missdior Skrevet 8. juli 2013 #8901 Skrevet 8. juli 2013 Hvorfor er det slik at det man venter på, tar lengst tid.... snååårk... 1
Jolene Skrevet 8. juli 2013 #8903 Skrevet 8. juli 2013 Fikk denne genseren i sort her for noen dager siden. Fornøyd med stoffet, lengden og alt, men den raknet opp litt på ene ermet etter en halv dags bruk. Men så kostet den ikke så mye heller da, så ble ikke overrasket
Adele Skrevet 8. juli 2013 #8904 Skrevet 8. juli 2013 Fikk denne kjolen i dag. Str 10 tilsvarer en S/36. Stoffet er så som så. Virker som oppgradert kinastoff. Beltet er veldig for stort, så må få tak i sånn til å lage hull med.
Adele Skrevet 8. juli 2013 #8905 Skrevet 8. juli 2013 Glemte linken! http://www.ebay.com/itm/281118468508?var=580202107224&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2013 #8906 Skrevet 8. juli 2013 Nå har jeg fått slike baby foot greier fra asia. Men det står jo ikke noen engelsk bruksanvisning, alt er på kinesisk. Og det kan jeg ikke enda Kan noen forklare meg værsåsnill? Anonymous poster hash: 59a86...cd8
Gjest Euforia Skrevet 8. juli 2013 #8907 Skrevet 8. juli 2013 Nå har jeg fått slike baby foot greier fra asia. Men det står jo ikke noen engelsk bruksanvisning, alt er på kinesisk. Og det kan jeg ikke enda Kan noen forklare meg værsåsnill? Anonymous poster hash: 59a86...cd8 Jeg har brukt baby foot mange ganger, vet ikke om det er samme pakke som meg, men uansett: 1. sørg for at føttene dine er rene og tørre 2. ikke ta baby foot hvis du skal gå langt de neste dagene 3. klipp opp øverst på sokkene, stikk føttene nedi, sitt med sokkene på i to timer (helst uten å bevege deg noe særlig) 4. ta av sokkene og vask føttene i dusjen 5. nå er det bare å smøre seg med tålmodighet. :-D
Adele Skrevet 8. juli 2013 #8908 Skrevet 8. juli 2013 Nå har jeg fått slike baby foot greier fra asia. Men det står jo ikke noen engelsk bruksanvisning, alt er på kinesisk. Og det kan jeg ikke enda Kan noen forklare meg værsåsnill? Anonymous poster hash: 59a86...cd8 Jeg har brukt baby foot mange ganger, vet ikke om det er samme pakke som meg, men uansett: 1. sørg for at føttene dine er rene og tørre 2. ikke ta baby foot hvis du skal gå langt de neste dagene 3. klipp opp øverst på sokkene, stikk føttene nedi, sitt med sokkene på i to timer (helst uten å bevege deg noe særlig) 4. ta av sokkene og vask føttene i dusjen 5. nå er det bare å smøre seg med tålmodighet. :-D Også kan det være greit å ta på ordentlige sokker utenpå de plastsokkene
Gjest Gaea Skrevet 8. juli 2013 #8909 Skrevet 8. juli 2013 Har kjøpt denne;http://www.ebay.ca/itm/NEW-Womens-Slim-WOOL-Trench-Coat-Parka-Jacket-Fashion-Outerwear-/181090946905?ssPageName=ADME:L:OU:US:3160 Er overhodet ikke vant med ebay, men tok sjansen når det var så billig. Da er det ikke så farlig om den ser helt forferdelig ut.
Gjest Inggolf Skrevet 8. juli 2013 #8910 Skrevet 8. juli 2013 Shorts var du i Oslo idag, ved nasjonalteateret? Så nemlig en med denne hvite shortsen og måtte fnise litt siden jeg da automatisk tenkte "jøss, den shortsen er fra e-bay! Lurer på om hun er en KG`er!" 2
Gjest Inggolf Skrevet 8. juli 2013 #8911 Skrevet 8. juli 2013 Fikk denne genseren i sort her for noen dager siden. Fornøyd med stoffet, lengden og alt, men den raknet opp litt på ene ermet etter en halv dags bruk. Men så kostet den ikke så mye heller da, så ble ikke overrasket kanskje du bare var uheldig med din, for jeg har brukt mine masse og de ser fortsatt helt ubrukte og nye ut ...så enten så hadde du uflaks eller så hadde jeg veldig flaks med mine
Jolene Skrevet 8. juli 2013 #8912 Skrevet 8. juli 2013 kanskje du bare var uheldig med din, for jeg har brukt mine masse og de ser fortsatt helt ubrukte og nye ut ...så enten så hadde du uflaks eller så hadde jeg veldig flaks med mine Kan godt være Likte den uansett godt, så er lett syjobb. Ikke noe stress liksom. Har du mange av dem?
Gjest Inggolf Skrevet 8. juli 2013 #8913 Skrevet 8. juli 2013 Kan godt være Likte den uansett godt, så er lett syjobb. Ikke noe stress liksom. Har du mange av dem? Har bare to, i fersken (har ikke sett noen som selger den fargen på en stund) og i demin blå
sauen87 Skrevet 9. juli 2013 #8914 Skrevet 9. juli 2013 Har i dag kjøpt: "Burberrymønstret" skjerf Leopardmønstret skjerf Sort skjerf med små katter på Blått skjerf
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #8915 Skrevet 9. juli 2013 var du i Oslo idag, ved nasjonalteateret? Så nemlig en med denne hvite shortsen og måtte fnise litt siden jeg da automatisk tenkte "jøss, den shortsen er fra e-bay! Lurer på om hun er en KG`er!" Disse er "in" for tiden og de selger de blant annet på Zara. De er ganske like alle sammen så ikke sikkert at du såg en verken fra ebay eller fr KG Anonymous poster hash: cd076...6e7 7
Frk Midnattsol Skrevet 9. juli 2013 #8916 Skrevet 9. juli 2013 Har en hvit kjole med en del turkis i, så istede for å gå med hvite kjedelige sko, har jeg kjøpt disse sløyfene som blir kjempefine å ha bak på hælen eller på siden av skoen : Turkis skosløyfe Har også kjøpt denne stripede piratbuksen etter tips her inne fra: Piratbukse Bestilte i går dette trådløse headsetet som jeg kan bruke på min Iphone. Elsker tanken på å slippe disse ledningene som henger seg fast overalt : Bluetooth headset 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2013 #8917 Skrevet 9. juli 2013 Har kjøpt denne;http://www.ebay.ca/itm/NEW-Womens-Slim-WOOL-Trench-Coat-Parka-Jacket-Fashion-Outerwear-/181090946905?ssPageName=ADME:L:OU:US:3160 Er overhodet ikke vant med ebay, men tok sjansen når det var så billig. Da er det ikke så farlig om den ser helt forferdelig ut. Kan du gi tilbakemelding på denne når du får den? Størrelse og kvalitet.Anonymous poster hash: 4318f...619 1
Flynn Skrevet 10. juli 2013 #8918 Skrevet 10. juli 2013 (endret) http://www.thewildflowershop.com/732-xenia-printed-knit-cardigan.html Var det ikke noen tidligere i tråden som hadde kjøpt denne på ebay? Endret 10. juli 2013 av hjulvisp6
Gjest Vix1 Skrevet 10. juli 2013 #8919 Skrevet 10. juli 2013 Noen som har erfaring med noen av disse kjolene? Blomstertopp med chiffonskjørt eller Chiffon boho maxi dress. Har aldri bestilt klær fra ebay før, og har jo sett kommentarer her om stoff og kvalitet. Hva tror dere om de kjolene?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2013 #8920 Skrevet 10. juli 2013 Noen som har erfaring med noen av disse kjolene? Blomstertopp med chiffonskjørt eller Chiffon boho maxi dress. Har aldri bestilt klær fra ebay før, og har jo sett kommentarer her om stoff og kvalitet. Hva tror dere om de kjolene? Den lange har det vært flere som har vært misfornøyde med. Gjennomsiktig tynt stoff. Anonymous poster hash: a5e01...71c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå