Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Plaster , plaster 2 for stygge parkeringsbulker. :laugh:

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Fantastisk!

Anonym poster: 7ca078f1d6c99656a126c1c49c519280

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg husker at noen har bestilt denne buksa, men jeg husker ikke hvem av dere det var...

http://www.ebay.com/...d=300789060382

noen som kjenner den igjen? :lete:

jeg lurer så fryktelig på hvordan den er i virkeligheten..

har hatt den på ønskelista en stund nå, i håp om at noen

her skal fortelle hvordan den er nemlig...

oioiii- ser at Raindrops har bestilt den også :)

Du har jammen klikka deg mye fint hjem Raindrops!

Jeg håper egentlig pakkene spres litt utover, så jeg slipper å hente over 20 pakker iløpet av en uke eller noe. :ler:

Men jeg satser på at buksen passer, selv om jeg egentlig er redd de blir for korte. De ser jo kjempefine ut. Jeg bestile i khaki. Tror jeg bestiller i svart også om den viser seg å passe.

Gjest Inggolf
Skrevet

Jeg håper egentlig pakkene spres litt utover, så jeg slipper å hente over 20 pakker iløpet av en uke eller noe. :ler:

Men jeg satser på at buksen passer, selv om jeg egentlig er redd de blir for korte. De ser jo kjempefine ut. Jeg bestile i khaki. Tror jeg bestiller i svart også om den viser seg å passe.

heheee, jeg skjønner godt hva du mener! Det høres ut som at du også blir godt og tydelig gjennkjent av de ansatte på postkontoret :ler:

hvilke størrelse bruker du stort sett i bukser?

(bare tenker sånn i forhold til hva jeg bør bestille...)

AnonymBruker
Skrevet

http://www.ebay.co.uk/itm/New-Womens-Hooded-Belted-Fleece-Button-Coat-Ladies-Check-Hood-Jacket-Size-8-14-/281037561188

Kan noen hjelpe meg med dette? Jeg ser at det står "Chest Measurement" på 52 cm på en strl M. Jeg er jo over 52 cm rundt brystet. Passer den ikke meg da? Skjønner ikke helt jeg. Er ganske slank, så da er jo jakka utrolig liten?

Anonym poster: fec2a5a3217b2e3c89ed4c2cd0ebbaa0

Skrevet

Sannsynligvis kan du gange det med to. Mange måler fra søm til søm når plagget ligger, så kan man gange det med to for å få omkretsen.

Skrevet

Navnesmykke i sølv (.925)

Bestilte med 40 cm lengde på kjedet. Er gave til en venninne av meg. Synes det var såpass fint at jeg bestilte ett til meg selv og :) De lager alle navn (maks. 10 bokstaver) og det tok bare omtrent en uke før jeg mottok smykket i posten.

Bilder av smykket jeg mottok:

post-25012-0-74619700-1365017524_thumb.j post-25012-0-06715500-1365017521_thumb.j

• Liker 5
Skrevet

Hjeelp..

Noen som vet hvilke str. 105# er? 105 cm? Det gjelder en barnepysjamas fra asia..

AnonymBruker
Skrevet

Hjeelp..

Noen som vet hvilke str. 105# er? 105 cm? Det gjelder en barnepysjamas fra asia..

Lettere å hjelpe om du linker til produktet :)

Anonym poster: eb8a4db481c9f8af20e388444a34694d

Skrevet

Jeg har fått disse varene siden sist:

Sort statement kjede - Som jeg fryktet var dette skikkelig skvip. Jeg forsøkte å fjerne de store steinene *klipp*

Linken er ugyldig?

Gjest Raindrops
Skrevet

heheee, jeg skjønner godt hva du mener! Det høres ut som at du også blir godt og tydelig gjennkjent av de ansatte på postkontoret :ler:

hvilke størrelse bruker du stort sett i bukser?

(bare tenker sånn i forhold til hva jeg bør bestille...)

Bruker vanligvis 36 tror jeg. Bestilte i medium da, men nå som jeg ser på størrelsesskjemaet så lurer jeg på om jeg kanskje burde tatt large. -,-

Gjest Inggolf
Skrevet

http://www.ebay.co.u...4-/281037561188 - kåpe med hette.

Noen som har kjøpt denne, og vet om den er grei i størrelsen? Har så lyst på, men hater å bomkjøpe. :-P

jeg husker at den kåpa har blitt nevnt her, og vedkommende var ikke fornøyd med den...

den var visst veldig joggebukse`te så vidt jeg husker..

Bruker vanligvis 36 tror jeg. Bestilte i medium da, men nå som jeg ser på størrelsesskjemaet så lurer jeg på om jeg kanskje burde tatt large. -,-

okii- takk :)

håper den passer deg!

Skrevet

http://www.ebay.co.u...4-/281037561188 - kåpe med hette.

Noen som har kjøpt denne, og vet om den er grei i størrelsen? Har så lyst på, men hater å bomkjøpe. :-P

Jeg kjøpte denne, og solgte den videre. Kvalitetsmessig var den fin. Men stoffet er joggebuksestoff. (om det forklarer noe :P ) I tillegg hadde den sleng på armene, noe jeg ikke likte. Og det skulle vært ett par knapper til øverst. Var veldig åpen :/ Str er normal :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Jeg kjøpte denne, og solgte den videre. Kvalitetsmessig var den fin. Men stoffet er joggebuksestoff. (om det forklarer noe :P ) I tillegg hadde den sleng på armene, noe jeg ikke likte. Og det skulle vært ett par knapper til øverst. Var veldig åpen :/ Str er normal :)

Nee skulle gått innpå den tråden litt før, for nå har jeg bestilt den. Jaja håper jeg kan bli litt fornøyd iallefall. :-S

Skrevet

Haha da kunne de like gjerne sent den kinesiske bruksanvisningen.

Den var med på baksiden av det jeg scannet :-)

Skrevet

Jeg har fått dette;

Genser med skinnermer; Veldig fin, god kvalitet, litt tynt og "knitrete" stoff på ermene. Sitter løst på meg som er en XS. Rekker til rett under hoftene og mer enn lang nok i ermene.

Asymmetrisk skjørt; Helt greit. Litt stivt i stoffet, men mulig det mykner opp. Litt gjennomsiktig på den korteste delen. Mer enn stort nok til meg som er en XS/S på underkroppen.

Fake lugg; hadde ingen forhåpninger what so ever, men luggen er fantastisk! Silkeglatt og mykt hår, god kvalitet, sitter godt på. Perfekt fargematch - jeg bestilte i dark brown.

Cover til Lumia 920; Utrolig flott cover, mye bedre enn forventet! Passer perfekt, pent å se på, godt å holde i og generelt god kvalitet.

Armband til Lumia 920; Virker til å være av god kvalitet, men båndet er altfor stort til armene mine. Den passer til både kjærestens arm og Xperia Z, så han får det istedet.

Cover til Lumia 920; Samme som over, positivt overrasket!

Ring; Jeg kan ikke få skrytt nok av denne! Sinnsykt kul, og kvaliteten virker god. Trodde den skulle være mer "plastikk", men denne er solid og litt tung - veldig bra! Passer akkurat på langfingeren min; bruker XS/S i ringer fra klesbutikker.

Blush, 10 farger; Flotte farger, men må jobbe litt med de på huden. Ikke sterkt pigmenterte, men gjør jobben.

• Liker 1
Gjest Inggolf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...