AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #7861 Skrevet 4. april 2013 Dere som har kjøpt denne trusen hvordan er størrelsen? Anonym poster: 59a503874f52946771279a86adf86145
Gjest Ambitions Skrevet 4. april 2013 #7862 Skrevet 4. april 2013 Litt fra min ønskeliste: prinsesseskjørt som kan brukes til utkledning Triangel-øredobber Skjorte smykke Strå-veske til sommerens strand-turer <3
FantasDick Skrevet 4. april 2013 #7863 Skrevet 4. april 2013 Dere som har kjøpt denne trusen hvordan er størrelsen? Anonym poster: 59a503874f52946771279a86adf86145 Jeg bruker XS/S/25/26/32/34 på underkroppen og disse trusene passer akkurat. Kan kanskje ha én størrelse opp å gå på, men ellers blir de for trange, tror jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #7864 Skrevet 4. april 2013 Yey! Jeg klikka akkuratt hjem en klokke --> http://www.ebay.com....ht_11393wt_1271 En stykk søt rød pandaklokke! Og en cityaktig-shorts --> http://www.ebay.com....ht_12083wt_1271 Kan du si hvordan shortsen er når du får den? Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0
Gjest Raindrops Skrevet 4. april 2013 #7865 Skrevet 4. april 2013 (endret) Litt fra ønskelisten: (skal prøve å ikke poste ting jeg har funnet her) Batmangenser Topp WTF Black Lommeur T-skjorte med panda GEEK genser Topp med hodeskaller Armbåndsur Veske Truse med Svampebob Også kjøpte jeg nettopp denne kjolen. Endret 4. april 2013 av Raindrops 1
Adele Skrevet 4. april 2013 #7866 Skrevet 4. april 2013 Hmmm. Denne da: http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649 Nå funket det, takk! 1
Gjest Inggolf Skrevet 4. april 2013 #7867 Skrevet 4. april 2013 Kan du si hvordan shortsen er når du får den? Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0 åff kåsh i will Raindops- kjøpte ikke du deg en topp med GEEK på for en stund siden? Du er jo på vei til å bli en gjennomført GEEK, mangler bare bukse, veske og sko 1
mia pia Skrevet 4. april 2013 #7868 Skrevet 4. april 2013 Jeg har fått dette; Genser med skinnermer; Veldig fin, god kvalitet, litt tynt og "knitrete" stoff på ermene. Sitter løst på meg som er en XS. Rekker til rett under hoftene og mer enn lang nok i ermene. Asymmetrisk skjørt; Helt greit. Litt stivt i stoffet, men mulig det mykner opp. Litt gjennomsiktig på den korteste delen. Mer enn stort nok til meg som er en XS/S på underkroppen. Fake lugg; hadde ingen forhåpninger what so ever, men luggen er fantastisk! Silkeglatt og mykt hår, god kvalitet, sitter godt på. Perfekt fargematch - jeg bestilte i dark brown. Cover til Lumia 920; Utrolig flott cover, mye bedre enn forventet! Passer perfekt, pent å se på, godt å holde i og generelt god kvalitet. Armband til Lumia 920; Virker til å være av god kvalitet, men båndet er altfor stort til armene mine. Den passer til både kjærestens arm og Xperia Z, så han får det istedet. Cover til Lumia 920; Samme som over, positivt overrasket! Ring; Jeg kan ikke få skrytt nok av denne! Sinnsykt kul, og kvaliteten virker god. Trodde den skulle være mer "plastikk", men denne er solid og litt tung - veldig bra! Passer akkurat på langfingeren min; bruker XS/S i ringer fra klesbutikker. Blush, 10 farger; Flotte farger, men må jobbe litt med de på huden. Ikke sterkt pigmenterte, men gjør jobben. Må bare si noe angående den genseren med skinnermer. Har denne selv, og har brukt den for første gang i dag. Merker allerede at sømmen på ermene nederst begynner å gå opp, så den har nok ikke så alt for godt kvalitet likevel..
mia pia Skrevet 4. april 2013 #7869 Skrevet 4. april 2013 Lurer også på om noen kan hjelpe meg litt! Husker ikke helt hvem som kjøpe denne Blusen. Tenker på å kjøpe den selv, men kan huske noen nevnte at den var litt trang? Si gjerne ifra om noen har den! Lurer også på noe angående denne Kåpen. Husker noen kjøpte den også. Hvordan er den på? Er stoffet ok? Litt redd for at den ikke ser så bra ut i virkeligheten.. Vet ikke helt om linkene fungerer, har aldri lagt ut link før..
