Frk Midnattsol Skrevet 24. juni 2013 #8761 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har begynt å flasse ved bruk av den babyfoot greia Butterfly tror jeg den heter. Men jeg lurer på om jeg egentlig skal rive av dette løse skinnet, eller detter det av selv etterhvert? Jeg har tatt et fotbad nå Sikkert lurt å ta hver kveld eller? Nasty greier Må bare ærlig innrømme at jeg IKKE klarer å bare la det være..... Kan jo ærlig talt ikke vise meg uten sokker hvis jeg bare skulle la alt være, og tør ikke tenke på hvordan senga hadde blitt sett ut ellers.... Nei, jeg plukker, og det har jeg visst gjort bortimot en uke nå - noe jeg overhode ikke trodde var mulig!!!
^^Belle^^ Skrevet 25. juni 2013 #8762 Skrevet 25. juni 2013 Husker jeg feil om jeg husker at det var noen her inne som hadde kjøpt tapet eller store plakater med selvvalgt bilde? Håper noen kan finne link til meg.
cellar Skrevet 25. juni 2013 #8763 Skrevet 25. juni 2013 Jeg har den,bare fra en annen selger. Jeg bruker vanligvis 38-40 i overdeler og bestillte denne i XL for å være på den sikre siden, men jakken er veldig romslig og egentlig for stor.Men jakka er fin og kvaliteten er bra,så plalegger å bestille en i str M til høsten Så jeg som er en str S-M til vanlig, og ikke veldig høy, burde bestille str. 10? Det står "AU" i str.guiden, betyr det at det er australske størrelser? Jeg har bomma sånn på disse str, at nå må jeg ha det inn med teskje
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 25. juni 2013 #8764 Skrevet 25. juni 2013 Så jeg som er en str S-M til vanlig, og ikke veldig høy, burde bestille str. 10? Det står "AU" i str.guiden, betyr det at det er australske størrelser? Jeg har bomma sånn på disse str, at nå må jeg ha det inn med teskje Aner ikke,ble så usikker når den ene opererer med tall-str,og den andre med bokstav-str. Send en mld til selger og spør
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #8765 Skrevet 25. juni 2013 Jeg bestilte ett par varer, som ikke er kommet enda, de ble sendt fra selger 23/5. Ebay har nå lagt til en sånn dings om at jeg må åpne sak før 7/7... Men hvordan går jeg fram? Har jo skjønt at det ikke er snilt å åpne sak uten å ha kontaktet selger først? Er snakk om ca 60 kr, så ikke store tapet, men vil jo veldig gjerne ha varen... Anonymous poster hash: 0931c...f01
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #8766 Skrevet 25. juni 2013 Lurer på om det er noen flinke ebayere her som kan hjelpe meg? Jeg har en del Decleorprodukter i salongstørrelse, og jeg skulle gjerne ha satt pumpe på de. Noen som vet hvordan jeg kan finne det? Takker og bukker for all hjelp! Anonymous poster hash: cd076...6e7
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #8767 Skrevet 25. juni 2013 Lurer på om det er noen flinke ebayere her som kan hjelpe meg? Jeg har en del Decleorprodukter i salongstørrelse, og jeg skulle gjerne ha satt pumpe på de. Noen som vet hvordan jeg kan finne det? Takker og bukker for all hjelp! Anonymous poster hash: cd076...6e7 Her er noe http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=decleor+pump&_sop=15&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.Xpump+1+liter&_nkw=pump+1+liter&_sacat=0 Anonymous poster hash: 117b8...925
Gjest Kaxxy Skrevet 25. juni 2013 #8768 Skrevet 25. juni 2013 Update på den asiatiske babyfoot-saken: FANTASTISK! jeg tok den på forrige mandag, det flasset ikke før torsdag, men det varte helt til i går! Nå er føttene supermyke! Da de var i flasse-fasen, vistes det SÅ godt hva som var den gamle, skitne, røffe huden, og hva som var den nye myke rosa huden! Føttene har ikke vært så fine på mange år (har dog gått danselinja i 3 år som forverret det hele, men..), og nå skal jeg virkelig beholde føttene slik^^ 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #8769 Skrevet 25. juni 2013 Her er noe http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw=decleor+pump&_sop=15&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.Xpump+1+liter&_nkw=pump+1+liter&_sacat=0 Anonymous poster hash: 117b8...925 Takk, prøver en pumpe jeg fant der Anonymous poster hash: cd076...6e7
LilleCa Skrevet 25. juni 2013 #8770 Skrevet 25. juni 2013 Update på den asiatiske babyfoot-saken: FANTASTISK! jeg tok den på forrige mandag, det flasset ikke før torsdag, men det varte helt til i går! Nå er føttene supermyke! Da de var i flasse-fasen, vistes det SÅ godt hva som var den gamle, skitne, røffe huden, og hva som var den nye myke rosa huden! Føttene har ikke vært så fine på mange år (har dog gått danselinja i 3 år som forverret det hele, men..), og nå skal jeg virkelig beholde føttene slik^^ Jeg har også kjøpt den, men jeg vet ikke om jeg tør prøve Er det vondt på noen måte?
cellar Skrevet 25. juni 2013 #8771 Skrevet 25. juni 2013 Jeg bestilte ett par varer, som ikke er kommet enda, de ble sendt fra selger 23/5. Ebay har nå lagt til en sånn dings om at jeg må åpne sak før 7/7... Men hvordan går jeg fram? Har jo skjønt at det ikke er snilt å åpne sak uten å ha kontaktet selger først? Er snakk om ca 60 kr, så ikke store tapet, men vil jo veldig gjerne ha varen... Anonymous poster hash: 0931c...f01 Å åpne sak vil si at du kontakter selger. Om du ser på listen over kjøpene dine har du noen valg på hver ting du har kjøpt. Contact seller tror jeg det står, da trykker du deg bare videre til du får velge mellom full refund eller new item. Skriv beskjed til selger om at du ikke har mottatt varen, og vent på svar. 1
Gjest Kaxxy Skrevet 25. juni 2013 #8772 Skrevet 25. juni 2013 Jeg har også kjøpt den, men jeg vet ikke om jeg tør prøve Er det vondt på noen måte? Nei! ^^ Bare ikke pell på det kanskje! Alt detter av av seg selv^^ Senga mi så ikke ut ahahha..
LilleCa Skrevet 25. juni 2013 #8773 Skrevet 25. juni 2013 Nei! ^^ Bare ikke pell på det kanskje! Alt detter av av seg selv^^ Senga mi så ikke ut ahahha.. Æh, jeg får mote meg opp da! Har såååå lyst på myke fine føtter!!! :D
Gjest Inggolf Skrevet 25. juni 2013 #8774 Skrevet 25. juni 2013 (endret) Jeg bestilte ett par varer, som ikke er kommet enda, de ble sendt fra selger 23/5. Ebay har nå lagt til en sånn dings om at jeg må åpne sak før 7/7... Men hvordan går jeg fram? Har jo skjønt at det ikke er snilt å åpne sak uten å ha kontaktet selger først? Er snakk om ca 60 kr, så ikke store tapet, men vil jo veldig gjerne ha varen... Anonymous poster hash: 0931c...f01 Siden det står at pakkene er sendt, så ville jeg har sendt melding til selger å spurt etter sporingsnummeret (dersom det ikke står på "my summery" da? ) Da kan du jo se hvor pakkene er 60 kroner er ikke store tapet nei, men jeg synes du alikevell ikke bare skal drite i det... om en selger er ute etter å svindle, og alle tenker at "jaja, 60 kroner (eller 10 kr for den sak skyld) er ikke særig å tape" så blir denne kinamannen fort styrtrik §§§.... Å åpne sak vil si at du kontakter selger. Om du ser på listen over kjøpene dine har du noen valg på hver ting du har kjøpt. Contact seller tror jeg det står, da trykker du deg bare videre til du får velge mellom full refund eller new item. Skriv beskjed til selger om at du ikke har mottatt varen, og vent på svar. Nee-eei? Å åpne sak betyr at man trekker selveste E-bay inn i saken? (noe man bare gjør i spesielle tilfeller! for.eks om man ikke får varen og du sender melding etter melding etter melding og selger svarer ikke....) Endret 25. juni 2013 av NozMonster 3
cellar Skrevet 25. juni 2013 #8775 Skrevet 25. juni 2013 Siden det står at pakkene er sendt, så ville jeg har sendt melding til selger å spurt etter sporingsnummeret (dersom det ikke står på "my summery" da? ) Da kan du jo se hvor pakkene er 60 kroner er ikke store tapet nei, men jeg synes du alikevell ikke bare skal drite i det... om en selger er ute etter å svindle, og alle tenker at "jaja, 60 kroner (eller 10 kr for den sak skyld) er ikke særig å tape" så blir denne kinamannen fort styrtrik §§§.... Nee-eei? Å åpne sak betyr at man trekker selveste E-bay inn i saken? (noe man bare gjør i spesielle tilfeller! for.eks om man ikke får varen og du sender melding etter melding etter melding og selger svarer ikke....) Hmm.. når jeg ikke har mottatt pakken og kontakter selger om det, blir det stående som "1 open case" helt til jeg er fornøyd med utfallet og "closer casen". Selger har kun noen dager på å svare. Det er det jeg mener med å åpne sak i allefall. Ser at det er en annen fremgangsmåte inne på Resolution Center, er vel der man skal henvende seg om selger ikke svarer og ebay tar over. ?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2013 #8776 Skrevet 25. juni 2013 Når jeg måtte kontakte selger her ene dagen gikk det rett innpå "open case". Der forhandler vi frem og tilbake, er jeg ikke fornøyd kan jeg trekke eBay inn i saken og de kan se alt jeg og selger har skrevet. Ser ut som om dette er en relativt ny greie. Anonymous poster hash: 117b8...925
cellar Skrevet 25. juni 2013 #8777 Skrevet 25. juni 2013 Update på den asiatiske babyfoot-saken: FANTASTISK! jeg tok den på forrige mandag, det flasset ikke før torsdag, men det varte helt til i går! Nå er føttene supermyke! Da de var i flasse-fasen, vistes det SÅ godt hva som var den gamle, skitne, røffe huden, og hva som var den nye myke rosa huden! Føttene har ikke vært så fine på mange år (har dog gått danselinja i 3 år som forverret det hele, men..), og nå skal jeg virkelig beholde føttene slik^^ Kan du linke til den du kjøpte? Søker babyfoot, men får så mye forskjellige typer! Hvordan er det forresten å bruke sokker og sko mens det flasser? Merker du noe til det?
Somle Skrevet 26. juni 2013 #8778 Skrevet 26. juni 2013 Noen som vil linke til noen fine vesker og lommebøker (til dame og herre) dere har kjøpt?
Flynn Skrevet 26. juni 2013 #8779 Skrevet 26. juni 2013 Noen som har kjøpt denne vesken som kan si litt om hvordan den er? Hvilken farge kjøpte du i? Hvordan er kvaliteten? http://bit.ly/XFy3x9 Eller denne: http://bit.ly/12Jo7pL Samme spørsmålene om denne toppen: http://bit.ly/11HdvXj
Blådiamant Skrevet 26. juni 2013 #8780 Skrevet 26. juni 2013 (endret) ENDELIG kan jeg også bidra her! Klikket hjem denne kjolen i royal og denne genseren i svart i går. Nå gleder jeg meg (ja, ble inspirert av flere her inne ) Den kjolen er så fin på bildet, men jeg er redd den blir for lang for meg siden den er one-size. Er 160 cm lav Noen som vet om det mye jobb å legge den opp? Endret 26. juni 2013 av Blådiamant
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå