Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet

Nå fikk jeg denne lille vesken med krone som ble omtalt som lekeveske eller noe slikt? Kjøpte den før jeg fikk med meg det. :fnise:http://www.ebay.com/...984.m1497.l2649

Her er noen bilder. Jeg synes den var helt kurrant, men tar desverre støt og liggesår VELDIG godt til seg og den reimen var litt stygg siden den er tynn. Den blir nok heller brukt som lommebok for min del. Men hva kan man forvente av 40 kr. :)

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Herregud, den var fin!!!!! Måtte trykke den hjem med en gang selv. :D

Gjest Euforia
Skrevet

Noen her som har kjøpt denne jakken? :biggrin: Har sååå lyst på..

Jeg har kjøpt den, jeg bruker vanligvis xs og s i overdeler, så jeg bestilte s, men den var ganske trang!! :( Så nå blir det hardtrening på meg... :fnise: Den er UTROLIG lekker og den SKAL passe!!

Skrevet

Jeg har kjøpt den, jeg bruker vanligvis xs og s i overdeler, så jeg bestilte s, men den var ganske trang!! :( Så nå blir det hardtrening på meg... :fnise: Den er UTROLIG lekker og den SKAL passe!!

Takk for svar! Da blir det str M på meg isåfall. Har enda ikke bestemt meg. Du kunne ikke lagt ut bilde av den når du har den på deg da? Om du får det til? :P

Gjest Euforia
Skrevet

Takk for svar! Da blir det str M på meg isåfall. Har enda ikke bestemt meg. Du kunne ikke lagt ut bilde av den når du har den på deg da? Om du får det til? :P

Jeg lot jakken ligge igjen hjemme hos foreldrene mine, men jeg kan legge ut et bilde senere hvis jeg husker det. :) (og hvis jeg klarer å komme inn i den igjen etter godterispisingen denne påsken :laugh:)

Jeg er relativt slank fra før, så jeg har blandede følelser til å gå ned i vekt for å få jakken til å passe. Det frister å returnere den, men så ser jeg for meg at det er en laaang prosess. Small er som regel litt stort til meg, og det har aldri vært så trangt som det denne jakken er. Hvis M blir fort stort til deg, så kan vi jo bytte? :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Asiatere har jo mye mindre benbygning enn europeere, så det er ikke rart at en asiatisk small er mindre. Det er lurt å ha i bakhodet, samtidig som å huske på skuldermålene siden det ofte er der det strammer. :)

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Skrevet (endret)

Hehe, jeg har opplevd å bestille 8XL fra en sånn Kina-forhandler, nettopp fordi de er å mye mindre i størrelsen enn her. Vanligvis kan jeg bruke en XL liksom. Dette er ikke et uvanlig fenomen, og jeg må nesten bare flire når man må opp i XXXXXXXXL. :ler:

Nyeste kjøp er et par Converse-sko:

$T2eC16RHJF0E9nmFSH7UBRVEFmWHDg~~60_57.JPG

Og uglemagnet!

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 4
Skrevet

Var det samme selger du bestilte fra? tok det lang tid før du fikk den? :)

Gjest Euforia
Skrevet

Var det samme selger du bestilte fra? tok det lang tid før du fikk den? :)

Nei, jeg bestilte denne :) Jeg kjøpte min 17. februar og fikk den på mandag. Så ja, det tok lang tid! Tror det er skuldrene som er for små, for jeg får fint igjen glidelåsen og alt det (selv om jeg synes den er finest åpen!). Jeg var redd den kom til å se billig ut, men den ser ikke billig ut at all!

Gjest Euforia
Skrevet

Nei. Det er ikke lov på ebay å skrive at det er ekte pels, derfor skriver de "faux" foran. Men det meste er ekte fra Kina o.l. Mange her som har mottatt med ekte pels, sendt mail, og fått svar at ja, det er det.

btw: "Women Faux Rabbit Fur" - jasså, falskt men likevel spesifisert at det er kaninpels som er laget falsk? :P

:sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

Gjest badeand1
Skrevet

Hehe, jeg har opplevd å bestille 8XL fra en sånn Kina-forhandler, nettopp fordi de er å mye mindre i størrelsen enn her. Vanligvis kan jeg bruke en XL liksom. Dette er ikke et uvanlig fenomen, og jeg må nesten bare flire når man må opp i XXXXXXXXL. :ler:

Nyeste kjøp er et par Converse-sko:

Og uglemagnet!

Hva slags størrelse bruker du og hvilken størrelse bestilte du? :)

Skrevet

Hva slags størrelse bruker du og hvilken størrelse bestilte du? :)

På Conversene? Som det står i linken, størrelse UK8, og jeg bruker mellom 7-9 alt ettersom bredden på ulike sko (lengdemessig er jeg størrelse 7, evt. 40-41).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...