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #7870 Skrevet 4. april 2013 Lurer også på om noen kan hjelpe meg litt! Husker ikke helt hvem som kjøpe denne Blusen. Tenker på å kjøpe den selv, men kan huske noen nevnte at den var litt trang? Si gjerne ifra om noen har den! Lurer også på noe angående denne Kåpen. Husker noen kjøpte den også. Hvordan er den på? Er stoffet ok? Litt redd for at den ikke ser så bra ut i virkeligheten.. Tror Raindrops har kjøpt den blusen Vet desverre ingenting om kåpa. Vet ikke helt om linkene fungerer, har aldri lagt ut link før.. Anonym poster: fec2a5a3217b2e3c89ed4c2cd0ebbaa0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2013 #7871 Skrevet 4. april 2013 Lurer også på om noen kan hjelpe meg litt! Husker ikke helt hvem som kjøpe denne Blusen. Tenker på å kjøpe den selv, men kan huske noen nevnte at den var litt trang? Si gjerne ifra om noen har den! Lurer også på noe angående denne Kåpen. Husker noen kjøpte den også. Hvordan er den på? Er stoffet ok? Litt redd for at den ikke ser så bra ut i virkeligheten.. Vet ikke helt om linkene fungerer, har aldri lagt ut link før.. Oi ble litt feil. Tror Raindrops har kjøpt den blusen Vet desverre ingenting om kåpa. Anonym poster: fec2a5a3217b2e3c89ed4c2cd0ebbaa0
FantasDick Skrevet 5. april 2013 #7872 Skrevet 5. april 2013 Må bare si noe angående den genseren med skinnermer. Har denne selv, og har brukt den for første gang i dag. Merker allerede at sømmen på ermene nederst begynner å gå opp, så den har nok ikke så alt for godt kvalitet likevel.. Det var dumt. Jeg har brukt min to dager og den er absolutt like hel.
AloeVera Skrevet 5. april 2013 #7873 Skrevet 5. april 2013 Lurer også på om noen kan hjelpe meg litt! Husker ikke helt hvem som kjøpe denne Blusen. Tenker på å kjøpe den selv, men kan huske noen nevnte at den var litt trang? Si gjerne ifra om noen har den! Lurer også på noe angående denne Kåpen. Husker noen kjøpte den også. Hvordan er den på? Er stoffet ok? Litt redd for at den ikke ser så bra ut i virkeligheten.. Vet ikke helt om linkene fungerer, har aldri lagt ut link før.. Jeg har kåpen og vil ikke kalle det en kåpe en gang. Jeg har aldri brukt den utendørst, bruker den kun som omslagsjakke inne når jeg er litt kald. Kan ta bilde av den på om ønskelig. Men det er ikke noe jeg anbefaler å gå til anskaffelse av
mia pia Skrevet 5. april 2013 #7874 Skrevet 5. april 2013 Det var dumt. Jeg har brukt min to dager og den er absolutt like hel. Ok. Det var litt merkelig syns jeg, at min begynte å gå opp i sømmen. Den er ikke trang eller noe. Kan hende jeg bare har vært uheldig. Fint å høre at din er like hel hvertfall! Jeg har kåpen og vil ikke kalle det en kåpe en gang. Jeg har aldri brukt den utendørst, bruker den kun som omslagsjakke inne når jeg er litt kald. Kan ta bilde av den på om ønskelig. Men det er ikke noe jeg anbefaler å gå til anskaffelse av Tusen takk for informasjon! Tenkte kanskje å ha den til litt småkalde sommerkvelder foran bålet for eksempel Men om den ikke er spesielt fin, burde jeg kanskje droppe den? Legg gjerne ut et bilde om du orker!
FantasDick Skrevet 6. april 2013 #7875 Skrevet 6. april 2013 Kjole, pink Bikini, royal blue Bikini, cerise Bikini Hårpynt/bånd Tee, tiger
AloeVera Skrevet 6. april 2013 #7876 Skrevet 6. april 2013 Tusen takk for informasjon! Tenkte kanskje å ha den til litt småkalde sommerkvelder foran bålet for eksempel Men om den ikke er spesielt fin, burde jeg kanskje droppe den? Legg gjerne ut et bilde om du orker! Jeg er 160 cm om det skulle ha noe å si. Synes stoffet ser for tynt ut også, selv om jakken er veldig varm. (Har kun prøvd inne da)
mia pia Skrevet 6. april 2013 #7877 Skrevet 6. april 2013 Tusen takk for hjelpen, AloeVera! Den ser jo helt grei ut syns jeg, til å ha med på hytta feks. Så da får jeg tenke litt på det
Cakoline Skrevet 6. april 2013 #7878 Skrevet 6. april 2013 Det siste jeg har kjøpt Moroccan oil Engangs sprøyteposer Bikini Turkis smykkesett svart singlet Grå sommerkjole mini skjørt solbriller
Anglofil Skrevet 8. april 2013 Forfatter #7879 Skrevet 8. april 2013 Beige sko - £16.94 Slipperser - £5.03 Brune Converse-sko - £27 Blå Converse-sko - $42 Mvh Yvonne
Gjest Sitrondrops Skrevet 8. april 2013 #7880 Skrevet 8. april 2013 (endret) . Endret 28. august 2014 av Sitrondrops
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå