Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som har kjøpt denne vesken som kan si litt om hvordan den er? Hvilken farge kjøpte du i? Hvordan er kvaliteten?

http://bit.ly/XFy3x9

Jeg har denne i svart. Like god kvalitet som andre vesker jeg har (typ h&m-vesker), så tommel opp! Lukta litt stramt da jeg først fikk den, men det gikk bort etter noen timer :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har denne i svart. Like god kvalitet som andre vesker jeg har (typ h&m-vesker), så tommel opp! Lukta litt stramt da jeg først fikk den, men det gikk bort etter noen timer :)

Så bra! Da har jeg bestilt den i navy, gleder meg til den kommer :)

Skrevet

Den kjolen er så fin på bildet, men jeg er redd den blir for lang for meg siden den er one-size. Er 160 cm lav :trist:

Noen som vet om det mye jobb å legge den opp?

Jeg er 161, så kan fortelle deg når jeg får den :)

Skrevet

Noen som har kjøpt denne vesken som kan si litt om hvordan den er? Hvilken farge kjøpte du i? Hvordan er kvaliteten?

http://bit.ly/XFy3x9

Eller denne:

http://bit.ly/12Jo7pL

Samme spørsmålene om denne toppen:

http://bit.ly/11HdvXj

Jeg har veske nr 2 (i svart) og jeg liker den veldig godt. Den har veldig mange rom som man kan miste ting i :fnise: Det eneste som er dumt, er at når man skal bære den, MÅ det ytterste "lokket" være lukket skikkelig, ellers henger vesken på halv-åtte og man risikerer å miste innholdet. Men jeg vendte meg fort til å lukke vesken med den hempen på forsiden, det er som regel nok.

Skrevet

Jeg er 161, så kan fortelle deg når jeg får den :)

Takk, håper jeg klarer å vente så lenge. Stor fare for at jeg bare bestiller den og får mamma til å hjelpe meg med å legge den opp.

• Liker 1
Skrevet

Den kjolen er så fin på bildet, men jeg er redd den blir for lang for meg siden den er one-size. Er 160 cm lav :trist:

Noen som vet om det mye jobb å legge den opp?

Jeg ville ikke prøvd å legge den opp. Stoffet er veldig tynt og mye stretch, så tror det vil bli vanskelig å få et pent resultat.

Skrevet

Jeg ville ikke prøvd å legge den opp. Stoffet er veldig tynt og mye stretch, så tror det vil bli vanskelig å få et pent resultat.

Ok. Har du den selv? Hvor høy er du?

Skrevet

Denne sommerkjolen var ganske lik som på bildet, men jeg synes stoffet var litt tykt og den satt ikke pent på. Var heller ikke fin bak.

Dette skjørtet var IKKE fint. Dårlig kvalitet, Mye kortere enn det ser ut til (Jeg er 172)

Denne sommerkjolen/skjørtet ser mye finere ut på bildet. Fargen er ikke like sterk (kjøpte lilla og blått) og sømmer langst hele kjolen vises godt. Den satt stramt på (Strl M) Og var ikke like komfortabel som jeg trodde.

Veldig skuffa :/ Ikke mer Ebay-kleskjøp på meg!

Ser du etter er dette fra Kina, der er de super små og det er oftest dårlig kvalitet. Klær er ikke lurt å satse på derfra.

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Har du den selv? Hvor høy er du?

Bla bakover i tråden. Topplue var den første som kjøpte kjolen.

Anonymous poster hash: a5e01...71c

• Liker 2
Skrevet (endret)

Har begynt å handle mer og mer på Aliexpress.com ! Elsker den siden :rodmer:

Men, det betyr ikke at jeg ikke handler på ebay i tillegg ;)

Ebay:

Mascara Denne er faktisk veldig god! Får veldig lange og fyldige vipper, men satan så godt den sitter!

Reisemappe

Negleklipper til baby

Solbriller

Krok til barnevogn

Ammebh

Flip-flops

Rundpinner

Strikkepinner

Stellematte

Aliexpress:

Stelleveske

Øredobber (Disse må man visst bestille for minst $10 av, så kjøpte de ikke like vel)

Sko Elsker disse! De er så gode å gå i og man ser ikke at de er fake. Jada, vet det er en uting å kjøpe fake varer, men men.

Endret av Sommernatt
Skrevet

Aliexpress:

Stelleveske

Øredobber (Disse må man visst bestille for minst $10 av, så kjøpte de ikke like vel)

Sko Elsker disse! De er så gode å gå i og man ser ikke at de er fake. Jada, vet det er en uting å kjøpe fake varer, men men.

Så vidt jeg kan se, er det en annen type øredobber man må kjøpe for $10 av. Denne typer har folk kjøpt en og to par av, se nedover siden.

Skrevet

Så vidt jeg kan se, er det en annen type øredobber man må kjøpe for $10 av. Denne typer har folk kjøpt en og to par av, se nedover siden.

Jeg prøvde meg, men fikk melding fra selger om at de dessverre ikke kunne godta min ordre.

Skrevet

Opplever forresten utrolig rask shipping fra Kina for tiden! Ting jeg bestilte for 10 dager siden har allerede dumpet ned i postkassen min :-)

• Liker 1
Skrevet

Kan du gi tilbakemelding på hvordan den er?

http://www.ebay.com/itm/121096000624?var=420133560259&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2648

Er det noen som har denne?

Så mye for å sverge at jeg aldri skal kjøpe klær på ebay mer...

Jeg har en. Den er utrolig varm! Er den varmeste jakken jeg har, og i begynnelsen av vinteren gikk jeg rundt og svettet selv om det var dritkaldt ute. Jeg synes egentlig ikke den er så fin. I begynnelsen var jeg veldig misfornøyd men den er helt ok, skulle bare ønske den hadde en stor hette, så ville jeg sluppet å bruke lue når det snødde. Kragen er veldig høy og varm og god, men mot slutten av vinteren ble den veldig slakk. Så den er vel ikke av beste kvalitet

Skrevet

kjøpte en MAC leppestift/lipgloss for sånn 30 kr for en måned siden.... Latterlig billig :fnise:

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...