elvital Skrevet 31. mai 2013 #8461 Skrevet 31. mai 2013 Så fin! og i en nydelig farge! Hææ er det bare en børste i maskaraen? tullefolk :D Følte meg litt lurt da i grunn. Syns ikke den fungerte så fantastisk heller... Men den var jo billig...
MissDesiree Skrevet 31. mai 2013 #8462 Skrevet 31. mai 2013 Svart shorts Vekter(Nå skal jeg bygge muskler, haha )
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2013 #8463 Skrevet 31. mai 2013 Hei, dere! Jeg har gjort tidenes blemme, og lurte på om noen her vet hvordan jeg skal komme ut fra den! Jeg bydde på et smykke og mente å skrive 0.60 USD, men det ble til 60 USD og jeg fikk ikke til å forandre det. Nå har jeg jo selvsagt vunnet denne auksjonen, men å betale 49 USD for et smykke er veldig i overkant. Har sendt melding til selgeren i håp om å få det slettet, noe annet jeg kan gjøre?? Selger aksepterer kun retur om varen ikke kommer frem eller er ødelagt og Anonym poster: 7939ea2a7891fc06679d20b90229d57b
Gjest Euforia Skrevet 31. mai 2013 #8464 Skrevet 31. mai 2013 Jeg kjøpte disse converse-skoene for noen uker siden, og i går fikk jeg skoene, som det står er sendt fra Hong Kong, altså ikke USA som det er oppgitt i annonsen. Det var en grunn til at jeg holdt meg unna annonsene fra Hong Kong i utgangspunktet, siden jeg ville at skoene skulle være ekte. Nå er jeg veldig usikker og lurer på hva slags tilbakemelding jeg skal gi. Hva synes dere?
Gjest Inggolf Skrevet 31. mai 2013 #8465 Skrevet 31. mai 2013 Jeg kjøpte disse converse-skoene for noen uker siden, og i går fikk jeg skoene, som det står er sendt fra Hong Kong, altså ikke USA som det er oppgitt i annonsen. Det var en grunn til at jeg holdt meg unna annonsene fra Hong Kong i utgangspunktet, siden jeg ville at skoene skulle være ekte. Nå er jeg veldig usikker og lurer på hva slags tilbakemelding jeg skal gi. Hva synes dere? godt spørsmål! Jeg er (også) veldig, veldig imot fake converse (og etterligninger *grøss* ) så jeg ville nok ha prøvd å finne ut om disse skoene er ekte før jeg gir tilbakemelding. Du har ikke et annet par å sammenlikne dem med da? .... det er kanskje ikke noe vits (for folk har jo blitt så altfor flinke til å lage etterlikninger)? Kanskje du skal sende melding til selger å spørre? Lat som at du ikke bryr deg om de er ekte eller ei, men at du for eks blir så imponert over at de klarer å lage fake sko såå ekte (eller er det kanskje ikke vits det heller? jeg føler at disse selgerne ikke er til å stole på.....)
Cakoline Skrevet 31. mai 2013 #8466 Skrevet 31. mai 2013 Jeg kjøpte disse converse-skoene for noen uker siden, og i går fikk jeg skoene, som det står er sendt fra Hong Kong, altså ikke USA som det er oppgitt i annonsen. Det var en grunn til at jeg holdt meg unna annonsene fra Hong Kong i utgangspunktet, siden jeg ville at skoene skulle være ekte. Nå er jeg veldig usikker og lurer på hva slags tilbakemelding jeg skal gi. Hva synes dere? Det står i annonsen at de blir enten sent fra lageret sitt på Hawaii (HI) eller Hongkong (Hk)
Gjest Armule Skrevet 31. mai 2013 #8467 Skrevet 31. mai 2013 Det står i annonsen at de blir enten sent fra lageret sitt på Hawaii (HI) eller Hongkong (Hk) For noe lureri, da. Å først skrive Item Location: US, og deretter helt neders HI eller HK. Fisj. 1
Gjest Euforia Skrevet 1. juni 2013 #8468 Skrevet 1. juni 2013 godt spørsmål! Jeg er (også) veldig, veldig imot fake converse (og etterligninger *grøss* ) så jeg ville nok ha prøvd å finne ut om disse skoene er ekte før jeg gir tilbakemelding. Du har ikke et annet par å sammenlikne dem med da? .... det er kanskje ikke noe vits (for folk har jo blitt så altfor flinke til å lage etterlikninger)? Kanskje du skal sende melding til selger å spørre? Lat som at du ikke bryr deg om de er ekte eller ei, men at du for eks blir så imponert over at de klarer å lage fake sko såå ekte (eller er det kanskje ikke vits det heller? jeg føler at disse selgerne ikke er til å stole på.....) Haha, kanskje det! Jeg har jo noen gamle par liggende, kan se om jeg klarer å se forskjell. De uthever så veeeldig i annonsen at skoene er ekte, nesten så mye at det ikke skulle overrasket meg om de var falske...
Gjest Euforia Skrevet 1. juni 2013 #8469 Skrevet 1. juni 2013 Det står i annonsen at de blir enten sent fra lageret sitt på Hawaii (HI) eller Hongkong (Hk) For noe lureri, da. Å først skrive Item Location: US, og deretter helt neders HI eller HK. Fisj. Jeg vet ikke med dere, men HK og HI betyr ikke automatisk Hong Kong eller Hawaii for meg? Haha. Jeg aner ugler i mosen når de ikke engang skriver hele ordet. Hva slags tilbakemelding hadde dere gitt?
Topplue Skrevet 1. juni 2013 #8470 Skrevet 1. juni 2013 Jeg tror HI står for (den kinesiske provinsen) Hainan.
Aphrodite Skrevet 1. juni 2013 #8471 Skrevet 1. juni 2013 Solbriller. (Cat eye. Fikk to stykker selv om jeg bare betalte for en!) Games of Thrones poster (Daenerys!) Victoria Secret bikinitopp. KJEMPE FIN! Games of Thrones deksel til Samsung Galaxy s3. Games of Thrones wallsticker. (Fire and Blood. Targaryen!) One Direction bag til iPad. Dette jeg har fått i det siste som jeg er kjempe fornøyd med.
riotgrrrl Skrevet 1. juni 2013 #8473 Skrevet 1. juni 2013 Solbriller. (Cat eye. Fikk to stykker selv om jeg bare betalte for en!) Hvilken farge fikk du? Hvis du bestilte tortoise og vil kvitte deg med et par kjøper jeg de gjerne
Gjest Inggolf Skrevet 1. juni 2013 #8474 Skrevet 1. juni 2013 Haha, kanskje det! Jeg har jo noen gamle par liggende, kan se om jeg klarer å se forskjell. De uthever så veeeldig i annonsen at skoene er ekte, nesten så mye at det ikke skulle overrasket meg om de var falske... ja, jeg tviler ikke... men jeg kan nok ikke tro noe annet enn at de er fake... er i hvertfall derfor jeg ikke har kjøpt converse på e-bay. Solbriller. (Cat eye. Fikk to stykker selv om jeg bare betalte for en!) Games of Thrones poster (Daenerys!) Victoria Secret bikinitopp. KJEMPE FIN! Games of Thrones deksel til Samsung Galaxy s3. Games of Thrones wallsticker. (Fire and Blood. Targaryen!) One Direction bag til iPad. Dette jeg har fått i det siste som jeg er kjempe fornøyd med. ..og det du ikke var fornøyd med da?
Gjest Inggolf Skrevet 1. juni 2013 #8475 Skrevet 1. juni 2013 Jeg har en sånn her fra før og er så utrolig fornøyd at jeg gjerne skulle ha kjøpt flere.. http://www.ebay.com/itm/New-Women-Sweet-Lace-Candy-Crochet-Knit-Blouse-Coat-Cardigan-Shirt-Sweater-Top-Z-/300879052725 Jeg vil gjerne ha den blå-blå, den som damen på det store bilde har på seg, men når jeg skal velge farge så finner jeg ikke fargen der.... Whyyyy!? Dette gjentar seg hos alle selgere og er en farge utsolgt så går det bare ikke ann å velge den- den blir jo ikke fjernet...
missdior Skrevet 1. juni 2013 #8476 Skrevet 1. juni 2013 (endret) Jeg er en solbrillesamler ut av dimensjoner, så jeg lurer på om ikke dere kan hjelpe meg til å få noen nye par i samlingen min?? Jeg liker veldig mye forskjellig, men gjengangere for meg er overzized, runde solbriller. Er også glad i litt sånn 50's osv. Digger totalt utspjåkende solbriller som får masse attention! Disseer mine favoritter i samlinga. Sååå.. hvis dere vil hjelpe meg litt.. go go go Endret 1. juni 2013 av missdior
Adele Skrevet 1. juni 2013 #8477 Skrevet 1. juni 2013 Jeg har en sånn her fra før og er så utrolig fornøyd at jeg gjerne skulle ha kjøpt flere.. http://www.ebay.com/...Z-/300879052725 Jeg vil gjerne ha den blå-blå, den som damen på det store bilde har på seg, men når jeg skal velge farge så finner jeg ikke fargen der.... Whyyyy!? Dette gjentar seg hos alle selgere og er en farge utsolgt så går det bare ikke ann å velge den- den blir jo ikke fjernet... Får valgt Denim Blue, jeg? Det blir vel den nærmeste på modellen..
Gjest Armule Skrevet 1. juni 2013 #8478 Skrevet 1. juni 2013 Jeg har en sånn her fra før og er så utrolig fornøyd at jeg gjerne skulle ha kjøpt flere.. http://www.ebay.com/...Z-/300879052725 Jeg vil gjerne ha den blå-blå, den som damen på det store bilde har på seg, men når jeg skal velge farge så finner jeg ikke fargen der.... Whyyyy!? Dette gjentar seg hos alle selgere og er en farge utsolgt så går det bare ikke ann å velge den- den blir jo ikke fjernet... Får valgt Denim Blue, jeg? Det blir vel den nærmeste på modellen.. Ja, Denim Blue er den rette. Fargene er også i rekkefølge etter bildene, og den du vil ha er sist.
Gjest Inggolf Skrevet 1. juni 2013 #8479 Skrevet 1. juni 2013 (endret) Får valgt Denim Blue, jeg? Det blir vel den nærmeste på modellen.. ja, me2, demin blue og bare vanlig (lyse) blue. Ja, Denim Blue er den rette. Fargene er også i rekkefølge etter bildene, og den du vil ha er sist. aaah, takk begge to (jeg synes ikke den ligner jeg, men får ta sjangsen da ) Endret 1. juni 2013 av NozMonster
Gjest Armule Skrevet 1. juni 2013 #8480 Skrevet 1. juni 2013 (endret) ja, me2, demin blue og bare vanlig (lyse) blue. aaah, takk begge to (jeg synes ikke den ligner jeg, men får ta sjangsen da ) Ja, den ser litt mørkere ut i fronten på det lille bildet, enn bakfra på det store bildet. Men fortsatt nydelig farge Hadde kjøpt den grønne selv, men asian one size blir altfor smått for meg. Endret 1. juni 2013 av Cervix
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå