Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

men jeg synes ikke den ser noe særlig fin ut i stoffet? Ihvertfall ikke likt som på bildene på e-bay?

Venninna mi fikk nettopp sin bukse. Den så veldig fin-pysjamas ut i stoffet, fargen var ikke fin, den ser veldig billig ut, det var endel løse tråder på den også. Og grå tråder som vistes godt ved knappene.

Hun kommer ikke til å bruke den. I forhold til buksa på bildene, var buksa venninna mi fikk skikkelig ræl.

Mye ser mer shabby ut enn på bilder, men denne tok kaka.

Anonym poster: 3cb8108ddaab7321420ff43eea0b5983

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

heheee, jeg skjønner godt hva du mener! Det høres ut som at du også blir godt og tydelig gjennkjent av de ansatte på postkontoret :ler:

hvilke størrelse bruker du stort sett i bukser?

(bare tenker sånn i forhold til hva jeg bør bestille...)

Den var dritstygg. Rett i søpla. Skikkelig ekkelt stoff, og den var posere foran i skrittet.

Anonym poster: 5588352a10ecc30068f4cc435f43e234

Skrevet

Så at det var et par som lurte på denne buksen. Jeg liker den. Fargen ble forskjellig på alle bildene ser jeg, i virkeligheten er den nok mest som på det første bildet.

Edit: Jeg bruker forresten størrelse 36 til vanlig, og bestilte i medium. Den er egentlig litt for kort til meg osm er 178, så jeg må brette den opp, men til noen som er 170ish og under så går det sikkert helt fint.

åå den passer til deg :P haha kjøpte samme bukse, men den er for kort i bena.. Går liksom til ankelen :P haha

Gjest Inggolf
Skrevet

Sånne bukser er så fine! Men meg med pæreformet kropp fungerer ikke så bra med de thou :(

hvilken kroppsform tror du kler buksa (best)?

Venninna mi fikk nettopp sin bukse. Den så veldig fin-pysjamas ut i stoffet, fargen var ikke fin, den ser veldig billig ut, det var endel løse tråder på den også. Og grå tråder som vistes godt ved knappene.

Hun kommer ikke til å bruke den. I forhold til buksa på bildene, var buksa venninna mi fikk skikkelig ræl.

Mye ser mer shabby ut enn på bilder, men denne tok kaka.

Anonym poster: 3cb8108ddaab7321420ff43eea0b5983

det viker som venninna di er mer misfornøyd enn de andre her i tråden?

Jeg blir bare mer og mer i tvil om jeg skal kjøpe den eller ikke...:bond:

Gjest Raindrops
Skrevet

åå den passer til deg :P haha kjøpte samme bukse, men den er for kort i bena.. Går liksom til ankelen :P haha

Kort i bena til meg også, jeg har, som jeg skrev, brettet den opp.

--

Synes ikke stoffet i buksa er så verst, selvsagt ser den ikke like fancy ut som på bildet, man får det man betaler for stort sett. Men jeg kan ikke finne noen løse tråder på min, og i motsetning til hva bildene mine sier så er ikke stoffet stivt og rart, bare tynt egentlig.

Gjest Sitrondrops
Skrevet

Gi gjerne en tilbakemelding på denne!

Will do :)

Skrevet

Enig i at stoffet er tynt, er en skikkelig sommerbukse. Men finner heller ingen løse tråder på min og syns ikke kvaliteten er sånn allerværst egentlig :)

Skrevet

Kort i bena til meg også, jeg har, som jeg skrev, brettet den opp.

--

Synes ikke stoffet i buksa er så verst, selvsagt ser den ikke like fancy ut som på bildet, man får det man betaler for stort sett. Men jeg kan ikke finne noen løse tråder på min, og i motsetning til hva bildene mine sier så er ikke stoffet stivt og rart, bare tynt egentlig.

beklager jeg får bare opp bildene dine når jeg er på telefonen....
AnonymBruker
Skrevet

Fikk ballerinaskoene rett i postkassen! Jeg elsker dem! Bildene stemmer 100% og størrelsen er riktig.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Skrevet (endret)

var på Sorbe på Oslo city i går og fant pene smykker, men det ble for dyrt.

SÅ fant jeg dem på ebay.

http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649

Og en vennine kjøpte denne type clutch i Italia for noen år siden og jeg har siklet på stilen ever since... Jeg har valgt den lilla med ballerina på.

http://www.ebay.com/itm/251231160203?var=550215190289&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet

var på Sorbe på Oslo city i går og fant pene smykker, men det ble for dyrt.

SÅ fant jeg dem på ebay.

Ah, kjøpte det blå smykket jeg og. Nydelig! Har ikke kjøpt et eneste statement smykke i butikken etter jeg oppdaget denne tråden, såå mye billigere online. Ikke er kvaliteten bedre på hm, cubus, osv heller.

• Liker 2
Skrevet (endret)

skudd i mørket, men shit au. Finnes det falske negler som kan festes med noe som herder i UV lampe, og ikke med lim, og kan noen hjelpe meg å finne det på ebay? Tenke ikke på negler man lager selv, men som man bare "limer" på sin egen negl

Endret av SparDame87
Skrevet

hvilken kroppsform tror du kler buksa (best)?

Tja, de med bredere skuldre enn hofter? Altså motsatt pære :P

Skrevet

Sånne bukser er så fine! Men meg med pæreformet kropp fungerer ikke så bra med de thou :(

Jeg har også bestilt denne buksen, og synes det var alright kvalitet. Jeg er 165cm og den var for kort til meg også! Kommer kanskje også an på hvor mye man heiser buksene, haha. Jeg bestilte XL og fikk ikke igjen glidelåsen... Bruker str.42 til vanlig.

• Liker 1
Gjest Ambitions
Skrevet

Isj.. skjøpte denne genseren i str M/L for å ha en god og stor genser (bruker XS/S) Men ble veldig skuffa da jeg fikk den i posten! Veldig merkelig passform! Vid rundt magen, men kanten nede er stram, også er den ganske tram i nederste del av armene.. Bare rart! Hadde dere klaget?

Gjest Ambitions
Skrevet

Har også fått shaker til proteinpulver :) Den er jeg veldig fornøyd med! God kvalitet og billig!

Gjest badeand1
Skrevet

Isj.. skjøpte denne genseren i str M/L for å ha en god og stor genser (bruker XS/S) Men ble veldig skuffa da jeg fikk den i posten! Veldig merkelig passform! Vid rundt magen, men kanten nede er stram, også er den ganske tram i nederste del av armene.. Bare rart! Hadde dere klaget?

Klaget på at genseren ikke passer deg?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også et klage spørsmål til dere..

Jeg kjøpte denne genseren. I annonsen så ser den lang ut og litt "tykk". Da jeg mottok denne så skjønte jeg ikke hva det var med en gang - den ser ut som en barne genser. Da jeg prøvde den så gikk den til navlen min og den skulle ihvertfall ha gått ned til bukselinningen eller?

Kan jeg klage på dette?

Gjest badeand1
Skrevet

Er den 55 cm foran da? Må tenke på at klær fra Kina er noe mindre enn vanlige størrelser. (etter hva jeg har forstått fra denne tråden)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...