Topplue Skrevet 27. mai 2013 #8421 Skrevet 27. mai 2013 Er det noen som bruker ebay-appen på iPad/iPhone? Finner ikke ut hvordan jeg får den til å bare vise de selgerne som sender til Norge! Jeg blir gaaaaal! Refine > Location > Available/ Ships to Norge
Gjest Armule Skrevet 27. mai 2013 #8422 Skrevet 27. mai 2013 Greit med flere innvendinger mtp varighet! Jeg bruker den forsåvidt sjelden som maske, det skal sies, og til kveldsbruk så bruker jeg ikke så mye at jeg blir helt hvit. Jeg er temmelig fuktfattig, så jeg må bli litt hvit for at jeg skal få nok
Nuffen Skrevet 27. mai 2013 #8423 Skrevet 27. mai 2013 Går dere som regel opp en størrelse når dere bestiller klær fra Asia? Har lyst på en bikini, men må sjekke ut litt det med størrelser først. Jeg tenkte ikke på det da jeg kjøpte en bukse derfra og bestilte S, som jeg bruker fast her hjemme, men den ble litt i snaueste laget. Men stoffet viet seg litt ut, så nå passer den fint likevel .
Blod Skrevet 27. mai 2013 #8424 Skrevet 27. mai 2013 (endret) Går dere som regel opp en størrelse når dere bestiller klær fra Asia? Har lyst på en bikini, men må sjekke ut litt det med størrelser først. Jeg tenkte ikke på det da jeg kjøpte en bukse derfra og bestilte S, som jeg bruker fast her hjemme, men den ble litt i snaueste laget. Men stoffet viet seg litt ut, så nå passer den fint likevel . Jeg bruker str s, og bestiller som regel i m om det er asiatiske størrelser. Det gjelder sko også, jeg bruker egentlig størrelse 40 så da bestiller jeg i 41. Endret 27. mai 2013 av Blod
Nuffen Skrevet 27. mai 2013 #8425 Skrevet 27. mai 2013 Jeg bruker str s, og bestiller som regel i m om det er asiatiske størrelser. Det gjelder sko også, jeg bruker egentlig størrelse 40 så da bestiller jeg i 41. Takk . Vil tro det er det lureste da, ja.
Gjest Inggolf Skrevet 27. mai 2013 #8426 Skrevet 27. mai 2013 Jeg har nettopp fått et nytt oppsving på ebay-handelen min! Etter å ikke ha turt å handle bukser pga usikkerhet mtp størrelse etc, tok jeg bare sjansen på en str, og det var klaff. Så nå har jeg kjøpt ca ti bukser hittil i måneden! Nå skal buksene i skapet hjemme byttes ut. Jeg har så lange bein at jeg sliter med å finne noe i butikkene i byen her. Alle jeg har er noen cm for korte. Men på ebay, derimot... Endelig får jeg laaaaange slengbukser med stor, deilig søttitallssleng! Så kan de korte skinny jeansene i butikkene her bare ha det så godt (på kropper som er bedre egnet for dem enn min er...). men du glemte å legge ved linkene til disse buksene... det er jo det som er meningen her i tråden 5
Sunshine Skrevet 27. mai 2013 #8427 Skrevet 27. mai 2013 Er det noen som bruker ebay-appen på iPad/iPhone? Finner ikke ut hvordan jeg får den til å bare vise de selgerne som sender til Norge! Jeg blir gaaaaal! Refine > Location > Available/ Ships to Norge Denne funksjonen fungerer ofte veldig dårlig synes jeg. Jeg tok kontakt med kundeservice ang dette og fikk faktisk beskjed om å bruke pc i stedet for å sile ut det som ikke shippes til Norge. Dette er noen mnd siden så det kan jo hende det har kommet en oppdatering på app'en i mellomtiden.
SparDame87 Skrevet 28. mai 2013 #8428 Skrevet 28. mai 2013 noen som har kjøpt denne fm transmitter?? funker det??
angara Skrevet 28. mai 2013 #8429 Skrevet 28. mai 2013 men du glemte å legge ved linkene til disse buksene... det er jo det som er meningen her i tråden Sorry! :-) Er litt ny i denne tråden, jeg. Her er linken til noen fantastiske slengbukser som jeg nå har både i svart og blått: http://www.ebay.co.uk/itm/Womens-VINTAGE-Blue-Stretch-70s-RETRO-Bell-Bottom-Flared-Jeans-NEW-Sizes-8-18-/251065605190?pt=UK_Women_s_Jeans&var=&hash=item3a74ad1c46#ht_712wt_873 Dessverre prismessig rett over tollgrensa, men jeg fant ut at det var verdt det likevel. Ellers er jeg nøye på å ikke overskride den...
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #8430 Skrevet 28. mai 2013 noen som har kjøpt denne fm transmitter?? funker det?? Det funker, men de billigere typene har nok lett for å bli ødelagt eller sende dårlig signal. Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925
Andrea89 Skrevet 28. mai 2013 #8431 Skrevet 28. mai 2013 Hvor lang tid bør jeg gi selgeren til å sende det jeg har kjøpt? Jeg kjøpte noe den 25, og det er ikke sendt enda. Bør jeg sende selgeren en melding, eller vente litt til?
Miah Skrevet 28. mai 2013 #8432 Skrevet 28. mai 2013 Hvor lang tid bør jeg gi selgeren til å sende det jeg har kjøpt? Jeg kjøpte noe den 25, og det er ikke sendt enda. Bør jeg sende selgeren en melding, eller vente litt til? 25. var en lørdag, så tenker at "fristen" ikke begynte å gå før i går - mandag. Et par dager vil jeg si, maks en fire dager.
Topplue Skrevet 28. mai 2013 #8433 Skrevet 28. mai 2013 Jeg har flere ganger fått pakker som ikke er merket som sendt av selger, så jeg ville ikke begynt å mase helt enda om jeg var deg.
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2013 #8435 Skrevet 28. mai 2013 Sorry! :-) Er litt ny i denne tråden, jeg. Her er linken til noen fantastiske slengbukser som jeg nå har både i svart og blått: http://www.ebay.co.u...46#ht_712wt_873 Dessverre prismessig rett over tollgrensa, men jeg fant ut at det var verdt det likevel. Ellers er jeg nøye på å ikke overskride den... Et lite tips: Send melding til selger og spør om de kan sette ned prisen, jeg har kun fått nei èn gang, de fleste gjør det gladelig Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7
Gjest Inggolf Skrevet 29. mai 2013 #8436 Skrevet 29. mai 2013 Jeg har flere ganger fått pakker som ikke er merket som sendt av selger, så jeg ville ikke begynt å mase helt enda om jeg var deg. enig! jeg merker ofte at pakkene ikke står som sendt, enten ikke i det hele tatt eller at de står som sendt omtrent rett før de dukker opp i posten Et lite tips: Send melding til selger og spør om de kan sette ned prisen, jeg har kun fått nei èn gang, de fleste gjør det gladelig Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7 skrive en pris på pakken som er under tollgrensa mener du vel? 1
elvital Skrevet 29. mai 2013 #8437 Skrevet 29. mai 2013 Etter et halvt års ebay stopp har det i disse dager ramlet et par pakker ned i postkassa: Travelo Kjole i turkis. Fin farge, veldig pysjaktig stoff, men deilig. Tror nok ikke det er typisk finkjole, men mer å ha hjemme. Masakara Overraska over fast shipping på alle tre, spesielt kjolen!
Adele Skrevet 29. mai 2013 #8438 Skrevet 29. mai 2013 Etter et halvt års ebay stopp har det i disse dager ramlet et par pakker ned i postkassa: Travelo Kjole i turkis. Fin farge, veldig pysjaktig stoff, men deilig. Tror nok ikke det er typisk finkjole, men mer å ha hjemme. Masakara Overraska over fast shipping på alle tre, spesielt kjolen! Kunne du lagt ut bilde av kjolen? Og hvordan er kvaliteten?
Adele Skrevet 29. mai 2013 #8439 Skrevet 29. mai 2013 Deler noe av ønskelisten min: Kjede Skjerf Veggpynt Sko Genser Skjørt Klokke Kjole ("morsomt" at frakta koster mer enn selve kjolen!)
Eau de perfume Skrevet 29. mai 2013 #8440 Skrevet 29. mai 2013 Masakara Overraska over fast shipping på alle tre, spesielt kjolen! Jeg klarer ikke å forstå hvor maskarakost nr 1 gjemmer seg når den er skrudd igjen, i skaftet på nr 2?? Alt man kan lure på.. Håper du legger ut bilde av kjolen, den var sykt fin! 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå