Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Inggolf
Skrevet

Har ett spørsmål ang den "newsfeed"-greia? Der de legger inn de siste auksjonene basert på dine mest brukte søk... Digga den, og fant stadig ting jeg elska der.. Men nå er den borte vekk? Hvordan få den tilbake?

Anonymous poster hash: 0931c...f01

akkuratt det samme har skjedd hos meg, så kanskje det rett og slett er slutt på den funksjonen?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart den 20. heldigvis... LØNN!!! Og ebay!!!! Har lagt så utrolig mye i watchlista, så skal dere med dere når jeg har bestilt!!!! :wow:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld meg, men jeg synes igrunn dere kan skylde på dere selv når dere kjøper de billigste plagene også klager over kvaliteten. De klærne jeg kjøper på Ebay er fra merker som vi ikke får i Norge.

Anonymous poster hash: a5e01...71c

Enig. Synes det er rart at 99% av kjøpene her inne er kinaklær. Ebay har jo så mye annet å by på! Selv handler jeg merker man ikke finner her, eller som er overpriset i Norge.

Anonymous poster hash: ed9ae...5d9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Enig. Synes det er rart at 99% av kjøpene her inne er kinaklær. Ebay har jo så mye annet å by på! Selv handler jeg merker man ikke finner her, eller som er overpriset i Norge.

Anonymous poster hash: ed9ae...5d9

Så del noe da, slik at andre kanskje også finner frem til slike ting.

Anonymous poster hash: eb8a4...94d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt mye klær på ebay. og stort sett alltid vært fornøyd. Det eneste plagget som ikke passet var et skjorte fra kina i syntetisk stoff. Bruker målebånd og mailer med selger om jeg er usikker. Favorittkjolen min er faktisk kjøpt via ebay, er et polskt merke, og den sitter perfekt. Alltid mye skryt :)

Anonymous poster hash: ae20b...08d
AnonymBruker
Skrevet

Så del noe da, slik at andre kanskje også finner frem til slike ting.

Anonymous poster hash: eb8a4...94d

Det er ganske liten vits i og med at selger ofte kun har én av hvert plagg.

Anonymous poster hash: a5e01...71c

• Liker 3
Skrevet

Denne sommerkjolen var ganske lik som på bildet, men jeg synes stoffet var litt tykt og den satt ikke pent på. Var heller ikke fin bak.

Dette skjørtet var IKKE fint. Dårlig kvalitet, Mye kortere enn det ser ut til (Jeg er 172)

Denne sommerkjolen/skjørtet ser mye finere ut på bildet. Fargen er ikke like sterk (kjøpte lilla og blått) og sømmer langst hele kjolen vises godt. Den satt stramt på (Strl M) Og var ikke like komfortabel som jeg trodde.

Veldig skuffa :/ Ikke mer Ebay-kleskjøp på meg!

Du lærer deg etterhvert å skille gull fra gråstein.

• Liker 1
Skrevet

Om noen vet om noen fine bakdeksler til Samsung Galaxy S2 modell GT 9100, så si ifra!

Det er jo bare å søke? Link

Gjest Inggolf
Skrevet

Du lærer deg etterhvert å skille gull fra gråstein.

Det er helt snickers og twix :Nikke:

I begynnelsen kjøpte jeg noen plagg som var helt på trynet, men det har jeg ikke gjort etter å "ha vært på e-bay" i noen få måneder. Nå synes jeg det lyser av klærne at de suger, og det er sjeldent jeg tar feil om noen her poster noe de har kjøpt og jeg da tenker at det plagget er IKKE sånn i virkeligheten og det kommer vedkommende til å bli skuffa over...

• Liker 3
Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Jeg har klart å kjøpe meg litt for store pumps!

De er ikke fra e-bay men jeg tenker kanskje at e-bay kan ha noen løsninger på dette...

Er det noen her som har kjøpt noe, eller vet om noe, greier man kan feste bak på helen, inne i skoen, så jeg slipper å gå dem av meg for hvert skritt? :lillesky:

Endret av NozMonster
Skrevet

De er ikke fra e-bay men jeg tenker kanskje at e-bay kan ha noen løsninger på dette...

Er det noen her som har kjøpt noe, eller vet om noe, greier man kan feste bak på helen, inne i skoen, så jeg slipper å gå dem av meg for hvert skritt? :lillesky:

Hvor for store er de? Du har jo sånne tåballputer og hælkapper (om det er rett navn)

Skrevet

hvis de ikke er kjempe store, så kan du legge litt bomull fremst i skoen så slipper du at skoene hopper av foten

Skrevet

Tusen takk for glimrende info :)

Lykke til meg handel!

Aldri bit på det og bli solgt noe utenfor eBay. Da gjelder ikke eBays kjøperbeskyttelse, og jeg har blitt svindlet av en selger som sa at artikkelen ikke var solgt, også var den det. Det fant jeg ut via feedbacks en uke etter betalingen min var utført. Skjipt!

Dessuten er det brudd på eBays retningslinjer.

• Liker 1
Skrevet

Lykke til meg handel!

Aldri bit på det og bli solgt noe utenfor eBay. Da gjelder ikke eBays kjøperbeskyttelse, og jeg har blitt svindlet av en selger som sa at artikkelen ikke var solgt, også var den det. Det fant jeg ut via feedbacks en uke etter betalingen min var utført. Skjipt!

Dessuten er det brudd på eBays retningslinjer.

Tror folk her inne er litt for rutinerte til å handle utenfor Ebay :) Det kunne aldri falt meg inn ihvertfall. Men takk for tipset :)

• Liker 3
Skrevet

Ja - men jeg var ikke det. Jeg tenkte ikke på svindel i det hele tatt da handelen pågikk!

AnonymBruker
Skrevet

Kippekapper kalles, de kan kjøpes for 30,- eller noe i skobutikk men finnes også på ebay i forskjellige typer. http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=heel+cushion&_sop=15

De lange og slanke greiene. :P

Anonymous poster hash: 117b8...925

Gjest Inggolf
Skrevet

Hvor for store er de? Du har jo sånne tåballputer og hælkapper (om det er rett navn)

Kanskje mellom et halv og ett nummer for store? Det er ikke lett å finne pumps i størrelse 35!

Ja, det er sånne tåballputer og hælkapper jeg leter etter, men jeg er totalt heeelt elendig til å finne ting på

e-bay! Sparer jo en del penger på det forøvrig men det er ganske så irriterende og :lol:

hvis de ikke er kjempe store, så kan du legge litt bomull fremst i skoen så slipper du at skoene hopper av foten

Heheee... jeg brukte dem første gang i helgen og de ble ikke for store før jeg hadde dratt hjemmefra.

Jeg måtte låne to truseinnlegg (som såler) og dopapir (i skotuppen) av venninnen for å klare å gå med dem ute på byen :hoho:

Kippekapper kalles, de kan kjøpes for 30,- eller noe i skobutikk men finnes også på ebay i forskjellige typer. http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=heel+cushion&_sop=15

De lange og slanke greiene. :P

Anonymous poster hash: 117b8...925

taaaakk :blomst:

Det er noe sånt jeg er på utkikk etter ja.. skal ta en nærmere titt!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...