Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest boblebrus
Skrevet

Hvor lang tid tok det før du fikk disse? :-)

Selgeren sa leveringstid 2-3 uker, men jeg fikk dem etter 10 dager :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne kattevesken syntes jeg så litt creepy ut..

Så etter en katteveske til en liten jente, i litt barnsligere stil (ca hello kitty). Så dukket denne opp :fnise: Ser ut som et kattehode som bæres rundt :sjokkert:

Gjest Inggolf
Skrevet

Egentlig ikke. Det kan til og med være samme selger med to forskjellige brukere. Det er jo en del som benytter seg av at eBay kan fremstå som uoversiktelig.

Funfact, jeg kjøpte tre katteleker fra tre forskjellige selgere i juli. Med tre helt forskjellige ratings. Fikk alle tre lekene i samme pakke.

Anonymous poster hash: ae20b...08d

heheee. såpass ja... de tror vel sikkert at de får solgt fem ganger så mye med 2 brukere da, og 10 ganger så mye med 3 brukere osv :lol:

takk for svar foresten!

Skrevet

Da har jeg hatt en laang pause fra ebay og jeg tror jeg er tilbake :)

Kjøpte akkurat denne lommeboken <3

Skrevet (endret)

Har du fått det skjørtet? Vurderer å bestille det, var jo grisebillig!

Anonymous poster hash: 83e58...76b

Hvilket av de skjørtene? Det er tre stk der. :P Men jeg har fått alle, og alle var som på bildet.

Jerseyskjørtet var det jeg var minst fornøyd med, men du ser jo egentlig hvordan det ser ut på bildet. Det var ganske trangt og :P Men de to andre var veldig fine, og akkurat som bildet!

Endret av maaria
Skrevet

Mobildeksel nr 15 (iphone 5)

2 hårbånd. For å få håret vekk fra annsiktet når jeg vasker annsikt, sminker meg osv.

Noe spiselig kakegreier i golfballmotiv. Jeg skjønner ikke helt hva dette er, men kjæresten har bursdag snart og jeg tenkte at dette kan brukes..

Gjennomsiktig mobildeksel til kjæresten (Iphone 5)

Biore nose strips for menn

Veskeorganiserer slik at det blir enklere å skifte veske :)

Skrevet

Skulle bruke disse i helgen til denne kjolen, men fikk det bare ikke til. Endte med at jeg i sinne røsket av teipen, og satte heller på en over brystvorten slik at den ikke skulle synes igjennom. Tror kanskje at jeg har litt for liten byste til at det fungerte.

Gjest Inggolf
Skrevet

LOL

Anonymous poster hash: febaf...49d

hva er så morsom med det? :klo:

• Liker 10
Skrevet

Noen som har noen gode scrapping-tips på lur? Jeg har lyst til å begynne å scrappe/lage kort, og trenger litt forskjellig. Noen som har peiling på hva som er billig og bra? :)

Skrevet

Noen som har noen gode scrapping-tips på lur? Jeg har lyst til å begynne å scrappe/lage kort, og trenger litt forskjellig. Noen som har peiling på hva som er billig og bra? :)

Jeg hadde et svar om dette lengre opp med mange linker, men finner den ikke igjen. Du kan jo se om du gidder å bla litt, det er sikkert et år siden...

Det er lite lønnsomt å kjøpe papir, men du kan finne mye annet billig. Jeg kjøper bl.a en del perler og stener (flatback pearls, flatback rhinestones, sticker rhinestones), det er dritbillig, bare legg merke til størrelsene. Husker ikke i farta hva annet jeg kjøper, men skal se litt mer om jeg finner det jeg har skrevet før. Var det ikke sånn før at man kunne finne direkte fram til sine egne innlegg? :klo: Kjenner at det er en stund siden jeg var på KG... :)

Skrevet

Trykk på brukernavnet ditt helt oppe til høyre, så på mitt innhold. :)

Skrevet

Mine siste kjøp:

"Sideholder" usikker på hva dette egentlig heter... :fnise:

Rhinestones til scrapping

Mer rhinestones (hva pokker heter nå det på norsk??) :klo::)

Ekstra batterier til minikamera, har ikke faktisk prøvd dem...

Skjermbeskytter til minikamera, kom på tre dager! :)

Liten oppbevaringsboks til scrappeting, hard å åpne, jeg knakk en negl da jeg skulle fylle den opp, anbefales ikke *misfornøyd*

Hårspenner til småsnuppene. Syns de så små ut og var spent på størrelsen, men de var vanlig størrelse, stramme og fine, ingen flassing, har nå også bestilt i utgave "flower mix" :)

Negleklipper, jeg fikk den lyserosa bamsen. Litt klumpete å bruke, hadde nok ikke kjøpt den igjen.

Bikini til småsnuppene. Jeg så ikke at det sto Arielle (fransk?) i stedet for Ariel, men det hang på et Disney-merke. Kjempefin og i tykt stoff som kjennes ut som kvalitet.

Forstørrelsesspeil til søstern, hun var så misunnelig på det jeg hadde med hjem fra ferie i Statene :) Elsker mitt, har ikke fått dette ennå, men håper det er bra!

Tenkte jeg skulle ta med noen av mine tidligere kjøp, også, men dette er visst alt jeg har kjøpt i 2013! *flink* :nigo:

Skrevet

Trykk på brukernavnet ditt helt oppe til høyre, så på mitt innhold. :)

Prøvde det, men jeg kommer jo ikke til mitt svar, bare til den tråden jeg har svart i... Er det noe jeg misser?

Skrevet

Jeg har bestilt litt scrappegreier på Ebay... Noe er også fra min Watch/wish list.Til den som spurte om det lengre opp.

Blonder

Blonder

Pyntestener/rhinestones

Pyntestener

Pyntestener

Perlesløyfer

Pyntebånd (jul)

Papir

Papir

Papir

Papir

Papir

Gluedots

Sorteringsboks

Merkelapper

Småpynt (jul)

Småpynt (jul)

Klyper

Perler

Perler

Snøflak

Og sikkert mye mer :)

Hah, se hva jeg fant! Måtte lete litt før jeg fant det ut *litt treig* :roll::)

Skrevet

Spørsmål: Når man vil kjøpe flere ting fra samme selger, altså hvis noe selges i flere farger: må man kjøpe hver enkelt for seg? Eller finnes det noe man kan gjøre for å "samle" det i ett kjøp? =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...