Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får bare en bekreftelsesmail når jeg har kjøpt noe... kanskje to stykker? jeg husker ikke helt...

Men jeg plages ihvertfall ikke av en overflod av mailer.. Jeg har ikke en ekstra mailadresse til e-bay nei...tar bare å sletter dem som dukker opp fra e-bay.

Ang støvlettene; De var jo litt dyre (veldig dyre til e-bay å være :lol: ) så kanskje du burde sende mail for å kanskje få returnert litt av beløpet på dem? (sende ved bilde)..Du brukte dem jo ute og på fest, men sko bør jo holde lengre enn 2 timer for det!

Ja, kanskje jeg burde gjøre det... "skinnet" skallet av rundt sømmene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle mailer går rett i søpla her, har det man trenger av bevis på eBay og PayPal sine sider.

Enkel hofteholder

Mobilholder til bil, aner ikke om den vil funke

Tabletstativ til kjøkkenbenken

Kinesiotape, genialt for alle dere som bruker sportstape også. Prøv en slik!

Drikkebelte

Liten mobilveske/lommebok. 2 farger og med sløyfe.

Liten mobilveske/lommebok. 2 farger, ser ut som en konvolutt.

Liten mobilveske/lommebok som tidligere vist flere ganger i tråden. Den jeg orginalt kjøpte har virkelig grodd på meg og jeg bruker den hele tiden.

Liten mobilveske/lommebok som tidligere vist i lærimitasjon.

Anonymous poster hash: 117b8...925

Kan du oppdatere meg om hvordan den hofteholderen er når du har fått den? Vil veldig gjerne høre om størrelse, passform, kvalitet osv.

Skrevet

Det er 450 sider i tråden, å jeg har virkelig lett etter et svar, men finner ikke.

De som har kjøp hårnapper (ser ut som en tett fjær med gummiknotter) hvordan funket den?

Takk for svar

Skrevet

I dag fikk jeg denne hettejakken, og denne lille clutch-lommeboka. Genseren/hettejakken er så fiiin! <3 Noen løse tråder og hetta er litt for liten, men ellers er den perfekt! Stoffet er halvblankt og kjempemykt, den er varm og lett og kragen er helt awesome! I love it vil ha i flere farger (jeg kjøpte sort)! Clutch-lommeboka er helt ok, myk og fin. Pen farge (valgte lys rosa) og praktisk med kort-lommer.

• Liker 1
Skrevet

Noen her som har kjøpt frø på eBay? På jakt etter litt spesielle grønnsaker g urter jeg vil dyrke neste år, men frø ser en jo ikke om er ok før en har sådd... :sjenert:

Skrevet

Fikk denne "blazeren" idag. Fargene er noe sterkere enn på bildene, men ellers er den lik bildet. Litt gjennomsiktig, men ser for meg at den passer godt som noe lett å ha over en fin kjole når man skal ut for eksempel. Størrelsen var faktisk litt stor, den er løs på meg, men ikke slik at det ikke går.

Gjest Inggolf
Skrevet

Noen her som har kjøpt frø på eBay? På jakt etter litt spesielle grønnsaker g urter jeg vil dyrke neste år, men frø ser en jo ikke om er ok før en har sådd... :sjenert:

akkuratt det samme var en som spurte om for en liten stund siden og!

Jeg bladde meg frem og tilbake og hopp og ned i hytt og pine for å finne et utrrrrrrrrolig utfyllende innlegg fra en som kjøpte frø!

Gi meg litt tid så skal jeg prøve igjen!

Skrevet

Fått noe småsnacks i posten i det siste:

Veske - Svart skinn

Neglelakk - Zoya PixieDust Carter

Neglelakk - Zoya PixieDust Dahlia

Sleek Øyenskykke

Øreringer - Ugle - Både i bronse og sølv-farget.

Når det kommer til mailene, så sorterer jeg de under egne labels i gmail og setter opp filter slik at det skipper innboksen. :)

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Her fant jeg det!

Håper denne kan hjelpe deg Anje....

!CFZgyzgB2k~$(KGrHqR,!iQE1Noo)f0lBNU-inz

Jordbærfrø

!BTbEePQ!mk~$(KGrHgoH-CUEjlLlvzuyBKIZR0i

Salatfrø:
Salat Namenia
Salat Mesculin mix
Salat Chop Suey greens
Grønn salat

Utstyr:
Plastpinner til å merke pottene med
Urtepotter i sink med brett
Jiffyer til frø
Automatiske plantevannere
Plastikk brett

Urtefrø:
Timian
Sitronmelisse
Peppermynte
Oregano
Kamomille
Kapers
Persille

Kjøpte endel flere urter også men orker ikke legge inn alle.

Annet:
Vest
Tim Holtz Blekk

Har nok spart en god del penger på å kjøpe disse frøene over ebay i stedet for hagesenteret!

Anonym poster: 86e017305efb9229e04520e28c78e732

Anonym poster: 86e017305efb9229e04520e28c78e732

Endret av NozMonster
  • Liker 3
Gjest Inggolf
Skrevet

I dag fikk jeg denne hettejakken, og denne lille clutch-lommeboka. Genseren/hettejakken er så fiiin! <3 Noen løse tråder og hetta er litt for liten, men ellers er den perfekt! Stoffet er halvblankt og kjempemykt, den er varm og lett og kragen er helt awesome! I love it vil ha i flere farger (jeg kjøpte sort)! Clutch-lommeboka er helt ok, myk og fin. Pen farge (valgte lys rosa) og praktisk med kort-lommer.

så bra med oppdatering på den hettejakken! Jeg har nemlig lurt litt på den selv...

Men det som har hindret meg er at den bare koster 50 kroner og da tenker jeg at den ikke kan være bra! Heheee.. men hvis du er så overbevist så :jepp:

Skrevet

Her fant jeg det!

Håper denne kan hjelpe deg Anje....

Åh! Tusen, tusen takk NozMonster! :hoppendeglad:

Nå er bare kunsten å ikke kjøpe nok til et helt gårdsbruk når jeg bare har en veranda.. :ler2:

Gjest Inggolf
Skrevet

Åh! Tusen, tusen takk NozMonster! :hoppendeglad:

Nå er bare kunsten å ikke kjøpe nok til et helt gårdsbruk når jeg bare har en veranda.. :ler2:

Bare hyggelig å kunne være til hjelp!

Heheheee, har du ikke plagg så får du lage plass! :rulle:

Skrevet (endret)

Jeg har også kjøpt frø på ebay!

Lilla tomater www.ebay.com/itm/20pcs-Purple-Cherry-Tomato-Seeds-Garden-Organic-Fruit-Vegetable-Heirloom-Plants-/141024914650?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20d5bd6cda

Og safran frø! Tomatene har det kommet blomster på, så er spennende tider i drivhuset for tia ;) Safranen er og stor og fin, men den aner jeg ikke hvordan den blomstrer :P

Målet er hvertfall at årets lussekatter skal inneholde safran fra hagen! Jepp!

(Sorry elendig linking.. I will do better next time.. )

Endret av Arabell
Skrevet

Jeg har også kjøpt frø på ebay!

Lilla tomater www.ebay.com/itm/20pcs-Purple-Cherry-Tomato-Seeds-Garden-Organic-Fruit-Vegetable-Heirloom-Plants-/141024914650?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20d5bd6cda

Og safran frø! Tomatene har det kommet blomster på, så er spennende tider i drivhuset for tia ;) Safranen er og stor og fin, men den aner jeg ikke hvordan den blomstrer :P

Målet er hvertfall at årets lussekatter skal inneholde safran fra hagen! Jepp!

(Sorry elendig linking.. I will do better next time.. )

Takk! Så stilige tomater! kjenner behov for lilla tomater, plutselig. :fnise:

Safran kan jeg hjelpe med. Det er en slik en: wikipedia. Trodde kanskje de var vårblomster, jeg da..

Skrevet

Takk! Så stilige tomater! kjenner behov for lilla tomater, plutselig. :fnise:

Safran kan jeg hjelpe med. Det er en slik en: wikipedia. Trodde kanskje de var vårblomster, jeg da..

I drivhus eller inne er det vår all the time. ;) de har blitt store og fine, så håper det kommer blomster på de! Var jo en stilig blomst! :D
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt sexleketøy på Ebay?

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Skrevet

Matboks med fryselokk - så at maten holder seg kald i flere timer... Slutt på svett ost :)

Matboks

Skrevet

Noen som kan anbefale en god og trygg selger som selger GHD rettetang?

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fått brukt happy/fairylightsene sine litt og kan anbefale noen? Er litt redd for brann..

Anonymous poster hash: cd076...6e7

• Liker 1
Skrevet

Noen som har fått brukt happy/fairylightsene sine litt og kan anbefale noen? Er litt redd for brann.. Anonymous poster hash: cd076...6e7

Akkurat som vanlige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...