Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber langt unna så jeg rekker det ikke.

Ja, prøvde det i dag. Hadde skrevet fullmakt at X kunne hente rekomanderte pakker for meg, men hun på posten sa at det ikke er lov lenger. Alle rekomanderte sendinger må visst hentes av mottager.... Er kjipt å ikke ha post i butikk!

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Har butikken lengre åpent på torsdager kanskje?

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

EEENDEEEELIIIIG har veska kommet! Vet mange har ventet på tilbakemelding om denne, så her kommer det :danse:

Den eeer så fin! Veldig fornøyd! Stoffet både ser ut og kjennes som ekte skinn, og den er elegant, og lite stiv i stoffet. Ser skikkelig ordentlig ut gjør den også, ikke noe jalla. Den lukter heller ikke slik som kinaveskene bruker å lukte heller. Trodde den skulle være pittelitt større, men er egentlig fornøyd med størrelsen på den. Gleder meg til å bruke den! Er ikke helt ferdig med å stille inn lengde på reimer osv enda, må prøve meg litt fram... Meeen, konklusjon; løp og kjøp :danse:

• Liker 6
Skrevet

EEENDEEEELIIIIG har veska kommet! Vet mange har ventet på tilbakemelding om denne, så her kommer det :danse:

Den eeer så fin! Veldig fornøyd! Stoffet både ser ut og kjennes som ekte skinn, og den er elegant, og lite stiv i stoffet. Ser skikkelig ordentlig ut gjør den også, ikke noe jalla. Den lukter heller ikke slik som kinaveskene bruker å lukte heller. Trodde den skulle være pittelitt større, men er egentlig fornøyd med størrelsen på den. Gleder meg til å bruke den! Er ikke helt ferdig med å stille inn lengde på reimer osv enda, må prøve meg litt fram... Meeen, konklusjon; løp og kjøp :danse:

Hvor lang tid brukte den på shipping? Hadde hovedsaklig tenkt å bruke den til bursdagsfeiring om 1.5 uke, men tviler på at den rekker det (selv om varer fra Kina har overrasket meg veldig i det siste..)

Skrevet

Hvor lang tid brukte den på shipping? Hadde hovedsaklig tenkt å bruke den til bursdagsfeiring om 1.5 uke, men tviler på at den rekker det (selv om varer fra Kina har overrasket meg veldig i det siste..)

DET rekker du ikke kan jeg fortelle deg! :) Bestilte den 18.juni.... :)

AnonymBruker
Skrevet

Veldig variasjon i leveringstid for tiden. Noe kommer etter en god uke, noe tar opp mot en måned. Men føler generelt at det går litt raskere enn tidligere.

Anonymous poster hash: 35076...147
Skrevet

EEENDEEEELIIIIG har veska kommet!

Åh, den var fin! Jeg las innlegget ditt i natt under en søvning ammeøkt, og kjøpte visst en slik... Skjønte ingenting i morges da jeg fikk mail om at den nå var shippet :ler: Det var bildene dine som overbeviste meg, gleder meg til den kommer!
  • Liker 3
Skrevet (endret)
Skrevet
Skrevet

Kjøpte denne kjolen forrige mandag og idag kom den! Til å være One Size passer den meg akkurat passe. Jeg bruker vaneligvis størrelse 40/42, litt usikker da jeg har gått litt ned i vekt. Tror kjolen kan bli litt stor om du bruker størrelse 32/34. Eneste jeg ikke liker med den er at kjolen klistrer seg litt til kroppen. Den skjuler ikke "valkene" mine og man kan se konturen av rumpa mi :fnise: Men regner med at hvis jeg syr på et underskjørt som er litt stivt så vil det ordne seg. Kjolen i seg selv var råfin! :-D

Har også kjøpt dette som jeg har fått i posten:

- Satinbånd.

- Bh-forlenger.

Jeg har den samme kjolen, bare i kongeblått. Selv bruker jeg 34, men med et belte i livet så blir den knallfin på!

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjøpte den med blomster på :)

Skrevet

Hårspenne

T-skjorte Lett gjennomsiktig, helt grei til hjemmebruk.

Håndtak til handleposer Godt å holde i, men åpningen er litt liten så det kan være kronglete å få posene.

Posesamler Liten størrelse. Trengte ekstra dobbeltsidig teip.

Kalender

Moro-gave til golfer

Blazer Litt tynnere stoff enn det ser ut på bildet, men det forventer man jo. Fornøyd.

Poncho Bedre enn forventet.

Vurderer å kjøpe denne , men det ser så vanskelig ut...

Vurderer også disse solcelle-lampene.

Skrevet

Tror dere disse er ekte? Har så lyst på, men er så dyyyrt her i norge .. :)

Skrevet

Hvordan er denne i størrelsen? :)

Det står i annonsen. :)

Skrevet

Jippi! Denne har jeg siklet på! Si meg, er det plass til vannflaske i vesken?

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Jobber langt unna så jeg rekker det ikke.

Ja, prøvde det i dag. Hadde skrevet fullmakt at X kunne hente rekomanderte pakker for meg, men hun på posten sa at det ikke er lov lenger. Alle rekomanderte sendinger må visst hentes av mottager.... Er kjipt å ikke ha post i butikk!

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Da burde posten virkelig skynte seg å oppdatere hjemmesiden sin...

Men jeg synes faktisk at du skal prøve igjen jeg...(av en annen ekspeditør selvfølgelig)

Har selv prøvd igjen i butikker og ting (forsempel ang bytting av varer) og får jeg ikke det svaret jeg vil så har jeg prøver jeg igjen og det funker ofte :jepp:

Åh, den var fin! Jeg las innlegget ditt i natt under en søvning ammeøkt, og kjøpte visst en slik... Skjønte ingenting i morges da jeg fikk mail om at den nå var shippet :ler: Det var bildene dine som overbeviste meg, gleder meg til den kommer!

:ler:

---

Foresten så er jeg så glad for at så mange er så flinke til å oppdatere og linke til kjøp :)

Det er så spennende og titte på!

Endret av NozMonster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...