Mynona Skrevet 31. juli 2013 #9101 Skrevet 31. juli 2013 Jeg får bare en bekreftelsesmail når jeg har kjøpt noe... kanskje to stykker? jeg husker ikke helt... Men jeg plages ihvertfall ikke av en overflod av mailer.. Jeg har ikke en ekstra mailadresse til e-bay nei...tar bare å sletter dem som dukker opp fra e-bay. Ang støvlettene; De var jo litt dyre (veldig dyre til e-bay å være ) så kanskje du burde sende mail for å kanskje få returnert litt av beløpet på dem? (sende ved bilde)..Du brukte dem jo ute og på fest, men sko bør jo holde lengre enn 2 timer for det! Ja, kanskje jeg burde gjøre det... "skinnet" skallet av rundt sømmene..
Elanore Skrevet 31. juli 2013 #9102 Skrevet 31. juli 2013 Alle mailer går rett i søpla her, har det man trenger av bevis på eBay og PayPal sine sider. Enkel hofteholder Mobilholder til bil, aner ikke om den vil funke Tabletstativ til kjøkkenbenken Kinesiotape, genialt for alle dere som bruker sportstape også. Prøv en slik! Drikkebelte Liten mobilveske/lommebok. 2 farger og med sløyfe. Liten mobilveske/lommebok. 2 farger, ser ut som en konvolutt. Liten mobilveske/lommebok som tidligere vist flere ganger i tråden. Den jeg orginalt kjøpte har virkelig grodd på meg og jeg bruker den hele tiden. Liten mobilveske/lommebok som tidligere vist i lærimitasjon. Anonymous poster hash: 117b8...925 Kan du oppdatere meg om hvordan den hofteholderen er når du har fått den? Vil veldig gjerne høre om størrelse, passform, kvalitet osv.
navnet Skrevet 1. august 2013 #9103 Skrevet 1. august 2013 Det er 450 sider i tråden, å jeg har virkelig lett etter et svar, men finner ikke. De som har kjøp hårnapper (ser ut som en tett fjær med gummiknotter) hvordan funket den? Takk for svar
FantasDick Skrevet 1. august 2013 #9104 Skrevet 1. august 2013 I dag fikk jeg denne hettejakken, og denne lille clutch-lommeboka. Genseren/hettejakken er så fiiin! <3 Noen løse tråder og hetta er litt for liten, men ellers er den perfekt! Stoffet er halvblankt og kjempemykt, den er varm og lett og kragen er helt awesome! I love it vil ha i flere farger (jeg kjøpte sort)! Clutch-lommeboka er helt ok, myk og fin. Pen farge (valgte lys rosa) og praktisk med kort-lommer. 1
Anje Skrevet 1. august 2013 #9105 Skrevet 1. august 2013 Noen her som har kjøpt frø på eBay? På jakt etter litt spesielle grønnsaker g urter jeg vil dyrke neste år, men frø ser en jo ikke om er ok før en har sådd...
oreokake Skrevet 1. august 2013 #9106 Skrevet 1. august 2013 Fikk denne "blazeren" idag. Fargene er noe sterkere enn på bildene, men ellers er den lik bildet. Litt gjennomsiktig, men ser for meg at den passer godt som noe lett å ha over en fin kjole når man skal ut for eksempel. Størrelsen var faktisk litt stor, den er løs på meg, men ikke slik at det ikke går.
Gjest Inggolf Skrevet 1. august 2013 #9107 Skrevet 1. august 2013 Noen her som har kjøpt frø på eBay? På jakt etter litt spesielle grønnsaker g urter jeg vil dyrke neste år, men frø ser en jo ikke om er ok før en har sådd... akkuratt det samme var en som spurte om for en liten stund siden og! Jeg bladde meg frem og tilbake og hopp og ned i hytt og pine for å finne et utrrrrrrrrolig utfyllende innlegg fra en som kjøpte frø! Gi meg litt tid så skal jeg prøve igjen!
Derpinaa Skrevet 1. august 2013 #9108 Skrevet 1. august 2013 Fått noe småsnacks i posten i det siste: Veske - Svart skinn Neglelakk - Zoya PixieDust Carter Neglelakk - Zoya PixieDust Dahlia Sleek Øyenskykke Øreringer - Ugle - Både i bronse og sølv-farget. Når det kommer til mailene, så sorterer jeg de under egne labels i gmail og setter opp filter slik at det skipper innboksen.
Gjest Inggolf Skrevet 1. august 2013 #9109 Skrevet 1. august 2013 (endret) Her fant jeg det! Håper denne kan hjelpe deg Anje.... Jordbærfrø Salatfrø:Salat NameniaSalat Mesculin mixSalat Chop Suey greens Grønn salat Utstyr:Plastpinner til å merke pottene medUrtepotter i sink med brettJiffyer til frøAutomatiske plantevannerePlastikk brett Urtefrø:TimianSitronmelissePeppermynteOreganoKamomilleKapersPersille Kjøpte endel flere urter også men orker ikke legge inn alle. Annet:VestTim Holtz Blekk Har nok spart en god del penger på å kjøpe disse frøene over ebay i stedet for hagesenteret!Anonym poster: 86e017305efb9229e04520e28c78e732 Anonym poster: 86e017305efb9229e04520e28c78e732 Endret 1. august 2013 av NozMonster 3
Gjest Inggolf Skrevet 1. august 2013 #9110 Skrevet 1. august 2013 I dag fikk jeg denne hettejakken, og denne lille clutch-lommeboka. Genseren/hettejakken er så fiiin! <3 Noen løse tråder og hetta er litt for liten, men ellers er den perfekt! Stoffet er halvblankt og kjempemykt, den er varm og lett og kragen er helt awesome! I love it vil ha i flere farger (jeg kjøpte sort)! Clutch-lommeboka er helt ok, myk og fin. Pen farge (valgte lys rosa) og praktisk med kort-lommer. så bra med oppdatering på den hettejakken! Jeg har nemlig lurt litt på den selv... Men det som har hindret meg er at den bare koster 50 kroner og da tenker jeg at den ikke kan være bra! Heheee.. men hvis du er så overbevist så
Anje Skrevet 1. august 2013 #9111 Skrevet 1. august 2013 Her fant jeg det! Håper denne kan hjelpe deg Anje.... Åh! Tusen, tusen takk NozMonster! Nå er bare kunsten å ikke kjøpe nok til et helt gårdsbruk når jeg bare har en veranda..
Gjest Inggolf Skrevet 1. august 2013 #9112 Skrevet 1. august 2013 Åh! Tusen, tusen takk NozMonster! Nå er bare kunsten å ikke kjøpe nok til et helt gårdsbruk når jeg bare har en veranda.. Bare hyggelig å kunne være til hjelp! Heheheee, har du ikke plagg så får du lage plass!
Arabell Skrevet 1. august 2013 #9113 Skrevet 1. august 2013 (endret) Jeg har også kjøpt frø på ebay! Lilla tomater www.ebay.com/itm/20pcs-Purple-Cherry-Tomato-Seeds-Garden-Organic-Fruit-Vegetable-Heirloom-Plants-/141024914650?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20d5bd6cda Og safran frø! Tomatene har det kommet blomster på, så er spennende tider i drivhuset for tia Safranen er og stor og fin, men den aner jeg ikke hvordan den blomstrer Målet er hvertfall at årets lussekatter skal inneholde safran fra hagen! Jepp! (Sorry elendig linking.. I will do better next time.. ) Endret 1. august 2013 av Arabell
Anje Skrevet 1. august 2013 #9114 Skrevet 1. august 2013 Jeg har også kjøpt frø på ebay! Lilla tomater www.ebay.com/itm/20pcs-Purple-Cherry-Tomato-Seeds-Garden-Organic-Fruit-Vegetable-Heirloom-Plants-/141024914650?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20d5bd6cda Og safran frø! Tomatene har det kommet blomster på, så er spennende tider i drivhuset for tia Safranen er og stor og fin, men den aner jeg ikke hvordan den blomstrer Målet er hvertfall at årets lussekatter skal inneholde safran fra hagen! Jepp! (Sorry elendig linking.. I will do better next time.. ) Takk! Så stilige tomater! kjenner behov for lilla tomater, plutselig. Safran kan jeg hjelpe med. Det er en slik en: wikipedia. Trodde kanskje de var vårblomster, jeg da..
Arabell Skrevet 2. august 2013 #9115 Skrevet 2. august 2013 Takk! Så stilige tomater! kjenner behov for lilla tomater, plutselig. Safran kan jeg hjelpe med. Det er en slik en: wikipedia. Trodde kanskje de var vårblomster, jeg da.. I drivhus eller inne er det vår all the time. de har blitt store og fine, så håper det kommer blomster på de! Var jo en stilig blomst! :D
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #9116 Skrevet 3. august 2013 Noen som har kjøpt sexleketøy på Ebay? Anonymous poster hash: a5e01...71c
Frk Midnattsol Skrevet 3. august 2013 #9117 Skrevet 3. august 2013 Matboks med fryselokk - så at maten holder seg kald i flere timer... Slutt på svett ost Matboks
Isabella82 Skrevet 3. august 2013 #9118 Skrevet 3. august 2013 Noen som kan anbefale en god og trygg selger som selger GHD rettetang?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #9119 Skrevet 3. august 2013 Noen som har fått brukt happy/fairylightsene sine litt og kan anbefale noen? Er litt redd for brann.. Anonymous poster hash: cd076...6e7 1
Adele Skrevet 3. august 2013 #9120 Skrevet 3. august 2013 Noen som har fått brukt happy/fairylightsene sine litt og kan anbefale noen? Er litt redd for brann.. Anonymous poster hash: cd076...6e7 Akkurat som vanlige
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå