Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei kjære ebay-kg-ere ;)

Noen av dere som har kjøpt statementsmykker/store smykker på ebay som kan være så skjønne og snille å legge ut bilde av det faktiske smykket?

Enten bare av selve smykket, eller gjerne av smykket på dere?

Vurderer selv å kjøpe ett eller flere, men er så usikker på størrelse og hvordan det faktisk ser ut, ikke bare på bildet fra selger. Redd de blir svært store/rare da jeg har ganske liten og tynn hals :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei kjære ebay-kg-ere ;)

Noen av dere som har kjøpt statementsmykker/store smykker på ebay som kan være så skjønne og snille å legge ut bilde av det faktiske smykket?

Enten bare av selve smykket, eller gjerne av smykket på dere?

Vurderer selv å kjøpe ett eller flere, men er så usikker på størrelse og hvordan det faktisk ser ut, ikke bare på bildet fra selger. Redd de blir svært store/rare da jeg har ganske liten og tynn hals :-)

Jeg venter i spenning på mine. Klart jeg legger ut bilde.

Gjest Tekola
Skrevet

Diskusjonen rundt det å kjøpe billige varer på eBay er flyttet hit. Om noen har en bedre trådtittel så si gjerne ifra, så skal det fikses. :)

Tekola, mod.

Skrevet

Er det noen som vet om en bra selger for badedrakt? noen som vil dele erfaringer? :)

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som vet om en bra selger for badedrakt? noen som vil dele erfaringer? :)

I en del eller i to deler (bikini)?

Skrevet

I en del eller i to deler (bikini)?

en del :)

Skrevet

en del :)

Da kan jeg ikke hjelpe deg, dessverre :( Det er noe jeg ikke har turt enda å kjøpe fra eBay mtp høydeforskjeller

Skrevet

Jeg liker denne selgeren. Selger både bikinier og badedrakter.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Altså, dere som kjøper klær og klager over at de ikke passer - målene på klærne står jo der! :vetikke:

Men noen ganger kan målene være feil...

• Liker 1
Skrevet

Ville bare tipse om disse buksene, de er utrolig behagelige å ha på,fin passform og god kvalitet! Akkurat bestilt 2 til :plystre:

Kjøpte også denne treningstightsen for en tid tilbake og er kjempefornøyd :biggrin:

Skrevet (endret)

Kjøpte disse i går og håper den passer til øreflippen min, at den ikke blir feilplassert for da virker ikke utseende...

http://cgi.ebay.com/...ME:L:OC:US:3160

Og så fikk jeg denne ekte Big Bang Theory t-skjorten i går! Helt fantastisk og samboeren ble lykkelig. (nå er det bare small herrestørrelse igjen)

http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649

Den brukte 14 dager fra California til Oslo :hug:

Endret av Wonders
Skrevet

Ville bare tipse om disse buksene, de er utrolig behagelige å ha på,fin passform og god kvalitet! Akkurat bestilt 2 til :plystre:

Kjøpte også denne treningstightsen for en tid tilbake og er kjempefornøyd :biggrin:

De buksene så himmelske ut. Bestilte meg to stk selv. Takk for tips. :D
Skrevet

*følger*

de buksene så litt gjennomsiktige ut, er de det? Og er der løse eller litt "hold in" ?

Skrevet

*følger*

de buksene så litt gjennomsiktige ut, er de det? Og er der løse eller litt "hold in" ?

Jeg har bare 1 i mørk farge og den er ikke gjennomsiktig. Men det kan tenkes at de helt lyse er det,for det er ikke så tykt stoff :) Hvis man bestiller rett str så er de ikke løse,sitter ganske stramt :) Vil si de er vanlige i str,typisk som hm osv.
  • Liker 1
Skrevet

ok! Takk for svar :)

Skrevet

Halvparten av prisen er frakt jo... huff det er dyrt gitt...

Skrevet

Halvparten av prisen er frakt jo... huff det er dyrt gitt...

Joda,men likevel billigere enn tilsvarende bukser i butikker her som er like behagelige og fine :) Med mindre man er heldig og finner på salg.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...