Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Deler noe av ønskelisten min:

Kjede

Veggpynt

Der var det to nye ting å sikle på selv! Må overtale typen til å få henge sånne sommerfugler på veggen, slik som Blake Lively sitt rom var i Gossip Girl, om du har sett det :-) De henger i en slags oval. Dødsfint!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der var det to nye ting å sikle på selv! Må overtale typen til å få henge sånne sommerfugler på veggen, slik som Blake Lively sitt rom var i Gossip Girl, om du har sett det :-) De henger i en slags oval. Dødsfint!

Ja, jeg vet. Der jeg fikk inspirasjonen fra! :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Når jeg søker etter bikinier står det ofte beachwear, swimwear og lingerie i tittelen. Hvis det er lingerie stoff kan det vel ikke brukes som badetøy? Uansett, hva slags materiale må det være? Har ikke peiling på sånt.

Skrevet

Hva tilsvarer str 14 i norsk størrelse?

Skrevet

Kjøpt:

- selvklebende BH

- hvit kjole

- treningstopp

- clip-in extensions

Har ikke store forhåpningene til kjolen, men har sett på den i månedsvis, så nå orker jeg ikke tenke på den lengre. Håret er syntetisk, så klart, men det er bare for å få litt ekstra fylde til fest.

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt den hvite kjolen som FantasDick har lagt ut? :)

Anonym poster: 495623a0063b96ad9eb8cb0a30ed924b

Skrevet

Når jeg søker etter bikinier står det ofte beachwear, swimwear og lingerie i tittelen. Hvis det er lingerie stoff kan det vel ikke brukes som badetøy? Uansett, hva slags materiale må det være? Har ikke peiling på sånt.

Ikke bry deg om hva det står i tittelen, de skriver inn mange ord for å treffe flest mulig søk. Se alltid på beskrivelsen av materialet.

ca 42

AnonymBruker
Skrevet

40/42.

Anonym poster: 87a5409bbe4fdcefb480fdcbb622d63f

Skrevet

Noen som kan anbefale en god shorts til å jogge i? :)

Skrevet (endret)

Kunne du lagt ut bilde av kjolen? Og hvordan er kvaliteten?

Kvaliteten er eldig.. Tynn, "slapp" pysjaktig stoff. Veldig mykt og godt. Vil nok anbefale et underskjørt under så ikke den legger seg "inni" rompa osv ;) Har den på nå og veldig behagelig, men ja litt slafsete om man kan si det. Tror ikke det er slik som går i stykker med en gang altså. Og vil nok ikke gjøre så mye om formen skulle endre seg litt etter vask..

Jeg klarer ikke å forstå hvor maskarakost nr 1 gjemmer seg når den er skrudd igjen, i skaftet på nr 2?? :fnise: Alt man kan lure på..

Håper du legger ut bilde av kjolen, den var sykt fin!

Har ikke åpnet masakaraen enda, så aner ikke lol :P

Skal se om jeg får lagt ut bilde i løpet av dagen!

Edit: Åpnet maskaraen (ble nysgjerrig nå). Det er samme børste!

Endret av elvital
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvaliteten er eldig.. Tynn, "slapp" pysjaktig stoff. Veldig mykt og godt. Vil nok anbefale et underskjørt under så ikke den legger seg "inni" rompa osv ;) Har den på nå og veldig behagelig, men ja litt slafsete om man kan si det. Tror ikke det er slik som går i stykker med en gang altså. Og vil nok ikke gjøre så mye om formen skulle endre seg litt etter vask..

Har ikke åpnet masakaraen enda, så aner ikke lol :P

Skal se om jeg får lagt ut bilde i løpet av dagen!

Hva slags pysj bruker du? Eller mener du at det er flannelliknende stoff?

Anonym poster: a5e0102ef87f547de355dfc4606f071c

Skrevet

Hva slags pysj bruker du? Eller mener du at det er flannelliknende stoff?

Anonym poster: a5e0102ef87f547de355dfc4606f071c

Hehe, nei, ikke flannel. Måtte spørre mor og svaret ble "Jersey, som en litt god/myk tskjorte". Hjalp det?

Skrevet (endret)

Kjolen.

Litt stor bare. Jeg er 169 høy for de som måtte lure.

post-31348-0-40832500-1369929790_thumb.p

post-31348-0-85091800-1369929808_thumb.p

Endret av elvital
  • Liker 7
Skrevet

Kjolen.

Åh, takk! Den er fin!!

Skrevet

Ikke bry deg om hva det står i tittelen, de skriver inn mange ord for å treffe flest mulig søk. Se alltid på beskrivelsen av materialet.

ca 42

40/42.

Anonym poster: 87a5409bbe4fdcefb480fdcbb622d63f

Tusen takk :)

Kunne du gitt tilbakemelding på kjolen når du får den? Hvis den er like fin på kunne jeg tenkt meg en sånn selv...

Skrevet

Kunne du gitt tilbakemelding på kjolen når du får den? Hvis den er like fin på kunne jeg tenkt meg en sånn selv...

Så klart! :)

Skrevet

Er det forresten noen som har funnet noen litt mindre klissete wall stickers på eBay? Jeg kunne sikkert hatt både sommerfugler, Audrey Hepburn og "kiss me good night" på veggene om jeg var alene, men jeg har jo en mann i huset også. :ler: Fortrinnsvis for soverommet.

Skrevet

Er det forresten noen som har funnet noen litt mindre klissete wall stickers på eBay? Jeg kunne sikkert hatt både sommerfugler, Audrey Hepburn og "kiss me good night" på veggene om jeg var alene, men jeg har jo en mann i huset også. :ler: Fortrinnsvis for soverommet.

Jeg hadde svarte fugler som fløy i den gamle leiligheten min, tror det var disse . De "fløy" på linje fra en vegg til en annen da, synes det skapte en kul effekt, og jeg tror kjæresten min likte de? :P Hvis ikke det blir for jentete da :)

• Liker 1
Skrevet

Kjolen.

Så fin! og i en nydelig farge!

Hææ er det bare en børste i maskaraen? tullefolk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...