Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vil legge ut bilde av bikinien?: :) Hadde vært fint å sett hvordan den så ut på. Dere kan klippe bort hodet og fra navlen og ned... trenger bare å se overdelen!

Anonym poster: fec2a5a3217b2e3c89ed4c2cd0ebbaa0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke jeg får til å sitere fra telefonen, men jeg prøver. Jeg bestilte str. S (?), den minste. Er en 32/34, XS, 65D. Trusa var bitte litt liten.

Gjest Armule
Skrevet

Kan du gi tilbakemelding på kattetoalettet?

Det er helt fantastisk! Kattene brukte det med en gang, og det er noe av det letteste jeg har vært med på å gjøre rent. Bare rulle trommelen rundt en runde, og skuffen fanger opp alt. Spesielt tisseklumpene, de kunne fort ramle fra hverandre i vanlige do, når man tar de opp med spade. Mens her holder de seg hele. Også grises det mye mindre kattesand - ene katten vår tar litt vel mye i når hun graver, noe som resulterer i kattesand overalt. Vi har også satt en av de gamle kattedoene utenfor inngangen, for å ta imot det lille som spøles når de graver og som sitter på potene når de kommer ut.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd! Helt klart verdt tusenlappen den kostet (inkl. toll og moms).

Skrevet

Det er helt fantastisk! Kattene brukte det med en gang, og det er noe av det letteste jeg har vært med på å gjøre rent. Bare rulle trommelen rundt en runde, og skuffen fanger opp alt. Spesielt tisseklumpene, de kunne fort ramle fra hverandre i vanlige do, når man tar de opp med spade. Mens her holder de seg hele. Også grises det mye mindre kattesand - ene katten vår tar litt vel mye i når hun graver, noe som resulterer i kattesand overalt. Vi har også satt en av de gamle kattedoene utenfor inngangen, for å ta imot det lille som spøles når de graver og som sitter på potene når de kommer ut.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd! Helt klart verdt tusenlappen den kostet (inkl. toll og moms).

Tuusen takk for tilbakemelding, jeg tror vi må ha en slik her i hus også! :laugh:

Gjest Armule
Skrevet (endret)

Tuusen takk for tilbakemelding, jeg tror vi må ha en slik her i hus også! :laugh:

Den anbefales på det varmeste! Den tar ikke mer plass enn et vanlig kattedo, og det lukter ikke så mye av den heller.

:)

Endret av Cervix
Skrevet

Fikk denne bikinien i posten i dag! IKKE fornøyd! I annonsen stod det at l tilsvarte c/d cup, så bestilte det. Den var altfor stor rundt og for liten i cupen, så ble bom. Bikinitrusen tilsvarte ca. 12-år i barnestørrelse! Stoffet var heller ikke noe bra og virket billig.

Skrevet

Noen som vil legge ut bilde av bikinien?: :) Hadde vært fint å sett hvordan den så ut på. Dere kan klippe bort hodet og fra navlen og ned... trenger bare å se overdelen!

Anonym poster: fec2a5a3217b2e3c89ed4c2cd0ebbaa0

2013_04_29_20_24_59_Sophie_Lens.jpg

• Liker 13
Gjest Raindrops
Skrevet

*fjernet bilde*

Jeg er ikke AB, men jøss den var fin! Har du sjekket om trusen blir gjennomsiktig? Har veldig lyst på i hvit, men det virker litt risikabelt :P

AnonymBruker
Skrevet

*bilde*

Wow, utrolig fin! Lurer på om jeg skal ha en jeg og :) Har ikke så store pupper da, så hva er størrelsene på dine?(Må tenke ut om den sitter like bra på meg, selv med små :laugh: )

Anonym poster: d87406359bf336dcc3a046ad7d2158fd

Skrevet

Jeg er ikke AB, men jøss den var fin! Har du sjekket om trusen blir gjennomsiktig? Har veldig lyst på i hvit, men det virker litt risikabelt :P

Har ikke gjort den våt for å sjekke, men jeg har på meg en knall rød truse under bikinitrusa, og den vises ikke gjennom etter det jeg kan se? Stoffet i trusa er dobbelt. :)

Skrevet

Wow, utrolig fin! Lurer på om jeg skal ha en jeg og :) Har ikke så store pupper da, så hva er størrelsene på dine?(Må tenke ut om den sitter like bra på meg, selv med små :laugh: )

Ja, den er kjempefin og absolutt verdt pengene! Bruker mest 65D fra Cubus, men jeg lover at deg at de ikke finnes store - er nesten flat, og de ser større ut i denne bikinien. :)

Skrevet

Kjøpte et klesplagg som ikke passet. Det står klart og tydelig i butikken at jeg bytte med full refusjon, frakt inkludert.

Da jeg kontaktet selgern ble jeg spurt om jeg kunne selge det til en venn.

Kjempebra service ja. Not.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg vil også ha men jeg vet ikke hvilken farge :bond:

Skrevet

Kjøpte jeg og, en hvit :biggrin:

Men den der bade wrap'en, kommer den med på kjøpet eller? Isåfall, i matchende farge som bikinien?

Tror jeg må spørre samboer om ikke vi kan ta oss en tur til syden, så jeg får prøve ut bikinien :icon_lol:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil også ha men jeg vet ikke hvilken farge :bond:

Hvilken farge tok du?

Jeg har mørkt hår og lurer på hvit eller gul. Faen, jeg vet ikke. Hva tar du? :laugh:

Gjest Raindrops
Skrevet

Hvilken farge tok du?

Jeg har mørkt hår og lurer på hvit eller gul. Faen, jeg vet ikke. Hva tar du? :laugh:

Jeg har ikke bestemt meg :ler: Vurderer lilla eller hvit!

Skrevet

Har noen her inne funnet billige og fine nylonstrømper på eBay?

• Liker 2
Gjest Inggolf
Skrevet

Har noen her inne funnet billige og fine nylonstrømper på eBay?

ikke på e-bay, men på lindex på senteret ved oss her, så så jeg en 5-pakning til 50 kroner

nå nylig. (liggende utenfor prøverommene der).

Tviler på at det er såå mye dyrere enn på e-bay :)

• Liker 1
Skrevet

ikke på e-bay, men på lindex på senteret ved oss her, så så jeg en 5-pakning til 50 kroner

nå nylig. (liggende utenfor prøverommene der).

Tviler på at det er såå mye dyrere enn på e-bay :)

Takk for tips! Det var jo billig. Men har du prøvd dem, er de fine? For jeg har en del svarte nylonstrømper liggende som aldri blir brukt og som bare kan kastes, er vel fra La Mote eller noe. Når man tar dem på ser de ikke jevne ut, og de ser på en måte litt «tørre» ut om du skjønner hva jeg mener. Ikke veldig flatterende :/ Mens de gode jeg har prøvd, blant annet noen fra Pierre Robert, er så dyre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...