Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

sånn topplue!

sovemaska ble mottatt på fredag faktisk, så det var utrolig kjapt!

har bare sovet med den en natt, og jeg tror denne er noe jeg må vende meg til for å like.

men jeg tror nok jeg kommer til å like den godt :)

det er bare det var den var så tung :klo: den moste ikke øynene like mye som jeg håpet, men tung er den for det.. snodig..

Den kom i en helt annen innpakning enn på bildet, men masken innholder ris-liknene saker og virker kvalitets-bra! Man kan også justere lengden rundt hodet :)

Det er faktisk rekord altså! Bestilte den på en tirsdag klokka sent på kvelden og fikk den på fredag :hakeslepp:

DET er utrolig synes jeg....

Det var virkelig raskt ja! Kan tenke meg at det er mer behagelig å ligge på ryggen sånn at vekten blir jevnt fordelt enn å ligge på siden med den. Men det tar nok litt tid å bli vant til tyngden. Bra du er fornøyd. :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har kjøpt denne http://www.ebay.com/...984.m1423.l2649? :)

Lå mange annonser ute fra ulike selgere, men med mange av de samme bildene. Ble derfor litt usikker.

Anonym poster: 4c9411e4ba166d5c03c7f272652a2cf9

Skrevet

Noen som har kjøpt denne http://www.ebay.com/...984.m1423.l2649? :)

Lå mange annonser ute fra ulike selgere, men med mange av de samme bildene. Ble derfor litt usikker.

Anonym poster: 4c9411e4ba166d5c03c7f272652a2cf9

Godh, den var fin! Jeg vil også ha update på denne!:)

Er forøvrig veldig vanlig å treffe på de samme bildene "overalt"!:)

Skrevet

Wow, så det er såpass stilig ja! Kan jeg spørre om resten av antrekket?

Anonym poster: 7ca078f1d6c99656a126c1c49c519280

Jeg gikk med svarte høye støveletter med nagler på siden, svarte strømper, hvit skjorte, og formsydd svart dressjakke som har nagler på kraven.

Skrevet

Jeg har endelig fått denne jakken!

Pakken var MYE større og tyngre enn jeg trodde den ville være. Så fikk litt problemer med å få den i veska :fnise: De hadde klemt sammen jakken så mye som mulig, men fremdeles stor og tykk! Men det ser jeg på som bare positivt.

Og jakken. Oh my godness, jeg elsker den! Vet at jeg kommer til å bruke denne i mange anledninger! Absolutt hver eneste cent..

Kjøpte først M, men ettersom den ble borte i posten, spurte jeg om selgeren kunne sende en L istedenfor da jeg begynte å tvile på størrelsen. Over skuldrene er L passe, men den er veldig stor i livet. Her i Norge er jeg en 36/S (mer på 34/XS-siden enn 38/M-siden).

Inneholder ull, lin, bomull, lycra og polyester (de to sistnevnte er på innsiden av jakken). Kjennes veldig varm ut til å være fra Asia!

Beltet som er hektet på, er veldig stivt, men håper at den mykner seg opp etterhvert. Også er den ikke midt på som på bildene. Men det er bare en liten detalj..

Denne vil jeg også ha... Bytte ut den gamle jeg har.

• Liker 1
Skrevet

Noen av dere som har kommet over noe lignende denne kjolen? Leiter etter en skater dress med ermer og likte denne, men ikke fargene. Andre forslag til plus size kjoler i lignende design er også ønskelig :)

Skrevet

Noen som har tips til hvilke søkeord jeg kan bruke for å finne skjorter for kvinner? Har prøvd shirt og blouse, men finner ikke helt det jeg er ute etter.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, men denne ligger allerede i ønskelisten, men er ikke kjøpt fordi jeg vil ha enda lengre ermer, a'la den i linken min. Disse ermene fremhever slappe armer så sinnsykt godt nemlig ;)

Men mens jeg er her, tips til søkeord eller konkrete kjoler som ligner på denne fra Asos? Når jeg søker på wrap dress eller skater wrap dress får jeg kun opp kjærringvariantene eller horevariantene ;)

Skrevet

Noen som har kjøpt en av disse? Syns de var så fine! Vil ha :)

http://www.ebay.com/...=item3a79970030

Anonym poster: fec2a5a3217b2e3c89ed4c2cd0ebbaa0

Har den i rosa. Veldig fin, dog tynt stoff som burde strykes. Passformen er heller ikke spesielt flatterende, ellers ganske nøyaktig i str.

AnonymBruker
Skrevet
Har den i rosa. Veldig fin, dog tynt stoff som burde strykes. Passformen er heller ikke spesielt flatterende, ellers ganske nøyaktig i str.

Tusen takk :) Får tenke litt på det.

Anonym poster: fec2a5a3217b2e3c89ed4c2cd0ebbaa0

Gjest NozMonster
Skrevet

Noen som har tips til hvilke søkeord jeg kan bruke for å finne skjorter for kvinner? Har prøvd shirt og blouse, men finner ikke helt det jeg er ute etter.

jeg kjøpte en bluse som jeg er superfornøyd med!

men det er såpass lang tid siden at den ikke står oppført på "my summery"

lenger og jeg husker ikke helt hva den heter på e-bay..

er det ingen steder på profilen min jeg kan se alle kjøpene mine, uavhengig om det

er et par dager siden eller 6 mnd siden jeg kjøpte den?

Skrevet

jeg kjøpte en bluse som jeg er superfornøyd med!

men det er såpass lang tid siden at den ikke står oppført på "my summery"

lenger og jeg husker ikke helt hva den heter på e-bay..

er det ingen steder på profilen min jeg kan se alle kjøpene mine, uavhengig om det

Joda, gå inn på My eBay > på menyen til venstre ser du "Purchase history" > Velg "Archived" > under "Period" kan du velge hva slags år du kjøpte varen i.

Skrevet (endret)

Gå innpå My eBay, trykk på Purchase History på venstre side, øverst der kan du velge å enten vise Recent eller Archived, trykk på Archived, også får du opp en meny under der du kan velge årstall. Det er ikke alltid man får bilde på eldre kjøp, men du får hvertfall se alt der :)

Ops, noen svarte før meg der, gitt. :fnise:

Endret av maaria
Skrevet

Jøss, jeg har samme jakke bare i en annen farge, og min er tykk og god.. Absolutt ikke nødvendig å stryke og jeg er veldig fornøyd med passformen :P haha kanskje det er forskjellige jakker da ? (var samme selger)

Gjest NozMonster
Skrevet

Tusen takk for hjelpen Adele og Maaria :)

her fant jeg den :)

den sorte sløyfa i halsen følger med (fløyel)

og den synes jeg gjør hele blusen!

http://www.ebay.com/itm/new-elegant-wear-to-work-office-lady-long-sleeve-WHITE-blouse-shirt-top-S-/271010193843?pt=US_CSA_WC_Shirts_Tops&hash=item3f197761b3

• Liker 1
Skrevet

Mottok denne jeans skjorten i går - Veldig fornøyd, hadde lapp på seg og alt :) veldig fin. eneste var at det var litt dårlig kvalitet på knappene på armene, men er uansett veldig fornøyd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...