkkelringer (de runde greiene man fester ting i, uten "pynt" på)? (selve ringen i guess)

"Key rings" Da kommer det opp både med og uten pynt.

Skrevet

Noen som har noen gode scrapping-tips på lur? Jeg har lyst til å begynne å scrappe/lage kort, og trenger litt forskjellig. Noen som har peiling på hva som er billig og bra? :)

Jeg har kjøpt mye gluedots, prima flowers og teardrops.

• Liker 1
Skrevet

"Key rings" Da kommer det opp både med og uten pynt.

Huh, merkelig. Trodde jeg søkte på det i går og fikk bare med pynt på nemlig. Anyhow; takk!

Skrevet

Fikk pakker i posten idag ^^

Cardigan : den er litt liten for meg, men den strammer ikke over armene og det er bra :)

Bluse: kjøpte i størrelse M, men den ble litt for liten :P Går ann, men jeg kommer nok til å kjøpe en størrelse større og i et annet mønster :)

Også har vi en strikkegenser: Veldig deilig stoff! Men den var dessverre litt liten. Kanskje målebåndet mitt lyver? :fnise:

Fikk pakker i posten idag ^^

Cardigan : den er litt liten for meg, men den strammer ikke over armene og det er bra :)

Bluse: kjøpte i størrelse M, men den ble litt for liten :P Går ann, men jeg kommer nok til å kjøpe en størrelse større og i et annet mønster :)

Også har vi en strikkegenser: Veldig deilig stoff! Men den var dessverre litt liten. Kanskje målebåndet mitt lyver? :fnise:

hvilken størrelse kjøpte du i cardiganen og hvilken størrelse bruker du til vanlig?

var den som en singel jersey "t-skjorte stoff" eller mer som en tynn strikket jakke?

Anonymous poster hash: 4318f...619

Skrevet

hvilken størrelse kjøpte du i cardiganen og hvilken størrelse bruker du til vanlig?

var den som en singel jersey "t-skjorte stoff" eller mer som en tynn strikket jakke?

Anonymous poster hash: 4318f...619

Det er vel one size tror jeg? Jeg bruker 40-42 til vanlig.

Det er ikke t-skjorte stoff. Litt usikker på hva slags stoff det er, men det er stretch i det og er ganske tynt stoff. Mykt er det også.

Skrevet

Jeg foretrakk å gå inn på ebay.no, men nå blir jeg sendt til ebay.com... :s

Er det ikke noen måte å unngå det på?

Anonymous poster hash: 7c985...c84
Skrevet

Til dere som handler alt mulig på ebay: tenker dere på at det kan være farlige stoffer i produktene?

F.eks. i plastikk eller det som brukes for å farge klærne.

Anonymous poster hash: 8e0d5...9c3
Skrevet

Er det bare jeg som ikke klarer å logge meg inn på ebay nå? Har fått tilsendt nytt passord og hele pakka, men det går fortsatt ikke. Kommer heller ikke inn på kundeservice-siden, så lurer på om det kanskje er noe med ebay?

Skrevet

Plages jeg også, og i morges fikk jeg beskjed om at det var problemer med å få sett enkelte elementer på min side, så det er nok Ebay som har problemer :)

Skrevet

hva er så morsom med det? :klo:

Ja, det lurer jeg også på :fnise: De sengene var av god kvalitet. Anbefales!

Skrevet

Fikk denne genseren idag. Veldig fin, men den er ikke som på bildet!

Hvordan er den? I forhold til den på bildet. Har den i ønskelista mi :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...