Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har denne! Den er kjempefin. Jeg er 1.63, og den rekker meg til midt på låret ca :)

Kan du ta blde? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men der står mål spesifikt for plagget også, og utfra de vil den passe. :)

Fit for Bust Within 32-34 inches

Fit for Waist Within 30 inches

Fit for Hip Within 36 inches

Length: 27 inches (From Shoulder to hem) approx

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Takk! Hvordan har jeg klart å overse det da.. Viser seg at flere at de andre jeg har sett på antagelig passer også, jada. Utafor i dag jeg.. :klaske:

Skrevet

Kan du ta blde? :D

Hmm, kan se om jeg får gjort det i morgen :)

Skrevet

wishlist inneholder blandt annet:

Kjole , type lang,,

Ååh, denne likte jeg. Men jeg fant ut at jeg garantert blir for kort. Må isåfall ha ganske høye sko.

Hvilken størrelse kjøpte du?

Skrevet

Er det noen som har kjøpt fotovesker/bagger til kamerautstyr på Ebay? Har lyst på en litt penere vesker, gjerne i brunt skinn :) Har funnet noen, men når jeg søkte var utvalget begrenset.

Skrevet

Nå har jeg også registrert meg på ebay! Jeg visste det kom til å bli lite lønnsomt, så jeg har prøvd å holde meg unna så lenge som mulig :fnise:

Har handlet masse allerede, og begynner å få teket på hva som er crappy varer og ikke (håper jeg).

Her er noe:

Sort blazer

Veske

En topp - rosa og grå

Et par boots - Håper de passer!

Fiiin cardigan

På watch-listen min (bruker som vurderingsliste) har jeg bla.a dette:

En superfin blazer - Men er usikker på hvordan den vil holde seg.

Søt bluse

Søt kjole i sort - Men jeg bruker aldri kjoler til hverdags..billig da :ler:

• Liker 2
Skrevet

gir du tilbakemelding her om disse 2?

14 kroner for kjolen ja... det er nok noe av det billigste jeg har sett av kjoler på e-bay!

ikke bare på grunn av prisen, men noe sier meg at denne kjolen ikke er såå fin i virkeligheten

som man håper på :/

Ååh, denne likte jeg. Men jeg fant ut at jeg garantert blir for kort. Må isåfall ha ganske høye sko.

Hvilken størrelse kjøpte du?

har ikke kjøpt noe av det, har det bare på ønskelista! har et håp om at fornuften vinner og at de ikke blir kjøpt, for jeg trenger det vel egentlig ikke :fnise:

Jeg har denne! Den er kjempefin. Jeg er 1.63, og den rekker meg til midt på låret ca :)

åå. jeg er 170, så den blir kanskje kort.. hvis du kunne tatt bilde hadde det vært supert! :blomst:

Skrevet

Fikk denne bikinien i dag (yellow dolly tassel). Er superfornøyd, også til 44 kr da :danse: Den er helt normal i størrelsen, synes jeg. Bestilt M, men trenger egentlig M i topp, og S i underdel. Hvis noen har tenkt til å kjøpe samme, men ønsker S i overdel og M i underdel, bytter jeg gjerne :biggrin: Tenkte å bestille en av de stroppløse også:)

Skrevet

åå. jeg er 170, så den blir kanskje kort.. hvis du kunne tatt bilde hadde det vært supert! :blomst:

Får ikke tatt bilde i dag likevel, kjæresten er ikke her for å bistå meg :P Men skal få gjort det i løpet av helgen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg også registrert meg på ebay! Jeg visste det kom til å bli lite lønnsomt, så jeg har prøvd å holde meg unna så lenge som mulig :fnise:

Har handlet masse allerede, og begynner å få teket på hva som er crappy varer og ikke (håper jeg).

Her er noe:

Sort blazer

Veske

En topp - rosa og grå

Et par boots - Håper de passer!

Fiiin cardigan

På watch-listen min (bruker som vurderingsliste) har jeg bla.a dette:

En superfin blazer - Men er usikker på hvordan den vil holde seg.

