Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk denne lua igår. Fornøyd. Sitter bra på huet mitt.

Sånn hadde jeg i fjerde klasse!!!!:jepp:

• Liker 7
Skrevet

Sånn hadde jeg i fjerde klasse!!!! :jepp:

Ja, jeg husker den selv fra barneskolen :)

(Fortsatt kul).

AnonymBruker
Skrevet

Sånn hadde jeg i fjerde klasse!!!! :jepp:

Ooooh, alle de kule hadde en!

.. Og nå får jeg den og.. :sjenert:

Anonym poster: 7ca078f1d6c99656a126c1c49c519280

• Liker 1
Skrevet

Ooooh, alle de kule hadde en!

.. Og nå får jeg den og.. :sjenert:

Anonym poster: 7ca078f1d6c99656a126c1c49c519280

:nigo: Aldri for sent å bli kul! Haha!

Gjest Raindrops
Skrevet

denne diskutert tidligere i tråden, men vet ikke om den ble kjøpt. Noen erfaringer?

Liker printet, og den ser kul ut. Litt smal over skuldrene for meg iallefall, og jeg tror jeg har helt normale skuldre for noen på min høyde (178), Bruker 36 til vanlig, bestilte denne i US8/UK10/EU38 og jeg kan definitivt ikke ha den noe mindre. Den er allerede stram over brystene i størrelse 38, og jeg bruker A.

Gjest NozMonster
Skrevet

RAINDROPS!! Godt å ha deg tilbake!

Har noen her kjøpt en over gjennomsnittet god sovemaske?

Tenkte jeg skulle "investere" i det, men det er jo såå mange

forskjellige former og diverse på disse... er noen bedre enn andre mon tro?

Skrevet

Liker printet, og den ser kul ut. Litt smal over skuldrene for meg iallefall, og jeg tror jeg har helt normale skuldre for noen på min høyde (178), Bruker 36 til vanlig, bestilte denne i US8/UK10/EU38 og jeg kan definitivt ikke ha den noe mindre. Den er allerede stram over brystene i størrelse 38, og jeg bruker A.

Så bra, har allerede bestilt den, så da håper jeg på det beste. Er 176 selv, så spørst om den ikke blir litt smal over skuldrene. Vet om ei som blir glad for å få den hvertfall om den ikke passer. :)

Skrevet

Fikk akkurat sportsbhen fra Nike :)

Mange av dere skrev at den garantert ikke ville passe, men puppene hopper litt når jeg hopper så de er ikke helt most. Kunne godt vært bittelitt mindre. Vil si den er som Casall sin i small.

Skrevet

RAINDROPS!! Godt å ha deg tilbake!

Har noen her kjøpt en over gjennomsnittet god sovemaske?

Tenkte jeg skulle "investere" i det, men det er jo såå mange

forskjellige former og diverse på disse... er noen bedre enn andre mon tro?

Jeg har ikke kjøpt på Ebay, men har et par stykker for det. Det viktigste spørsmålet er om du ønsker en maske som stenger ute alt lys eller om du kun ønsker litt tyngde på øyelokkene? Det er mange som synes det er lettere å sovne med litt tyngde, på samme måte som at mange ikke får sove uten dyne over seg.

Min favorittmaske er en av silke, svalende og myk. På andreplass kommer en ganske tung maske i fleece. Jeg liker å bytte på avhengig av om det er sommer og lyst ute eller om jeg har hodepine.

Det kan være greit med en maske som kan vaskes så sjekk vaskesnvisningen. Og sjekk lengden på stroppene som går bak hodet, de kommer i forskjellige lengder med og uten borrelås.

Skrevet

Kjole - Veldig spent på den, syntes den ser så fin ut på bildet <3

Fikk kjolen i dag, men jeg fikk ikke den kjolen jeg bestillte... Kjolen jeg fikk var fin og jeg kan garantert bruke den, så jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre? Det var jo den jeg bestillte jeg ville ha :vetikke:

Gjest NozMonster
Skrevet

Jeg har ikke kjøpt på Ebay, men har et par stykker for det. Det viktigste spørsmålet er om du ønsker en maske som stenger ute alt lys eller om du kun ønsker litt tyngde på øyelokkene? Det er mange som synes det er lettere å sovne med litt tyngde, på samme måte som at mange ikke får sove uten dyne over seg.

Min favorittmaske er en av silke, svalende og myk. På andreplass kommer en ganske tung maske i fleece. Jeg liker å bytte på avhengig av om det er sommer og lyst ute eller om jeg har hodepine.

Det kan være greit med en maske som kan vaskes så sjekk vaskesnvisningen. Og sjekk lengden på stroppene som går bak hodet, de kommer i forskjellige lengder med og uten borrelås.

for et bra og utfyllende svar! tusen takk :blomst:

Er ute etter en med litt tyngde på øya ja, men takk for tipset med å være obs på remsa rundt hodet!

jeg har så lite hode :fnise:

Gjest NozMonster
Skrevet

Åj, den var spennende! Hvis du husker det kan du skrive litt når du har fått den og prøvd den ut?

åff kåsh i will! :tommelopp:

AnonymBruker
Skrevet

Vibrator egg :fnise:

Anonym poster: fa0df63ff62856e3ae1c817536c60474

Anonym poster: fa0df63ff62856e3ae1c817536c60474

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...