Gjest boblebrus Skrevet 16. august 2013 #9241 Skrevet 16. august 2013 Hvor lang tid tok det før du fikk disse? :-) Selgeren sa leveringstid 2-3 uker, men jeg fikk dem etter 10 dager
Anglofil Skrevet 16. august 2013 Forfatter #9242 Skrevet 16. august 2013 Kabel til høretelefonene mine UK-klokke Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #9243 Skrevet 16. august 2013 Mine siste kjøp: Øyenbrynspenn Marineblått skjørt Neglelakk nr #16 og nr #07 China Glaze neglelakk Svart jerseyskjørt Vinrødt skjørt Gleder meg til post fremover :D Har du fått det skjørtet? Vurderer å bestille det, var jo grisebillig! Anonymous poster hash: 83e58...76b
plix Skrevet 16. august 2013 #9244 Skrevet 16. august 2013 Denne kattevesken syntes jeg så litt creepy ut.. Så etter en katteveske til en liten jente, i litt barnsligere stil (ca hello kitty). Så dukket denne opp Ser ut som et kattehode som bæres rundt
Gjest Inggolf Skrevet 16. august 2013 #9245 Skrevet 16. august 2013 Egentlig ikke. Det kan til og med være samme selger med to forskjellige brukere. Det er jo en del som benytter seg av at eBay kan fremstå som uoversiktelig. Funfact, jeg kjøpte tre katteleker fra tre forskjellige selgere i juli. Med tre helt forskjellige ratings. Fikk alle tre lekene i samme pakke. Anonymous poster hash: ae20b...08d heheee. såpass ja... de tror vel sikkert at de får solgt fem ganger så mye med 2 brukere da, og 10 ganger så mye med 3 brukere osv takk for svar foresten!
AloeVera Skrevet 16. august 2013 #9246 Skrevet 16. august 2013 Da har jeg hatt en laang pause fra ebay og jeg tror jeg er tilbake Kjøpte akkurat denne lommeboken <3
maaria Skrevet 16. august 2013 #9247 Skrevet 16. august 2013 (endret) Har du fått det skjørtet? Vurderer å bestille det, var jo grisebillig! Anonymous poster hash: 83e58...76b Hvilket av de skjørtene? Det er tre stk der. Men jeg har fått alle, og alle var som på bildet. Jerseyskjørtet var det jeg var minst fornøyd med, men du ser jo egentlig hvordan det ser ut på bildet. Det var ganske trangt og Men de to andre var veldig fine, og akkurat som bildet! Endret 16. august 2013 av maaria
AloeVera Skrevet 17. august 2013 #9248 Skrevet 17. august 2013 Mobildeksel nr 15 (iphone 5) 2 hårbånd. For å få håret vekk fra annsiktet når jeg vasker annsikt, sminker meg osv. Noe spiselig kakegreier i golfballmotiv. Jeg skjønner ikke helt hva dette er, men kjæresten har bursdag snart og jeg tenkte at dette kan brukes.. Gjennomsiktig mobildeksel til kjæresten (Iphone 5) Biore nose strips for menn Veskeorganiserer slik at det blir enklere å skifte veske
Brimi Skrevet 18. august 2013 #9249 Skrevet 18. august 2013 Fikk 2 senger til kattene her om dagen :D
Adele Skrevet 19. august 2013 #9250 Skrevet 19. august 2013 Skulle bruke disse i helgen til denne kjolen, men fikk det bare ikke til. Endte med at jeg i sinne røsket av teipen, og satte heller på en over brystvorten slik at den ikke skulle synes igjennom. Tror kanskje at jeg har litt for liten byste til at det fungerte.
Adhara Skrevet 19. august 2013 #9251 Skrevet 19. august 2013 Fikk 2 senger til kattene her om dagen :D Takk for tips! Skal kjøpe en sånn til min pusekatt også 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #9252 Skrevet 19. august 2013 Fikk 2 senger til kattene her om dagen :D LOL Anonymous poster hash: febaf...49d 1
Gjest Inggolf Skrevet 19. august 2013 #9253 Skrevet 19. august 2013 LOL Anonymous poster hash: febaf...49d hva er så morsom med det? 10
Swirly Skrevet 19. august 2013 #9254 Skrevet 19. august 2013 Noen som har noen gode scrapping-tips på lur? Jeg har lyst til å begynne å scrappe/lage kort, og trenger litt forskjellig. Noen som har peiling på hva som er billig og bra?
