Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Inggolf
Skrevet

Ja, den ser litt mørkere ut i fronten på det lille bildet, enn bakfra på det store bildet. Men fortsatt nydelig farge :) Hadde kjøpt den grønne selv, men asian one size blir altfor smått for meg.

jeg dreiv å vurderte den grønne jeg og, men fant ut at den blå passer til flere ting som jeg allerede har :)

Har en annen fra før og de er ikke så små i størrelsen som det man kanskje kan anta..

Videoannonse
Annonse
Gjest Armule
Skrevet

jeg dreiv å vurderte den grønne jeg og, men fant ut at den blå passer til flere ting som jeg allerede har :)

Har en annen fra før og de er ikke så små i størrelsen som det man kanskje kan anta..

Hehe, jeg har allerede en lignende blå overdel, og siden jeg trenger flere farger i skapet så ble det den grønne :)

Er de ikke? Hvilken norsk størrelse vil du anslå at de er? Jeg kan se for meg at de kan være litt små over skuldrene og stram i ermene (har fått noe lignende kinagreier tidligere, som liksom skulle være en L)

Gjest Inggolf
Skrevet

Hehe, jeg har allerede en lignende blå overdel, og siden jeg trenger flere farger i skapet så ble det den grønne :)

Er de ikke? Hvilken norsk størrelse vil du anslå at de er? Jeg kan se for meg at de kan være litt små over skuldrene og stram i ermene (har fått noe lignende kinagreier tidligere, som liksom skulle være en L)

den sitter som et skudd på meg ihvertfall og selvom jeg er en (32/) 34 så passer den nok til dem som er 36 også. Man lukker den jo ikke vet du, og det synes jeg utgjør en stor forskjell !

Gjest Armule
Skrevet

den sitter som et skudd på meg ihvertfall og selvom jeg er en (32/) 34 så passer den nok til dem som er 36 også. Man lukker den jo ikke vet du, og det synes jeg utgjør en stor forskjell !

Ja, jeg knepper aldri slike igjen heller. Da ser det jo kanskje ut som at den kommer hjem i postkassen til meg snart. Takk! :fnise:

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Jeg har den blå,og blåfargen er ikke like fin som på det første bildet. Vil kalle det mer mørk petrolblå(litt skittenblå :P )
Gjest Inggolf
Skrevet

Ja, jeg knepper aldri slike igjen heller. Da ser det jo kanskje ut som at den kommer hjem i postkassen til meg snart. Takk! :fnise:

skal du kneppe den igjen så må du først så på knapper og lage knappehull :lol:

Jeg har den blå,og blåfargen er ikke like fin som på det første bildet. Vil kalle det mer mørk petrolblå(litt skittenblå :P )

ja, det er nettopp det jeg og synes, at den ser mer skitten ut på det lille bildet...Det ser jo ut som en helt annen blåfarge på det store bilde, og det er den jeg vil ha :sur:

er den såpass stygg/mindre pen at jeg burde sende melding til selger å endre farge synes du?

Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

skal du kneppe den igjen så må du først så på knapper og lage knappehull :lol:

ja, det er nettopp det jeg og synes, at den ser mer skitten ut på det lille bildet...Det ser jo ut som en helt annen blåfarge på det store bilde, og det er den jeg vil ha :sur:

er den såpass stygg/mindre pen at jeg burde sende melding til selger å endre farge synes du?

Neida,fargen er helt grei altså :) Men ikke fullt like fin(etter min smak)som fargen på det lille bildet.Men det er en helt annen blåfarge enn det du sikkert vil ha(og som jeg ville ha) :P
Skrevet

Kjøpte meg denne lekre tumbler'en i dag. Fresh og limegrønn for sommeren! Ser for meg deilige smoothies og juicer, eventuelt bare vann med masse is og lime. NAM!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte meg denne lekre tumbler'en i dag. Fresh og limegrønn for sommeren! Ser for meg deilige smoothies og juicer, eventuelt bare vann med masse is og lime. NAM!

Over 100 kr for en plastikk-kopp? :skratte:

Anonym poster: b03bd5e40fa8df88fb37f3a016290894

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte denne her etter at noen her i tråden hadde skrevt om den:

http://www.ebay.com/itm/270910635838?var=570058346238&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Womens Compression Functional Athletic Base Layers Tops Long Sleeves T-shirts

( sorry gigaskrift, kopierte rett fra ebaysiden)

Må si jeg er veldig overrasket over hvor god kvaliteten på denne her er! Jeg kjøpte en sånn topp her i Norge og betalte nesten 500kroner for den, god damn. Denne er helt lik i stoff og kvalitet og kosta bare 13dollar. Må si at størrelsen er noe liten. Jeg er xs-s i overkroppen, måler rundt 88cm rundt brystene og bruker bhstr 65E. Jeg kjøpte denne i M og den satt som et skudd. Det hadde den gjort på noen som var litt fyldigere enn meg også, men er man mer en M her i Norge så bestill L eller XL, tror den tilsvarer en stor M/liten L kanskje.

Anbefales. :)

Anonym poster: c9b38e8178861a0cb06fceae471ce68d

• Liker 2
Skrevet (endret)

Noen som vet hvordan man finner Item number? Det er en gjenstand jeg vil spørre selgeren om hvor mye koster å sende til Norge, men for å gjøre det må jeg fylle inn Item Number... Nå har jeg lett og lett, men finner det ikke!

EDIT: jeg fant ut at jeg kan trykke på contact seller inne på selve shipping rate-siden. :)

Endret av Surriball
AnonymBruker
Skrevet

Over 100 kr for en plastikk-kopp? :skratte:

Anonym poster: b03bd5e40fa8df88fb37f3a016290894

Lettvektig, inneholder ikke giftige stoffer, gjenbrukbar og miljøvennlig. Jeg ser ikke problemet.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

• Liker 9
Skrevet

Har kjøpt dette i det siste

Babyfoot - sitter faktisk med denne på bena akkurat nå! Veldig spent på resultatet :)

Statementsmykke - nr. N43 med perler. Elsker smykket!

Leppestift - "138 Rose" var neonrosa!

Øredobber - Kjempefine, og perfekt størrelse til hverdags. Fått masse skryt for disse :)

Har også bestilt denne veska. Bestilt i grønn og brun/grå til meg og søsteren min, gleder meg til å få dem! Håper de er like kule i virkeligheten :)

Skrevet

Noen som har kjøpt dette skjørtet? Usikker på størrelsen, i Norge er jeg str.36/S (helt fri for rompe og lår! :sur: ), men asia kjoler og skjørt er så rare i størrelsen..

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Har kjøpt dette i det siste

Babyfoot - sitter faktisk med denne på bena akkurat nå! Veldig spent på resultatet :)

Statementsmykke - nr. N43 med perler. Elsker smykket!

Leppestift- "138 Rose" var neonrosa!

Øredobber- Kjempefine, og perfekt størrelse til hverdags. Fått masse skryt for disse :)

bebisføttene er veldig effektive! Men det tar først en ukes tid før den begynner å virke da (bare tilfelle du ikke visste det)

Jeg har et liknene par øredobber, men jeg betalte rundt 30 kroner? :klo:

Måtte du betale toll i tillegg eller?

Endret av NozMonster
Skrevet

Har holdt meg unna større ebaykjøp en periode nå ( :bolledeig: ), men da sommeren banket på døren følte jeg for noen nye kjoler;

Kjole - Denne kom etter en uke, og jeg er kjempefornøyd.

Kjole - Venter fortsatt på denne, men veldig spent.

Har også kjøpt annet pill siden sist, men de vises ikke på min kjøpshistorikk av en eller annen merkelig grunn. (Enda det er tidligere enn 2mnd siden jeg handlet)

Skrevet

bebisføttene er veldig effektive! Men det tar først en ukes tid før den begynner å virke da (bare tilfelle du ikke visste det)

Jeg har et liknene par øredobber, men jeg betalte rundt 30 kroner? :klo:

Måtte du betale toll i tillegg eller?

Oi! Ser at øredobbene nå koster over $50! Så rart! Jeg betalte bare $0.99 for dem, bestilte 12.mai.. Betalte ikke toll nei..

Gjest Inggolf
Skrevet

Oi! Ser at øredobbene nå koster over $50! Så rart! Jeg betalte bare $0.99 for dem, bestilte 12.mai.. Betalte ikke toll nei..

hehee, flaks :ler:

det var foresten det jeg og betalte for dem... for det var da jeg gjorde det kjøpet jeg begynte å spekulere på hvordan i alle dager disse kineserne kan tjene på å selge oss ting til 4 kroner!

0,99 må jo være mindre enn det frakten koster! :vetikke:

Skrevet

Hvilken farge fikk du? Hvis du bestilte tortoise og vil kvitte deg med et par kjøper jeg de gjerne :)

Beklager altså. De er helt sorte begge to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...