KaDust Skrevet 3. juli 2013 #8881 Skrevet 3. juli 2013 Jeg hadde skikkelig lyst på et slikt fløyelskjørt i vinter, men fikk ikke somlet meg til å kjøpe ett.. Noen som har erfaringer med dette http://www.ebay.com/itm/Soft-High-Waist-Velvet-Skater-Pleated-A-line-Short-Elasticsed-Skirt-DS3033-/400484510127?pt=US_CSA_WC_Dresses&var=&hash=item5d3ebca9af eller lignende? Hvordan er kvaliteten? Bør jeg satse på et litt dyrere? Anonymous poster hash: 22c32...1a3 'Jeg har kjøpt det skjørtet og det er fin kvalitet og alt sånt. Eneste drawbacket er at jeg er altfor lang til skjørtet så det kommer aldri til å brukes :D
Brimi Skrevet 3. juli 2013 #8882 Skrevet 3. juli 2013 Noen som vet hva jeg kan søke på for å få opp knagger til å henge opp jakker på?
Cakoline Skrevet 3. juli 2013 #8883 Skrevet 3. juli 2013 (endret) Har kjøpt en hel haug med greier i det siste: Denne pirabuksa. Ønsker gjerne tilbakemelding på størrelse på denne piratbuksa når du får den. Har hatt den på ønskelista mi lenge, men litt usikker på str Endret 3. juli 2013 av Cakoline
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #8884 Skrevet 3. juli 2013 'Jeg har kjøpt det skjørtet og det er fin kvalitet og alt sånt. Eneste drawbacket er at jeg er altfor lang til skjørtet så det kommer aldri til å brukes :D Godt å høre Men jeg er 179 cm, så da blir det antagelig alt for kort til meg også :/ Hvor høy er du? Anonymous poster hash: 22c32...1a3
KaDust Skrevet 3. juli 2013 #8885 Skrevet 3. juli 2013 Godt å høre Men jeg er 179 cm, så da blir det antagelig alt for kort til meg også :/ Hvor høy er du?Anonymous poster hash: 22c32...1a3 182 det er ikke sånn at ræva synes men det er for kort til at jeg er komfortabel i det.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #8886 Skrevet 3. juli 2013 Noen som vet hva jeg kan søke på for å få opp knagger til å henge opp jakker på? Hooks? Wall hooks? Coat hooks? Anonymous poster hash: cd076...6e7
Brimi Skrevet 3. juli 2013 #8887 Skrevet 3. juli 2013 Hooks? Wall hooks? Coat hooks? Anonymous poster hash: cd076...6e7 Jeg fant det jeg ville ha. Søkte på coat hanger:)
snusmumrika Skrevet 4. juli 2013 #8888 Skrevet 4. juli 2013 Ny på nettbrett. Hvor finner jeg messages og contact seller på mobilversjonen av ebay????
Topplue Skrevet 4. juli 2013 #8889 Skrevet 4. juli 2013 Jeg bruker appen på ipad og der kan man trykke på navnet til selger (eks. Happyseller (35754) 98,8%), og så kommer det opp en side med feedback, contact og noe annet. Messages er helt oppe i venstre hjørne.
snusmumrika Skrevet 4. juli 2013 #8890 Skrevet 4. juli 2013 Jeg bruker appen på ipad og der kan man trykke på navnet til selger (eks. Happyseller (35754) 98,8%), og så kommer det opp en side med feedback, contact og noe annet. Messages er helt oppe i venstre hjørne. Takk for raskt svar. Har Samsung tab2 . Kommer også til selgerinfo når jeg prøver, men bare feedback og items for sale etc. Ikke contact Og ingen messages oppe t venstre. Kun ebay-merket. Føler meg skikkelig teit her. Noen m Samsung som kan hjelpe?
kaprifolen Skrevet 4. juli 2013 #8891 Skrevet 4. juli 2013 Takk for raskt svar. Har Samsung tab2 . Kommer også til selgerinfo når jeg prøver, men bare feedback og items for sale etc. Ikke contact Og ingen messages oppe t venstre. Kun ebay-merket. Føler meg skikkelig teit her. Noen m Samsung som kan hjelpe? Skal prøve å huske og sjekke det etterpå?
kaprifolen Skrevet 4. juli 2013 #8892 Skrevet 4. juli 2013 Takk for raskt svar. Har Samsung tab2 . Kommer også til selgerinfo når jeg prøver, men bare feedback og items for sale etc. Ikke contact Og ingen messages oppe t venstre. Kun ebay-merket. Føler meg skikkelig teit her. Noen m Samsung som kan hjelpe? Når jeg trykket på ebay-merket oppe i hjørnet, så står medsages midt på skjermen, en av fire rektangler, under bildene av det du har sett på nylig.men står brukernavnet ditt på den øverste delen av den nedre, svarte stripen? Hvis ikke, så er du ikke logget inn?
