Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Joda,men likevel billigere enn tilsvarende bukser i butikker her som er like behagelige og fine :) Med mindre man er heldig og finner på salg.

Sant nok. Jeg finner slikt på weekendshopping osv, så frakt på slikt er uhørt for meg.

Jeg har noen lignende fra Nike og jeg elsker dem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 - 7 virkedager :)

Fra selger til paypal eller paypal til konto? Jeg fikk refounden inn på paypal mandag, men den er enda ikke kommet på konto og det ble overført fra paypal samme dag.

Skrevet

Fra selger til paypal eller paypal til konto? Jeg fikk refounden inn på paypal mandag, men den er enda ikke kommet på konto og det ble overført fra paypal samme dag.

Det er jeg ærlig talt ikke sikker på. Når selgere gir meg refund, tar det rundt en ukes tid fra selger registrerer det til det er inne på min registrerte konto.

Skrevet

Jeg bestilte en jakke, men det har gått så lang tid at den ikke står på mine kjøp lenger, og jeg har enda ikke mottatt jakken. Hva gjør jeg?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte en jakke, men det har gått så lang tid at den ikke står på mine kjøp lenger, og jeg har enda ikke mottatt jakken. Hva gjør jeg?

Gå tilbake i arkivert kjøpshistorikk for å finne kjøpet og kontakt selgeren.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Skrevet

Det var et menneske her inne som hadde kjøpt seg slike akrylnegler til å bare lime rett på neglen, er det mulig å finne igjen dette uten å bla seg ihjel? Denne tråden har 400 sider liksom :fnise:

Skrevet

Lurer litt på å kjøpe tastaturklistremerker. Men står i mellom to forskjellige - hva synes dere?

Nr 1

Nr 2

Skrevet

Lurer litt på å kjøpe tastaturklistremerker. Men står i mellom to forskjellige - hva synes dere?

Nr 1

Nr 2

2

Skrevet

Nr 1

Nr 2

2!

AnonymBruker
Skrevet

Geniale hårstikker uten metall som strekker seg fint for tykt hår og de er veldig holdbare, men inneholder masse latex for de som har allergi.

Elsker dem!

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Skrevet

Dere to som kjøpte denne t-skjorten og disse skoene - har dere fått varene? Hvordan er de? Tenker på størrelse, kvalitet osv.

Skrevet

Nå har jeg fått et statementsmykke jeg har kjøpt.

Smykket var litt ødelagt (delene hang ikke helt sammen, men har nå fikset dette med trå). I tillegg var litt av blåfargen fra smykket klisset utover gulldelen av smykket.

Jeg orker ikke å sende det tilbake ettersom det er helt ok nå, men ønsker å si i fra om dette til selger. Hvordan gjør jeg det?

Har aldri vært nødvendig å gjøre dette med noe av det andre jeg har kjøpt fra ebay før. Bruker dere å sende bilder for å bekrefte feil eller skader?

Bilde av smykket :)

Skrevet

Bildet ble ikke med først, her er det:

post-51988-0-68330200-1366371399_thumb.j

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt "alt" man trenger for å legge gelenegler?

Tips, de forskjellige geleene, redskapene, UV-lampe osv?

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Skrevet

Nå har jeg fått et statementsmykke jeg har kjøpt.

Smykket var litt ødelagt (delene hang ikke helt sammen, men har nå fikset dette med trå). I tillegg var litt av blåfargen fra smykket klisset utover gulldelen av smykket.

Jeg orker ikke å sende det tilbake ettersom det er helt ok nå, men ønsker å si i fra om dette til selger. Hvordan gjør jeg det?

Har aldri vært nødvendig å gjøre dette med noe av det andre jeg har kjøpt fra ebay før. Bruker dere å sende bilder for å bekrefte feil eller skader?

Bilde av smykket :)

Bare send en mail til selgeren der du forklarer hva du mener er feil. Du får nok ikke full refund tilbake på sånne småting, men greit å gjøre selger oppmerksom.

Skrevet (endret)

Handlet litt hårgreier istad:

Volumpute

Hårclips i fargen Black Berry

Flettehårbånd i fargen Dark coffe

Hårclips i fargen Pinks

Hårlasso

Edit: regnet ut på det - hadde jeg kjøpt alt dette på feks Glitter, ville sluttsummen blitt 269,50 kr. Jeg betalte 49 kr inkludert frakt. Bankkontoen min elsker meg akkurat nå føler jeg :biggrin:

Endret av Adele
  • Liker 1
Skrevet

Dere som har kjøpt slike cotton ball lys, kan dere si noe om kvaliteten? Og hva slags lys er det? Led? Har fryktelig lyst på slike til verandaen i sommer, men har brent meg på dårlig kvalitet på ebay før..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...