Apple- Skrevet 19. august 2013 #9255 Skrevet 19. august 2013 Noen som har noen gode scrapping-tips på lur? Jeg har lyst til å begynne å scrappe/lage kort, og trenger litt forskjellig. Noen som har peiling på hva som er billig og bra? Jeg hadde et svar om dette lengre opp med mange linker, men finner den ikke igjen. Du kan jo se om du gidder å bla litt, det er sikkert et år siden... Det er lite lønnsomt å kjøpe papir, men du kan finne mye annet billig. Jeg kjøper bl.a en del perler og stener (flatback pearls, flatback rhinestones, sticker rhinestones), det er dritbillig, bare legg merke til størrelsene. Husker ikke i farta hva annet jeg kjøper, men skal se litt mer om jeg finner det jeg har skrevet før. Var det ikke sånn før at man kunne finne direkte fram til sine egne innlegg? Kjenner at det er en stund siden jeg var på KG...
flow Skrevet 19. august 2013 #9256 Skrevet 19. august 2013 Trykk på brukernavnet ditt helt oppe til høyre, så på mitt innhold.
Apple- Skrevet 19. august 2013 #9257 Skrevet 19. august 2013 Mine siste kjøp: "Sideholder" usikker på hva dette egentlig heter... Rhinestones til scrapping Mer rhinestones (hva pokker heter nå det på norsk??) Ekstra batterier til minikamera, har ikke faktisk prøvd dem... Skjermbeskytter til minikamera, kom på tre dager! Liten oppbevaringsboks til scrappeting, hard å åpne, jeg knakk en negl da jeg skulle fylle den opp, anbefales ikke *misfornøyd* Hårspenner til småsnuppene. Syns de så små ut og var spent på størrelsen, men de var vanlig størrelse, stramme og fine, ingen flassing, har nå også bestilt i utgave "flower mix" Negleklipper, jeg fikk den lyserosa bamsen. Litt klumpete å bruke, hadde nok ikke kjøpt den igjen. Bikini til småsnuppene. Jeg så ikke at det sto Arielle (fransk?) i stedet for Ariel, men det hang på et Disney-merke. Kjempefin og i tykt stoff som kjennes ut som kvalitet. Forstørrelsesspeil til søstern, hun var så misunnelig på det jeg hadde med hjem fra ferie i Statene Elsker mitt, har ikke fått dette ennå, men håper det er bra! Tenkte jeg skulle ta med noen av mine tidligere kjøp, også, men dette er visst alt jeg har kjøpt i 2013! *flink*
Apple- Skrevet 19. august 2013 #9258 Skrevet 19. august 2013 Trykk på brukernavnet ditt helt oppe til høyre, så på mitt innhold. Prøvde det, men jeg kommer jo ikke til mitt svar, bare til den tråden jeg har svart i... Er det noe jeg misser?
Apple- Skrevet 19. august 2013 #9259 Skrevet 19. august 2013 Jeg har bestilt litt scrappegreier på Ebay... Noe er også fra min Watch/wish list.Til den som spurte om det lengre opp.BlonderBlonderPyntestener/rhinestonesPyntestenerPyntestenerPerlesløyferPyntebånd (jul)PapirPapirPapirPapirPapirGluedotsSorteringsboksMerkelapperSmåpynt (jul)Småpynt (jul)KlyperPerlerPerlerSnøflak Og sikkert mye mer Hah, se hva jeg fant! Måtte lete litt før jeg fant det ut *litt treig*
oreokake Skrevet 19. august 2013 #9260 Skrevet 19. august 2013 Spørsmål: Når man vil kjøpe flere ting fra samme selger, altså hvis noe selges i flere farger: må man kjøpe hver enkelt for seg? Eller finnes det noe man kan gjøre for å "samle" det i ett kjøp? =)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå