Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker veldig godt kjoler hvor livet er høyt og ballongskjørt pga magen min, men det ser ikke ut som om den har høyt liv? Litt redd for å kjøpe sånne kjoler i tilfelle de ikke skulle passe .

Sorry for treigt svar, ferie uten internett ;)

Livet blir på meg mye høyere enn på bildet, men ikke så høyt at det blir empirieliv. Livet på kjolen er ca midt mellom undersiden av puppene og midjen min, om du skjønner.

Oi... Kan du si noe om størrelsen du bruker osv.? Tenker på vanlig klesstørrelse og BH, gjerne. Jeg er 175, så regner dessverre med at disse blir for korte til meg... Huff... Har så lyst på en fin kjole som det der!

Du får melde ifra om hvordan det går. :)

Jeg bruker vanligvis 36/38, og har BH-størrelse 65G/70F (hos change). Så om du har mindre pupper blir nok kanskje livet på kjolen litt lavere. Tror nok kjolen blir alt for kort for deg, desverre.

Anonymous poster hash: ae339...9b0

• Liker 1
Skrevet

Var nettopp på posten og hentet denne jakken. Kjempefornøyd, hurtig levering og jakken sitter knallfint i mine øyne :-)

Skrevet

Inspirert av en anne post her inne ,Neglelakk som skifter farge . Bestilte 2 stk. nr4 og nr21

Skrevet

Jeg fikk denne jakken i posten før idag, vet den var populær her for en del måneder tilbake.

Kjempefornøyd! Den er helt lik bildet, og blir nok en fin høstjakke :-) Jeg tror derimot den kan bli litt liten over skuldrene til høye mennesker da, jeg tok asian L og den passer _akkurat_. Er s/m ellers.

Ellers venter jeg på denne blazeren.

Skrevet

Jeg fikk denne jakken i posten før idag, vet den var populær her for en del måneder tilbake.

Kjempefornøyd! Den er helt lik bildet, og blir nok en fin høstjakke :-) Jeg tror derimot den kan bli litt liten over skuldrene til høye mennesker da, jeg tok asian L og den passer _akkurat_. Er s/m ellers.

Ellers venter jeg på denne blazeren.

Den blazeren har jeg:) Den er mer en slags cardigan i gjennomsiktig stoff..

Skrevet

OPI neglelakk, håper den ser like fin ut på neglene som på bildet :)

http://bit.ly/161XKJP

Det er China Glaze i linken din, ikke OPI

Skrevet

Jeg fikk shortsen i dag og jeg må bare skryte litt! Den er super-fin, mye finere enn forventet! Stoffet er godt, den er kritthvit og størrelsen er også veldig fin. Kjøpte XS og den er bittelitt løs på meg som er en str. 32. Var litt krøllete, men ser ut til at den glatter seg ut nå som jeg har hengt den opp. Løp og kjøp! :)

Skrevet

Det er China Glaze i linken din, ikke OPI

Oops, my bad!

Skrevet

Jeg fikk shortsen i dag og jeg må bare skryte litt! Den er super-fin, mye finere enn forventet! Stoffet er godt, den er kritthvit og størrelsen er også veldig fin. Kjøpte XS og den er bittelitt løs på meg som er en str. 32. Var litt krøllete, men ser ut til at den glatter seg ut nå som jeg har hengt den opp. Løp og kjøp! :)

Så fin det var! Og til bare 33 kroner!

AnonymBruker
Skrevet

Blir nok mer en lang t-skjorte enn kjole ;)

Jeg er ikke AB som kjøpte den, men det tviler jeg på. Har du kjøpt den kanskje?

Anonymous poster hash: 70a4b...c5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Du får melde ifra om hvordan det går. :)

Fikk den i posten i dag, og synes ikke den var så verst. For kort var den heller ikke, og jeg er 164 cm.

post-37809-0-53954000-1374671150_thumb.j

Anonymous poster hash: 49562...24b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...