Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen av mine siste kjøp! :)

Blondetopp i beige. Satt fint og løst på, men den luktet helt forferdelig innestengt/muggent. Vært gjennom en vask og hengt ute en hel dag, men lukten hang fremdeles i. Den henger til tørk nå etter å ha ligget noen timer i vann med vaskemiddel, får håpe det hjelper :)

Deksler til iPhone.

Drømmefanger i brun. Lette en stund etter den perfekte drømmefanger til å bruke som smykke, og denne passet utmerket til jobben, hang bare på en litt lenger lær-tråd.

Fargerik cardigan Mener det var noen andre i tråden som kjøpte denne også? Egentlig litt usikker på om denne er min stil, men kan kanskje være fin til lette sommerkvelder :)

Ring med hodeskaller, kjøpte den med mange forskjellige farger. Veldig søt.

Ringer med katter. Elsket disse, kjempesøte! Kjøpte både sort/gunmetal og sølv.

Solbriller i multicolor, ville ha litt aztec-inspirerte, fargerike briller til sommeren. Disse var ok, og jeg kommer sikkert til å bruke de, men fant noen andre solbriller på en annen nettside rett etter å ha bestilt disse som jeg var mye mer fornøyd med).

Topp med hodeskaller Synes denne var veldig søt. Det eneste jeg ikke likte med den er at jeg synes den var veldig lang, gikk over rumpa på meg. Så enten kommer jeg til å legge den opp, eller finne på noe kreativt slik at jeg kan "snurpe" den litt opp i sidene eller noe.

Topp i sort. Ikke fått den enda, håper den passer! :)

Topp i hvitt, inspirert av denne tråden! Heller ikke fått enda.

Skjørt i vinrødt. Har lenge sett etter et vinrødt skjørt, så håper dette passer!

Og til slutt en litt på kanten, artig, rosa baby-body til et vennepar (med til tider skitten humor!) som venter en liten jente om noen måneder! :D Gleder meg til å gi dem denne!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Sitrondrops
Skrevet

Dere to som kjøpte denne t-skjorten og disse skoene - har dere fått varene? Hvordan er de? Tenker på størrelse, kvalitet osv.

Ikke fått skoene ennå.
Skrevet

Ikke fått skoene ennå.

Jeg venter spent på tilbakemelding - kjennes ut som evigheter siden de ble vist her i forumet :P

Gjest Armule
Skrevet

Har gått litt bananas på nye negllakker! Har nesten ingen freshe lyse farger (bortsett fra en knæsj rosa). Elsker OPI og holdbarheten din, så det går bare i det merket.

Gul

Rød

Grønn

Blå

Oransje

Også kjøpte jeg et fantastisk genialt do til kattene, som jeg gleder meg sinnsykt til å prøve ut.

Skal også sjekke ut kvaliteten på disse løse yoga/hip-hop buksene. Ønsker noe litt annet enn disse kjedelige treningstightsene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen av mine siste kjøp! :)

Blondetopp i beige. Satt fint og løst på, men den luktet helt forferdelig innestengt/muggent. Vært gjennom en vask og hengt ute en hel dag, men lukten hang fremdeles i. Den henger til tørk nå etter å ha ligget noen timer i vann med vaskemiddel, får håpe det hjelper :)

Legg den i eddikvann, så forsvinner lukta =)

Anonym poster: 7ca078f1d6c99656a126c1c49c519280

• Liker 1
Skrevet

Geniale hårstikker uten metall som strekker seg fint for tykt hår og de er veldig holdbare, men inneholder masse latex for de som har allergi.

Elsker dem!

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Vet du om noen som er ensfarget?

Her er det storforbruk i hårstrikker, enten blir de rotet bort eller så ryker dem! Blir så dyrt å kjøpe hårstrikker hele tiden

AnonymBruker
Skrevet

Vet du om noen som er ensfarget?

Her er det storforbruk i hårstrikker, enten blir de rotet bort eller så ryker dem! Blir så dyrt å kjøpe hårstrikker hele tiden

Nei dessverre. Den selgeren der var den eneste jeg fant med akkurat slik type.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Skrevet

Legg den i eddikvann, så forsvinner lukta =)

Anonym poster: 7ca078f1d6c99656a126c1c49c519280

Takk for tipset! Kjenner fremdeles et snev av lukt fra den, så eddikvann skal testes! :)

Skrevet

Noen som har erfaringer med kjøp av bikinier, str osv?

Skrevet

Jeg har nå lært at det finnes mennesker i Kina som lager forfalskninger av Oral-B tannbørstehoder! De ser jo helt ekte ut, pakkene, og selgeren har tilhold i UK. Ikke var de "skitbillige" heller, slik som mange sånne erstatningsbørster er på eBay.

At de bruker ressurser på å lage tannbørster, av alt, må jo bare bety at det er penger i det. Og selvfølgelig er det jo det, når de selges for atten pund og ikke tre.

Den første børsten gikk i stykker etter 10 sekunder, den neste passet ikke skikkelig på holderen. Børstene er harde og ubehagelige. Da jeg oppdaget dette tok jeg et søk på google og fant egne sider med bilder for å vise forskjellen på ekte og forfalskede TANNBØRSTER. Verden henger ikke på greip...

AnonymBruker
Skrevet

Lurer litt på å kjøpe tastaturklistremerker. Men står i mellom to forskjellige - hva synes dere?

Nr 1

Nr 2

Har du utenlandsk eller norsk tastatur?

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Skrevet

Har du utenlandsk eller norsk tastatur?

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Jeg vet at den ene er engelsk-koreansk. Men tenkte uansett ikke å ha på alle tastene.

Skrevet

Har gått litt bananas på nye negllakker! Har nesten ingen freshe lyse farger (bortsett fra en knæsj rosa). Elsker OPI og holdbarheten din, så det går bare i det merket.

Gul

Rød

Grønn

Blå

Oransje

Også kjøpte jeg et fantastisk genialt do til kattene, som jeg gleder meg sinnsykt til å prøve ut.

Skal også sjekke ut kvaliteten på disse løse yoga/hip-hop buksene. Ønsker noe litt annet enn disse kjedelige treningstightsene.

Oh! Vil du si ifra hvordan buksen er når du får den? :)
Gjest Armule
Skrevet

Oh! Vil du si ifra hvordan buksen er når du får den? :)

Ja, det kan jeg godt! :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dere to som kjøpte denne t-skjorten og disse skoene - har dere fått varene? Hvordan er de? Tenker på størrelse, kvalitet osv.

Jeg kjøpte t-skjorta, fikk den i dag, faktisk. Veldig fornøyd med både utseende og kvalitet. Hadde lett betalt et par hundrelapper for den i butikk. Litt liten i størrelsen; jeg kjøpte EU36-38, bruker normalt 32/34. Legger ved et bilde av den på. Her er den stappet nedi buksa foran.

WP_20130422_004.jpg

Her er forresten et bilde av luggen på. Veldig fornøyd og den kostet bare 17 kroner! :ler:

Uten_navn1.jpg

Endret av FantasDick
  • Liker 4
Skrevet

T-skjorta ser kjempebra ut på deg! :) Nå fikk jeg lyst på den. Kan jeg spørre om hvor høy du er? Jeg bruker normalt 36, så usikker på om den vil passe til meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...