Søt bluse

Søt kjole i sort - Men jeg bruker aldri kjoler til hverdags..billig da :ler:

Kan du gi tilbakemelding på skoene når du får dem? :)

Anonym poster: 8c2d654666d1b4bf635e560ed497b0c2

Skrevet

Kan du gi tilbakemelding på skoene når du får dem? :)

Anonym poster: 8c2d654666d1b4bf635e560ed497b0c2

Jepp!

Merker nå hvor irriterende det er med den grensen på 200kr. Latterlig lavt :murvegg:

• Liker 2
Skrevet

Når jeg fant ut av det med størrelsene (skjønner ikke hvor jeg hadde hodet i går) så endte jeg opp med å kjøpe dette:

Genser

Genser

Topp

Topp

Bukse (den som stod et par innlegg tidligere)

OG enda en genser

• Liker 1
Skrevet

Kjøpt litt de to siste månedene. Har ikke mottatt alt, men tror det siste er rett rundt hjørnet nå.

Mottatt:

Volumputer - ikke fått brukt disse enda. Men virker som om de er i Glitter/H&M-kvalitet.

Flettehårbånd i fargen Dark coffee - kunne nok valgt en mørkere farge. Ellers er kvaliteten helt lik den som jeg kjøpte fra Glitter for fem år siden (og som røk etter 3 mnd)

Highlight i fargen Pinks - skikkelig jenterosa farge. Tipper at niesene mine på 6 og 7 år hadde forelska seg i denne.

Highlight i fargen Blackberry - jeg elsket denne fargen. Brukt den på jobb en gang. Dessverre var clipsen veldig vanskelig å festet. Endte opp etter 30 min med træling med å feste den med flisespenner.

Fargede ståltråder - til DIY-prosjekt

Ikke mottatt:

Hårdonut str big

Hårlasso - tredje jeg kjøper på ett år - de to første kjøpte jeg til 30 kr per stk på Glitter, denne kostet bare en brøkdel av prisen.

Skrevet

er det flere som har kjøpt av denne mobilvesken?? mener å huske det var litt blandede føleelser for den.. er det noe å ha med som liten bursdagsgave?

Skrevet

Hvis du kjøper disse, kan du da legge ut bilder? :)

Synes veska var dritkul, og har lenge lurt på hvordan jakken er...

Jeg har veska i svart og er kjempefornøyd! Bra kvalitet!

• Liker 1
Skrevet

er det flere som har kjøpt av dennemobilvesken?? mener å huske det var litt blandede føleelser for den.. er det noe å ha med som liten bursdagsgave?

Oh, den så litt lur ut. Om vedkommende har tlf som passer i det så tror jeg det er en fin liten gave.

Selv har jeg kjøpt en lignende denne, veldig kjekk å ha når man skal ut på farten og man ikke har med seg veske/lommer.

Skrevet

Er det noen som har kjøpt fotovesker/bagger til kamerautstyr på Ebay? Har lyst på en litt penere vesker, gjerne i brunt skinn :) Har funnet noen, men når jeg søkte var utvalget begrenset.

hvilket kamera har du?? ved å søke på leather camera bag kom det jo opp noe, men det meste av brunfarger var til de veskene til små digital kamera.. (nå har jeg bare sett på side 1 og 2, så kan være utvalget blir bedre utover :) )

Gjest Inggolf
Skrevet

Fikk denne bikinien i dag (yellow dolly tassel). Er superfornøyd, også til 44 kr da :danse: Den er helt normal i størrelsen, synes jeg. Bestilt M, men trenger egentlig M i topp, og S i underdel. Hvis noen har tenkt til å kjøpe samme, men ønsker S i overdel og M i underdel, bytter jeg gjerne :biggrin: Tenkte å bestille en av de stroppløse også :)

jeg venter på den samme bare i en annen farge :)

skjønte jeg det riktig- du bestilte størrelse M og det er det samme som M her i norge?

Skrevet

Jeg har veska i svart og er kjempefornøyd! Bra kvalitet!

Åå, kunne du tatt bilde av den værsåsniill?

Og hvordan er størrelsen, får man plass til en iPad i den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...