Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Fikk bootsene mine idag, de luktet sykt rart da jeg pakket dem ut, men de ser ut som på bildet. Jeg liker dem iallefall kjempegodt. Størrelsen var som den skulle også, og rask levering, så jeg har ikke noe å klage på :)

http://www.ebay.com/...984.m1439.l2649

Endret av Raindrops
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

takk, Raindrops!

Gjest Raindrops
Skrevet

takk, Raindrops!

Null stress. Angående kvaliteten så er det omtren som forventet, minner om sko jeg kunne kjøpt på Hennes og Mauritz, og det synes jeg er helt greit til den prisen :)

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Noen som trenger nytt sengetøy?

Her! :fnise:

Nooooooooooooooooo! De sender ikke til Norge :grine:

Åneeeiåneiåneeeiiiiiiii!

Null stress. Angående kvaliteten så er det omtren som forventet, minner om sko jeg kunne kjøpt på Hennes og Mauritz, og det synes jeg er helt greit til den prisen :)

bootsene er kjempefine!

(men det irriterer meg at jeg har såpass like fra før at jeg synes det blir unødvendig å kjøpe disse selv om

denne versjonen er langt stiligere enn mine!)

Hvor høyt opp på leggen går de?

(heheee, neeeida.. jeg prøver ikke å finne unnskyldninger for å kjøpe dem! :plystre: )

Endret av NozMonster
AnonymBruker
Skrevet

Fikk bootsene mine idag, de luktet sykt rart da jeg pakket dem ut, men de ser ut som på bildet. Jeg liker dem iallefall kjempegodt. Størrelsen var som den skulle også, og rask levering, så jeg har ikke noe å klage på :)

Kan du ta bilde av dem når du har de på deg? :)

Anonym poster: 8c2d654666d1b4bf635e560ed497b0c2

Skrevet

Hvordan er materealet? Er de veldig stive? og sålen, er den myk gummi, eller hardere plast? De var såå fine jo :)
AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med noe?? :) Har litt problemer med betalingen på eBay! Har koblet opp kortet mitt direkte til paypalkontoen, og betaler slik at pengene trekkes direkte fra brukskontoen min. Det går bra nesten hele tiden, før jeg plutselig får denne beskjeden; "We're sorry, but your transaction couldn't be completed using the selected card, Visa x-.0000 This happened because it has been denied by the card issuer." Hvorfor?? Jeg har koblet opp kortet, har masse penger på det, og kjøpte en ting og betalte for den for tre minutter siden... Så går det kanskje to minutter, så får jeg betalt igjen?

EDIT: Nå gikk det plutselig.. Skjønner ingentingen jeg

Skjedde det samme med meg da jeg kjøpte noe på Etsy for noen dager. Prøvde å betale flere ganger, og tilslutt gikk det. Veldig rart, men er mest sannsynlig at paypal ikke kobler ordentlig med visakortet elns.

Anonym poster: 8e0d5baf8385b548049d73702d71c9c3

Gjest nicola
Skrevet (endret)

Slettet innlegg

Endret av nicola
Gjest nicola
Skrevet

ÅÅååå så fine boots! Jeg har veldig høy rist, blir de trange da? Er strl riktig? Jeg bruker mellom 38-40...Kan jeg velge 39?

AnonymBruker
Skrevet

Noen som trenger nytt sengetøy?

Her! :fnise:

Lurer litt på hvorfor de fant ut at dette var for jenter. Hva er det med dette gyselige grønne peacetegn-sengetøyet som skriker ut at det er "jentete"? :fnise:

Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0

• Liker 3
Skrevet

Ja si det! Men hvorfor stoppe med sengetøy? Det var jo gardiner, lamper og veggpynt!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja si det! Men hvorfor stoppe med sengetøy? Det var jo gardiner, lamper og veggpynt!

Ja, mon tro om det var inkludert? Det kosta jo tross alt nesten 600kr (uten shipping).

Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0

Skrevet

Husker noen den posten med noen som hadde kjøpt frø til å så i hagen? Har prøvd å lete, men jeg finner det ikke. Gleder meg til å begynne å handle igjen...nå som jeg holder på å flytte, så kan jeg ikke bestille noe enda! Smerte :fnise:

Skrevet

jeg har bestillt. men ikke fått noe enda. Skal maile dem igjen jeg. Be om full refusjon.

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Husker noen den posten med noen som hadde kjøpt frø til å så i hagen? Har prøvd å lete, men jeg finner det ikke. Gleder meg til å begynne å handle igjen...nå som jeg holder på å flytte, så kan jeg ikke bestille noe enda! Smerte :fnise:

nå har jeg lett jeg også, så nå håper jeg virkelig at det er dette innlegget her du er på jakt etter! :ler:

(eller er det feil?)

beklager at jeg ikke husker hvordan man lager spoilertag, men;

!CFZgyzgB2k~$(KGrHqR,!iQE1Noo)f0lBNU-inzi1g~~_35.JPG

Jordbærfrø

!BTbEePQ!mk~$(KGrHgoH-CUEjlLlvzuyBKIZR0iTiQ~~_12.JPG

Salatfrø:

Salat Namenia

Salat Mesculin mix

Salat Chop Suey greens

Grønn salat

Utstyr:

Plastpinner til å merke pottene med

Urtepotter i sink med brett

Jiffyer til frø

Automatiske plantevannere

Plastikk brett

Urtefrø:

Timian

Sitronmelisse

Peppermynte

Oregano

Kamomille

Kapers

Persille

Kjøpte endel flere urter også men orker ikke legge inn alle.

Annet:

Vest

Tim Holtz Blekk

Har nok spart en god del penger på å kjøpe disse frøene over ebay i stedet for hagesenteret!

Anonym poster: 86e017305efb9229e04520e28c78e732

Anonym poster: 86e017305efb9229e04520e28c78e732

Endret av NozMonster
  • Liker 10
Skrevet

Takk takk takk. Akkurat nå elsker jeg deg Noz! :blomst:

Gjest Inggolf
Skrevet (endret)

Takk takk takk. Akkurat nå elsker jeg deg Noz! :blomst:

Yeeeeeeeeeeeeeeey :bolledeig:

(og så fikk jeg ikke en pluss en gang :snurt: .......... :fnise: ....

neida, men håper du får hamstra masse frøer! :) )

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Skrevet

Jeg gav pluss jo! :fnise:!

• Liker 1
Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg gav pluss jo! :fnise:!

åja - og du får pluss for å gi pluss! :ler:

--

ingen som har lyst til å dele på ønskelista si da? :lete:

jeg higer etter nye sommerklær og diverse og trenger litt inspirasjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...