Jellybean78 Skrevet 9. juni 2013 #8601 Skrevet 9. juni 2013 Ny bukse, har ikke i denne fargen fra før av, merkelig nok... (må sies det begynner å bli en del no). http://www.ebay.com/itm/NEW-TRUE-RELIGION-MENS-JEANS-RICKY-SUPER-T-NATURAL-WHITE-STITCH-MEDIUM-DRIFTER-/111059644357?pt=US_CSA_MC_Jeans&var=&hash=item19dbabafc5#ht_639wt_1399 1
Gjest Euforia Skrevet 9. juni 2013 #8602 Skrevet 9. juni 2013 Er det noen her som vet hva handlenett er på engelsk? Søkte på tote bag og det kom opp noen handlenett, men for det meste vesker...
Apefinger Skrevet 9. juni 2013 #8603 Skrevet 9. juni 2013 Ingen som har kjøpt denne? Ingen som har kjøpt denne? Har den i rosa. Helt grei i str, men ganske formløs.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2013 #8604 Skrevet 9. juni 2013 Er det noen her som vet hva handlenett er på engelsk? Søkte på tote bag og det kom opp noen handlenett, men for det meste vesker... Søk på shopper+toteAnonymous poster hash: a5e01...71c
slask Skrevet 9. juni 2013 #8605 Skrevet 9. juni 2013 Nøytral er for meg en verdi som ikke gir noe, og jeg skjønner godt at ebay har gjort det slik. Nøytralt sier lite eller ingenting. Mvh Yvonne Nøytral sier ingenting annet enn at det ikke er negativt. Burde holde lenge som "positivt nok". At jeg får det jeg skulle er en selvfølge. Noen service utover det trenger jeg ikke som kjøper.
slask Skrevet 9. juni 2013 #8606 Skrevet 9. juni 2013 Nøytral er for de situasjonen hvor du ikke er helt fornøyd, f.eks. om det er brukt veeeeldig lang tid på svar eller utshipping fra selger, men hvor varen er i god stand. Da er det mer naturlig med negativ karakter og en kommentar hvorfor. Hvis levering tok laaang tid så er det litt negativt - ikke nøytralt.
Anglofil Skrevet 9. juni 2013 Forfatter #8607 Skrevet 9. juni 2013 (endret) Nøytral sier ingenting annet enn at det ikke er negativt. Burde holde lenge som "positivt nok". At jeg får det jeg skulle er en selvfølge. Noen service utover det trenger jeg ikke som kjøper. Men hva mener du en ebayselger skal gjøre for å få positiv feedback? De kan ikke akkurat reise direkte til deg og levere det du har bestilt heller. Du har fått din vare som bestilt, hva er det som ikke er positivt? Poenget er vel å gi en referanse til andre kjøpere. Nemlig at du har fått ditt produkt, det er jo et som teller for oss andre som kjøper, og det er jo også meningen bak feedback. Mvh Yvonne Endret 9. juni 2013 av Yvonne 12
FantasDick Skrevet 10. juni 2013 #8608 Skrevet 10. juni 2013 Har fått den hvite kjolen nå. Den er diger, jeg som er en XS kan ikke bruke den. Har kikka på oppgitte mål på kjolen flere ganger, men jeg mener det ikke passer overens med størrelsen på den IRL. Den passer nok godt på en stor S eller liten M i EU. Stoffet er tynt og "billig", men ser bedre ut på enn forventet. Typisk kjole til 100,- på salg på H&M. Helt ok. Blir ingen bilder av den på siden den er for stor.
slask Skrevet 10. juni 2013 #8609 Skrevet 10. juni 2013 Men hva mener du en ebayselger skal gjøre for å få positiv feedback? De kan ikke akkurat reise direkte til deg og levere det du har bestilt heller. Du har fått din vare som bestilt, hva er det som ikke er positivt? Mvh Yvonne Når jeg har fått det jeg har bestilt så er jeg fornøyd med det. En nøytral karakter er da et bevis på at det som skulle skje skjedde. OK, jeg kan godt snu litt om på systemet og gi positiv karakter hvis det andre alternativet er negativ. Men hva er da hensikten med nøytral? Det er liksom et valg for mye. Kjøper jeg noe, uansett hva det er så betaler man for noe og får det - selvsagt. Jeg takler bare ikke å kalle det positivt å få noe jeg forventer å få når jeg betaler. Mye handling i butikk eller på nett er kjip bruk av tid siden mye man kjøper er noe man er nødt til å ha. Derimot - om jeg er heldig å får tak i den ene varen som finnes i ett eksemplar, ja da blir jeg hoppende glad og kan gi "pluss" for den opplevelsen. Det er noe annet. 1
slask Skrevet 10. juni 2013 #8610 Skrevet 10. juni 2013 Selgere bør tilstrebe å ikke få negativ kommentar/karakter. Da fremstår salget automatisk som positivt og hjelper dem å oppnå flere salg. Så enkelt er det. Ebay har gjort det kronglete og folk stusser når de skal gi karakter.
plix Skrevet 10. juni 2013 #8611 Skrevet 10. juni 2013 Har fått den hvite kjolen nå. Den er diger, jeg som er en XS kan ikke bruke den. Har kikka på oppgitte mål på kjolen flere ganger, men jeg mener det ikke passer overens med størrelsen på den IRL. Den passer nok godt på en stor S eller liten M i EU. Stoffet er tynt og "billig", men ser bedre ut på enn forventet. Typisk kjole til 100,- på salg på H&M. Helt ok. Blir ingen bilder av den på siden den er for stor. Høres ut som om S og M er str for digre mennesker 7
FantasDick Skrevet 10. juni 2013 #8612 Skrevet 10. juni 2013 Høres ut som om S og M er str for digre mennesker Ja, det ble litt feil, ser jeg. :/ One-size fra Kina pleier å være ganske smått, men det var altså ikke tilfelle med denne kjolen.
oreokake Skrevet 10. juni 2013 #8613 Skrevet 10. juni 2013 Ja, det ble litt feil, ser jeg. :/ One-size fra Kina pleier å være ganske smått, men det var altså ikke tilfelle med denne kjolen. Hvilken str kjøpte du da? Den er jo ikke one-size :-) Asian M?
FantasDick Skrevet 10. juni 2013 #8614 Skrevet 10. juni 2013 Hvilken str kjøpte du da? Den er jo ikke one-size :-) Asian M? Ja, ser man det - den er jo ikke one-size. Er vel bare jeg som er vant til at de ofte er det. Bestilte Asian M, ja.
Blod Skrevet 10. juni 2013 #8615 Skrevet 10. juni 2013 Ja, ser man det - den er jo ikke one-size. Er vel bare jeg som er vant til at de ofte er det. Bestilte Asian M, ja. koster den seriøst 32 kr? :o
Gjest padawan Skrevet 10. juni 2013 #8617 Skrevet 10. juni 2013 Jeg er litt usikker på noen sko størrelser på eBay så jeg håper dere har noen tips. Jeg bruker 42-43 i norsk/europeisk størrelse og vurderer disse bootsene. Størrelse 9 tilsvarer 43 i følge denne tabellen. noen erfaringer om amerikanske størrelser blir for små/store når en bruker slike tabeller for å sjekke størrelsen?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #8618 Skrevet 11. juni 2013 Undertøyssett Helt OK i størrelsen, og omtrent som forventet kvalitet...TopsyTail Virker litt billig, men hva kan man forvente for en femmer? BH 1 Helt grei, litt HM-kvalitet, men med min størrelse må jeg vanligvis betale 400kr for en enkelt BH, så ser man prisen tatt i betraktning er jeg kjempefornøyd Smykkesett 1 Bestilte i turkis og rødt. Kjempefine Smykkesett 2 Bestilte i turkis og lilla. Den lilla er enda penere i virkeligheten! Eneste at det ene festet på kjedet røyk etter en gangs bruk, men fikk hekta den lenger innpå, og da holder den BH 2 Kjempefin, og behagelig å gå i! BH 3 Veldig stor i størrelsen! BH 4 Kjøpte i svart og hvit.. Helt greie til den prisen, eneste som skuffa meg var at den "gjennomsiktige" delen på den svarte bh'en ikke var gjennomsiktig men hvit! Venter fortsatt på disse:BH Flette Magedans-skjørt i svart og rødt Kjole Anonymous poster hash: 0931c...f01 5
Lizliz Skrevet 11. juni 2013 #8619 Skrevet 11. juni 2013 Er det noen som har kjøpt akrylskuffer til sminkeoppbevaring på ebay? man får kjøpt det på åleens eller makestyle og sånn, men er billigere på ebay. Så jeg lurte på om det var noen som har erfaring med det ??
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2013 #8620 Skrevet 11. juni 2013 Jeg er litt usikker på noen sko størrelser på eBay så jeg håper dere har noen tips. Jeg bruker 42-43 i norsk/europeisk størrelse og vurderer disse bootsene. Størrelse 9 tilsvarer 43 i følge denne tabellen. noen erfaringer om amerikanske størrelser blir for små/store når en bruker slike tabeller for å sjekke størrelsen? Min erfaring er at de blir ganske nøyaktige, jeg har bestilt boots primært fra Harley Davidson, de har vært ganske tro på størrelsen, men det er tabellene jeg bruker også. Anonymous poster hash: c9b38...68d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå