Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den er litt liten i strl, men ikke kjempe mye. Jeg har M og jeg er S/M :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

Så fin! Hvordan er størrelsene?

Ja, veldig fin :jepp: Den ser faktisk helt lik ut som på bilde, så jeg føler meg "nesten" like heit som hun damen som har den på :lol:

Størrelsen er OK den...Jeg har M og er en (32)/34 på HM.

Takk! Fra mobil kommer man inn på hovedbildet hvertfall. ;)

Hvordan var størrelsen? Og hva ble frakta til norge?

aaah :)

frakta? Jeg betalte vel 57 kroner totalt tror jeg det var? :klo:

Det står at frakta er på 34, men så koster jo ikke selve bikinien mer enn 23!

Skrevet

Har kjøpt dette i det siste

Babyfoot - sitter faktisk med denne på bena akkurat nå! Veldig spent på resultatet :)

Er dette ekte babyfoot?

Gjest Inggolf
Skrevet

Ja, veldig fin :jepp: Den ser faktisk helt lik ut som på bilde, så jeg føler meg "nesten" like heit som hun damen som har den på :lol:

Størrelsen er OK den...Jeg har M og er en (32)/34 på HM.

Eller nei, nå tøysa jeg! Det er i klær det...I bikinier bruker jeg vel mer 36, kanskje til og med 38(!?)

Skrevet

halterneck, den som heter "dark pink".

Når jeg klikker på linken som jeg postet så kommer bilde av den rett opp, gjør den ikke det for andre? :klo:

Takk! Fra mobil kommer man inn på hovedbildet hvertfall. ;)

Hvordan var størrelsen? Og hva ble frakta til norge?

På min iPad kom jeg rett inn på Dark Pink! :)

Skrevet

Er dette ekte babyfoot?

Er ikke den samme som du får kjøpt på f.eks. Vita og Cubus. Det er en japansk variant. Tok selve masken på søndagskvelden, og har ikke begynt å flasse av enda, men det skal jo ta mellom 7-15 dager etter masken, så har enda litt tid igjen. Ser flere tidligere i tråden har prøvd masken med god effekt :) kan skrive tilbake om en ukes tid hvordan den funket :)

Skrevet

Er ikke den samme som du får kjøpt på f.eks. Vita og Cubus. Det er en japansk variant. Tok selve masken på søndagskvelden, og har ikke begynt å flasse av enda, men det skal jo ta mellom 7-15 dager etter masken, så har enda litt tid igjen. Ser flere tidligere i tråden har prøvd masken med god effekt :) kan skrive tilbake om en ukes tid hvordan den funket :)

Baby foot, (den "ekte") er også japansk :)

Skrevet

Føler meg litt teit nå, men... Det er uinteressant å se på ting og tang som ikke kan bli sendt til Norge. Hvor/dan "refiner" jeg egentlig det :klo: ? Jeg har lett og lett, men går meg bare vill inne på sidene. Ny på eBay? Jeg? Jaaa!

Skrevet

Føler meg litt teit nå, men... Det er uinteressant å se på ting og tang som ikke kan bli sendt til Norge. Hvor/dan "refiner" jeg egentlig det :klo: ? Jeg har lett og lett, men går meg bare vill inne på sidene. Ny på eBay? Jeg? Jaaa!

Det enkleste er som regel å bytte fra best match, til price+shipping: lowest first oppe til høyre :)

• Liker 1
Skrevet

Fikk clip-in extensions i dag. Håret er syntetisk, men veldig mykt og fint. Perfekt fargematch. Kjøpte bare én remse, da jeg bare skal få litt fylde til fest, men det var veldig mye hår! Nesten like mye som mitt eget, jo. :ler:

Treningstoppen kom for noen dager siden. Den er litt større enn oppgitte mål, men ellers fin. Mykt godt stoff og vatterte cup'er. Bruker den på styrketrening da den ikke gir noe støtte.

Skrevet

Det enkleste er som regel å bytte fra best match, til price+shipping: lowest first oppe til høyre :)

Takk :) . Nå skal jeg gå til verket og prøve med én gang.

Skrevet

Meg igjen. Det virket som bare det, så nå blir det lettere når det skal shoppes :danse: ! Takk igjen!

• Liker 1
Gjest nicola
Skrevet

Den kjøpte jeg og! Men fant den med grais frakt http://www.ebay.com/itm/280864951699?var=580088196309&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Anonymous poster hash: 117b8...925

Åh det røde var jo bare nydelig,http://www.ebay.com/itm/280864951699?var=580088196309&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649 men ser mer ut som rosa i mine øyne. Prøver den jeg har kjøpt først og om jeg liker den, kjøper jeg den røde :D

Skrevet

I går endte jeg opp med et polaroidkamera! Gleder meg til det kommer! Nå må jeg bare få tak i film til kameraet, og det blir nok ikke billig...

Fikk jaggu kjøpt meg et objektiv til kamera for bare 100,- igår kveld. Gleder meg masse til det kommer!! :)

Link???

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg har bestilt samme Iphone-cover, veldig fint! :jepp: Lukter litt rart i begynnelsen, og har en kjedelig farge på innsiden bare.

Så bra, gleder meg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...