Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

mitt siste kjøpt :lol: ----> http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649

Edit; Noooo! Sunshine; Jeg så ikke at du hadde skrevet den meldingen før jeg postet dette, for det er en liten stund siden jeg trykka på oppdater.....En smukk er kanskje ikke av det lureste da neii?

Endret av NozMonster
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

post-60960-0-81264400-1368661162_thumb.j

Håper dette hjalp! Den er litt penere i virkeligheten :-)

Ganske OK egentlig. HM-kvalitet? Litt lavere kanskje.Beltet var i alle fall typisk noe du hadde fått på HM. Håper bildet viser :-)

Veldig fin i den. Godt kjøp for deg!

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Skrevet

mitt siste kjøpt :lol: ----> http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649

Edit; Noooo! Sunshine; Jeg så ikke at du hadde skrevet den meldingen før jeg postet dette, for det er en liten stund siden jeg trykka på oppdater.....En smukk er kanskje ikke av det lureste da neii?

Åh herregud hvor stygt :fnise: Den vil jeg ha! ;p

Skrevet

Veldig fin i den. Godt kjøp for deg!

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Takk :D Det var kjekt å høre.

Wonders: Så bra at du fikk smykkene nå! De så jo bra ut :-) Håper mitt (det blå) dukker opp snarest.

Skrevet

Legger ut litt fra min ønskeliste:

Tights

:laugh:

Ei venninne kjøpte denne tightsen, og den er fin den, hvis du er jævla kort i beina. :P Den var ALTFOR kort på venninna mi, som som er nesten 20 cm lavere enn meg.

AnonymBruker
Skrevet

Legger ut litt fra min ønskeliste:

Kjole

Veske

:laugh:

Hvis du ender opp med å kjøpe disse to, kunne du gitt tilbakemelding på kvaliteten da? :)

Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0

Skrevet

Hvis du ender opp med å kjøpe disse to, kunne du gitt tilbakemelding på kvaliteten da? :)

Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0

Ja, så klart :)

Skrevet

Min liste på ting jeg har lagret:

- Kjole

- Pute (verdenskart)

- Pute (postkort)

- Wallsticker

- Skilt (hjem er.....)

- T-skjorte (herre)

Kjøpte nettopp:

- Elefantskjerf

Den øverste kjolen der har jeg kjøpt! Absolutt verdt hver eneste krone! Fått mye spørsmål om hvor jeg har kjøpt den fra osv :P

Skrevet

Dette har aldri skjedd meg før, men nå har altså jeg fått tilsendt feil farge på 2 silkebånd, samt en annen ikke lignet på bildet i det hele tatt. Av totalt 6 ruller.

Retur koster mer enn produktene til sammen, men de to i feil farge vet jeg at jeg ikke har bruk for.

Hva gjør jeg? Hva ville du gjort?:s Ikke mye penger brukt på de, men surt likevel ettersom jeg trengte de jeg ikke fikk.. :P

AnonymBruker
Skrevet

fikk denne kjolen idag , med belte til. den var veldig fin! noe gjennomsiktig, som forventer. men med en lang singlet under er det no problem! :laugh:

Hva slags størrelse er du, kan du oppgi dine ca mål på bryst, midje og hofte? Nå spør jeg fælt, men lurer på om jeg passer kjolen :)

Anonym poster: 7ca078f1d6c99656a126c1c49c519280

Skrevet

Neglelakk - denne har jeg fått! Kjempekul!

Kan du ta bilde av hvordan den er på?

Skrevet

Kan du ta bilde av hvordan den er på?

Jeg har akkurat tatt den av nå, men det ligger masse bilder her som viser godt hvordan den ser ut :) Det er den lyserosa.

Skrevet

Dette har aldri skjedd meg før, men nå har altså jeg fått tilsendt feil farge på 2 silkebånd, samt en annen ikke lignet på bildet i det hele tatt. Av totalt 6 ruller.

Retur koster mer enn produktene til sammen, men de to i feil farge vet jeg at jeg ikke har bruk for.

Hva gjør jeg? Hva ville du gjort?:s Ikke mye penger brukt på de, men surt likevel ettersom jeg trengte de jeg ikke fikk.. :P

Dytt :)

AnonymBruker
Skrevet

Dytt :)

Kontakt selgeren og forklar problemet, kanskje får du tilsendt de du fikk feil på nytt uten ekstra kostnad.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...