Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk den i posten i dag, og synes ikke den var så verst. For kort var den heller ikke, og jeg er 164 cm.

attachicon.gif20130724_145020.jpg

Anonymous poster hash: 49562...24b

Flott den var! :jepp:

Anonymous poster hash: 70a4b...c5e

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke AB som kjøpte den, men det tviler jeg på. Har du kjøpt den kanskje? Anonymous poster hash: 70a4b...c5e

Nei, men om du ser på bildene i annonsen, så ser kjolen kort ut på modellen. Som de fleste vet, er de asiatiske mye mindre enn oss skandinaviske.

AnonymBruker
Skrevet

Fikk den i posten i dag, og synes ikke den var så verst. For kort var den heller ikke, og jeg er 164 cm.

Nei, men om du ser på bildene i annonsen, så ser kjolen kort ut på modellen. Som de fleste vet, er de asiatiske mye mindre enn oss skandinaviske.

Nå har jo AB lagt den ut. Så jo ikke ut som en lang t-skjorte. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jo AB lagt den ut. Så jo ikke ut som en lang t-skjorte. :)

Jeg synes den gjorde det, men jeg er nok bare for gammel for de korteste kjolene der ett vindpust viser baken.

Anonymous poster hash: 117b8...925

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den gjorde det, men jeg er nok bare for gammel for de korteste kjolene der ett vindpust viser baken.

Ja, du er nok litt for gammel da. ;)

• Liker 4
Skrevet

Så flott den var på deg! :blomst: Jeg er 10 cm høyere enn deg, så tror dessverre den blir for kort her... Hvilken størrelse tok du? Jeg bruker sikkert en noe stor størrelse sammenlignet med deg, så forhåpentligvis kan jeg få en lengre en...

AnonymBruker
Skrevet

Enig.

Anonymous poster hash: 8c2d6...0c2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet en vare som dessverre ikke sendes til Norge. Tok kontakt med selger ( sendes fra England) og han sa at de kunne sende til Norge. Han skriver følgende: " please kindly provide me your paypal email, delivery adress and phone number for discounted invoice".

Er dette trygt?

Er snakk om tusen kroner ca, så vil helst ikke gå på en smell.

Når dette er en stor vare (en stol), får man den på postkontoret da? Eller må man hente en annen plass?

Anonymous poster hash: 14a5c...b71

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den gjorde det, men jeg er nok bare for gammel for de korteste kjolene der ett vindpust viser baken. Anonymous poster hash: 117b8...925

Ja gud forby at noen viser hud over knærne nå i sommervarmen. Fysj.

Anonymous poster hash: eb8a4...94d

• Liker 1
Skrevet

Ja gud forby at noen viser hud over knærne nå i sommervarmen. Fysj.

Anonymous poster hash: eb8a4...94d

Akkurat huden på rumpa er vel greit å holde mest mulig for seg selv...?

Jeg jobber på senter, i en butikk som er veldig populær blant bl.a unge jenter.

Noen av de har så korte kjoler og skjørt at man ikke kan unngå å se litt for mye når man står bak dem i rulletrappen, eller de bøyer seg litt for å ta tak i et produkt som henger lavere enn hoftehøyde. Hadde de kunnet sett seg selv bakfra en hel dag, så tror jeg mange ville valgt litt lenger klær, eller litt mer dekkende undertøy...:)

• Liker 14
Skrevet

Jeg har funnet en vare som dessverre ikke sendes til Norge. Tok kontakt med selger ( sendes fra England) og han sa at de kunne sende til Norge. Han skriver følgende: " please kindly provide me your paypal email, delivery adress and phone number for discounted invoice".

Er dette trygt?

Når dette er en stor vare (en stol), får man den på postkontoret da? Eller må man hente en annen plass?Anonymous poster hash: 14a5c...b71

Anbefaler deg å ikke gjøre det. Veldig mange selgere som scammer på den måten.

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg å ikke gjøre det. Veldig mange selgere som scammer på den måten.

Er det noen måte jeg kan få gjennomført handelen på en trygg måte? Har fått oppgitt hvor mye det vil bli i frakt. Selger har bare positiv tilbakemelding på 1600 salg.

Skrevet

Er det noen måte jeg kan få gjennomført handelen på en trygg måte? Har fått oppgitt hvor mye det vil bli i frakt. Selger har bare positiv tilbakemelding på 1600 salg.Anonymous poster hash: 14a5c...b71

Men det regel mulig for selgeren å gjøre at han eller hun kan endre innstillingene? Sånn at du får kjøpt via ebay, og dermed kommer under garantien.

Skrevet

Fått disse to i dag. Dekselet ødela telefonen min litt, så der blir det en liten sak.

Brysttapeting

http://www.ebay.com/itm/320571493149?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Sett at disse har vært slagere her tidligere i år. Skal brukes til en kjole i en bursdag.

Deksel

Fin, men synd den var litt liten så den skrapet opp telefonen

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=350831197050

AnonymBruker
Skrevet

Så flott den var på deg! :blomst: Jeg er 10 cm høyere enn deg, så tror dessverre den blir for kort her... Hvilken størrelse tok du? Jeg bruker sikkert en noe stor størrelse sammenlignet med deg, så forhåpentligvis kan jeg få en lengre en...

Tusen takk! Det er helt grei at noen av dere synes den var for kort, men personlig så synes ikke jeg det. Synes den passer godt om jeg er på stranda, med for eksempel en bikini under. Eller når jeg er hjemme på verandaen, og har lyst å trekke på meg noe lett. Kan jo også ta en skjorts under for all del.

Tilbake til spørsmålet: Ja tror den kan bli litt kort om du er 10 cm høyere enn meg. Men du kan jo bruke en skjorts under, så blir det en slags topp. Det er bare en størrelse desverre, så fikk ikke velge. :-/

• Liker 1
Gjest Mupsi
Skrevet

Kjøpte denne for litt siden etter å ha sett en link her inne, kjempefin hverdagskjole. Jeg er ca str 42 , 167cm høy og denne passet perfekt for meg. Den fremhever bysten og skjuler magen litt.

Kjole

AnonymBruker
Skrevet

Er det trygt å handle pc-ladere på ebay, eller er det mye brannfarlig ræl? Skulle hatt en til den gamle asusen min nemlig :) I norge er det 330kr pluss frakt...

Anonymous poster hash: ae20b...08d
Skrevet

Er dette trygt?

Når dette er en stor vare (en stol), får man den på postkontoret da? Eller må man hente en annen plass?

IKKE gå med på det. Be selger om så legge til shipping til Norge (må settes på worldwide shipping) eller få vedkommende til å sette deg opp på sin "exemption list".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat huden på rumpa er vel greit å holde mest mulig for seg selv...?

Jeg jobber på senter, i en butikk som er veldig populær blant bl.a unge jenter.

Noen av de har så korte kjoler og skjørt at man ikke kan unngå å se litt for mye når man står bak dem i rulletrappen, eller de bøyer seg litt for å ta tak i et produkt som henger lavere enn hoftehøyde. Hadde de kunnet sett seg selv bakfra en hel dag, så tror jeg mange ville valgt litt lenger klær, eller litt mer dekkende undertøy... :)

Jeg skjønner ikke at du tror man kan se rumpa på det bilde med den rosa kjolen? Jeg er ikke hun som har lagt ut bilde, men har du ikke øyemål?

Klart er jeg enig i at huden på rumpa bør dekkes, men den kjolen er da absolutt ikke for kort. La nå folk gå som de vil. Det er SOMMER. En kjole som går til midt på låret har aldri skada noen.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...