Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har tips på hva jeg skal søke på for å finne denne typen skjørt? Har prøvd ganske mye, men finner ikke. http://www.ginatrico...oduct?id=169173

Kunne du lagt ut bilde av skjørtet? Kommer bare opp "Finner ikke siden" :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne du lagt ut bilde av skjørtet? Kommer bare opp "Finner ikke siden" :(

Merkelig! Når jeg tenker meg om så er det nok fordi adressa tilpasset iPad. Får prøve å legge ut bilde med iPad (ikke gjort det før) :)

post-54555-0-60452100-1368908332_thumb.j

Skrevet

Merkelig! Når jeg tenker meg om så er det nok fordi adressa tilpasset iPad. Får prøve å legge ut bilde med iPad (ikke gjort det før) :)

Vil vel antagelig si at dette er det nærmeste jeg kommer ..

Skrevet

Vil vel antagelig si at dette er det nærmeste jeg kommer ..

Takk :) fant slike typer skjørt (kun ensfarget da) når jeg søkte på "high waist skirt" og "skater skirt"!

Skrevet

I dag kom denne kjolen i posten! Wrinkle chiffon my ass, det var skikkelig plastikk-kvalitet på stoffet, veldig kjipt! Den ser rett og slett veldig billig ut. Ingen problemer med størrelsen da, det skal de ha. Men tviler på at jeg kommer til å bruke den...

Skrevet

Hei.

Jeg trenger litt hjelp av dere andre ebayere. Jeg kjøpte disse posene for litt siden og lurer på hvor mange dere oppfatter at det er utfra annonsen?

Kan også legge til noen av tingene jeg har kjøpt i det siste :)

Kjede Kjempefornøyd, ser ut som om det er mye dyrere enn det var.

Vanter i grå. Disse var deilige og myke.

(Håper jeg fikk til linkene ;) )

Gjest Toppris
Skrevet

Hei.

Jeg trenger litt hjelp av dere andre ebayere. Jeg kjøpte disse posene for litt siden og lurer på hvor mange dere oppfatter at det er utfra annonsen?

Det står at det er 100 stk :)

• Liker 2
Skrevet

Gjelder dette det blå smykket du bestilte? For jeg bestilte det rett etter du postet, men har enda ikke fått det.. Synes det begynner å gå svært lang tid nå.

Ellers fikk jeg dettei posten idag. Supersøt topp, og kom kjemperaskt! 10 dager. Jeg tok den i M, er vanligvis S/M, den var litt trang men ikke slik at den ikke kan brukes.

Ååh, den har jeg så lyst på! Om du hadde orket ville jeg blitt veldig glad om du hadde lagt ut bilde :-D

Skrevet

Ååh, den har jeg så lyst på! Om du hadde orket ville jeg blitt veldig glad om du hadde lagt ut bilde :-D

Om du blar tilbake til side 414 har hun lagt ut bilde der :)

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg bestilte en veske for en stund siden, som kom fram for over en uke siden. Problemet er at den stinker! Jeg luktet det allerede før den var pakket opp, og når den først var ute av pakken så fylte lukten nesten hele rommet. Det lukter en blanding av støv, lager, kjemikalier, jeg vet ikke, men det lukter veldig stramt. Så jeg har prøvd å henge den ute i flere dager, tørke av den med en klut med såpe (tror ikke den kan kastes i vaskemaskinen) uten at noe hjalp. Det siste jeg prøvde var å dynke den ned i parfyme, men til ingen nytte.

Så jeg kontaktet selger og forklarte problemet, og fikk tilbake: You can put it in a ventilated place for a very long time.

Takk så jævlig mye, liksom. Hva skal jeg egentlig med en veske jeg ikke kan bruke på en veldig lang stund? Noen tips her?

Anonym poster: e49dc72cd4551f9125c80c2e40fcf10b

Så på en dokumentar på nrk om hvordan den industrien fungerer. Handlet om jeans, og der brukte de så mange skadelige ingredienser og kjemikalier i produksjonen at arbeiderne fikk permanente skader på kroppen. Ville ikke kjøpt slike billigvesker fra kina og lignende, for man vet aldri hva de har brukt for å lage de greiene... om den stinker så fælt at det merkes i hele rommet burde du gjøre det du kan for å fjerne lukta eller kaste den.

Skrevet

Om du blar tilbake til side 414 har hun lagt ut bilde der :)

Å, takk! Haha, jeg var visst litt kjapp der :P

Skrevet

Forsøker å finne billige, greie, enkle og ensfargede shorts til sommeren, finner en del jeg, eneste problemet er at asiatisk XL vistnok er ca. 86 cm på hoftene, og med mine ca. 100 cm. så går ikke det helt bra! Kan sitte med shortsene halvveies ned på lårene hele sommeren, i det minste.

AnonymBruker
Skrevet

Så på en dokumentar på nrk om hvordan den industrien fungerer. Handlet om jeans, og der brukte de så mange skadelige ingredienser og kjemikalier i produksjonen at arbeiderne fikk permanente skader på kroppen. Ville ikke kjøpt slike billigvesker fra kina og lignende, for man vet aldri hva de har brukt for å lage de greiene... om den stinker så fælt at det merkes i hele rommet burde du gjøre det du kan for å fjerne lukta eller kaste den.

Oi shit. Da burde den nok gå i søpla. Eller er det noen som har tips for å fjerne sterk lukt fra veske? Og kan jeg be om refund for dette, eller burde jeg ha visst bedre?

Og så tenker jeg på alle andre som kjøper vesker her inne. Er det trygt, selv om det ikke lukter noe spesielt?

Skrevet

Oi shit. Da burde den nok gå i søpla. Eller er det noen som har tips for å fjerne sterk lukt fra veske? Og kan jeg be om refund for dette, eller burde jeg ha visst bedre?

Og så tenker jeg på alle andre som kjøper vesker her inne. Er det trygt, selv om det ikke lukter noe spesielt?

Vesken jeg fikk for noen dager siden luktet litt stramt inni til å begynne med, men nå har det verste gått bort.

Hadde vært mer skeptisk om det var et klesplagg som luktet slik. Man fårjo ikke den kroppskontakten med en veske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...