Gjest BabyBlue Skrevet 5. juli 2013 #8893 Skrevet 5. juli 2013 For dere som liker billig sminke, men som ikke vil kjøpe umerkede varer fra typiske kinaselgere: Prøv ut merket Sleek. Det lager pigmenterte, gode produkter til en god pris. De er spesielt kjent for sine blusher og øyenskyggepaletter, og siden det for det meste blir solgt fra UK er frakten ofte under 30 kroner.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #8894 Skrevet 5. juli 2013 Jeg har fått denne kjolen i lilla (den er linket til tidligere). Den kom veldig raskt. Den brukte bare litt over en uke, og da var den til og med stoppet i tollen. Så den kommer nok enda raskere vanligvis. Selve kjolen var fin. Fargen var litt mørkere enn på bildet, men fortsatt fin. Stoffet var helt greit, og lengden var til ca midt på låret (jeg er 162cm høy). Det eneste som var negativt var at den passet ikke helt til min kropp. Livet var alt for høyt oppe (tenk brudekjolen til prinsesse Madeleine), og selve skjørtet var litt "ballong". Livet var også litt for stort for meg, mens den var litt trang over puppene. Jeg tror at den passer bedre for de med litt mer rett kropp, for om man ikke har så store pupper kommer kanskje livet mer på riktig plass. Anonymous poster hash: ae339...9b0
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2013 #8895 Skrevet 5. juli 2013 Noen som kan hjelpe meg å finne sort plastikk skjærefjøl? Anonymous poster hash: 14a5c...b71
Brimi Skrevet 5. juli 2013 #8896 Skrevet 5. juli 2013 Jeg har fått denne kjolen i lilla (den er linket til tidligere). Den kom veldig raskt. Den brukte bare litt over en uke, og da var den til og med stoppet i tollen. Så den kommer nok enda raskere vanligvis. Selve kjolen var fin. Fargen var litt mørkere enn på bildet, men fortsatt fin. Stoffet var helt greit, og lengden var til ca midt på låret (jeg er 162cm høy). Det eneste som var negativt var at den passet ikke helt til min kropp. Livet var alt for høyt oppe (tenk brudekjolen til prinsesse Madeleine), og selve skjørtet var litt "ballong". Livet var også litt for stort for meg, mens den var litt trang over puppene. Jeg tror at den passer bedre for de med litt mer rett kropp, for om man ikke har så store pupper kommer kanskje livet mer på riktig plass. Anonymous poster hash: ae339...9b0 Jeg liker veldig godt kjoler hvor livet er høyt og ballongskjørt pga magen min, men det ser ikke ut som om den har høyt liv? Litt redd for å kjøpe sånne kjoler i tilfelle de ikke skulle passe .
maaria Skrevet 5. juli 2013 #8897 Skrevet 5. juli 2013 Mine siste kjøp: Øyenbrynspenn Marineblått skjørt Neglelakk nr #16 og nr #07 China Glaze neglelakk Svart jerseyskjørt Vinrødt skjørt Gleder meg til post fremover :D
Flynn Skrevet 5. juli 2013 #8898 Skrevet 5. juli 2013 Noen som kan hjelpe meg å finne sort plastikk skjærefjøl? Anonymous poster hash: 14a5c...b71 Her er det en: http://bit.ly/14T0J6S Var den eneste jeg fant som hadde svart som fargealternativ, men hvis du søker på "plastic cutting board" så kommer det opp mange varianter i andre farger
Gjest Inggolf Skrevet 5. juli 2013 #8899 Skrevet 5. juli 2013 Her er det og noen svarte skjærefjøler http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR5.TRC1.Xblack+kitchen+chopping+board.TRS0&_nkw=black+kitchen+chopping+board&_sacat=0&_from=R40
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå