Photobella Skrevet 6. mars 2013 #7601 Skrevet 6. mars 2013 hehee, neeei... takk for at du sa ifra- jeg mente jo kjole 1 har rettet det nå! Haha, okay, bra. Tenkte vel egentlig det, men man vet jo aldri. Tviler på at det følger med, men tenkte å kjøpe denne kjolen i tillegg og der står det at man får med beltet.. Noen som har erfaring med den også? Ser så tynn ut, vil helst ikke ha gjennomsiktig skjørt. Funnet ut at eBay for stå for alle sommerkjolene som skal svettes i i syden i sommer
blueberries Skrevet 6. mars 2013 #7602 Skrevet 6. mars 2013 Haha, okay, bra. Tenkte vel egentlig det, men man vet jo aldri. Tviler på at det følger med, men tenkte å kjøpe denne kjolen i tillegg og der står det at man får med beltet.. Noen som har erfaring med den også? Ser så tynn ut, vil helst ikke ha gjennomsiktig skjørt. Funnet ut at eBay for stå for alle sommerkjolene som skal svettes i i syden i sommer Jeg har den kjolen! Kjempefin synes jeg, men jeg kjøpte den ikke på ebay, så det kan være en kopi. Den prikkete delen er silkeaktig, og den nederste er myk, bomullsaktig. Fint og deilig stoff. Beltet mitt er veldig stort, og i tillegg strekker mitt seg ut i det uendelige. Den er fin uten belte også.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #7603 Skrevet 6. mars 2013 Det var jeg for lat til når jeg prøvde Men det høres svært logisk ut ja! Er sikkert kjempelur å ha innom noen typer kjoler og topper tenker jeg. Bruker 65F og kjøpte XS. Håper den passer Jeg har 65e og dem Nike bh i str s er så vidt den dekker puppene mine, den er traaaaang. Har en slik i sort. Anonym poster: b21fc7452299b4381a0720c9b407d9d6 1
AloeVera Skrevet 7. mars 2013 #7604 Skrevet 7. mars 2013 Jeg har 65e og dem Nike bh i str s er så vidt den dekker puppene mine, den er traaaaang. Har en slik i sort. Anonym poster: b21fc7452299b4381a0720c9b407d9d6 Oiida.. Har fortsatt et snev av håp ;p Har en fra casall i small, og den kunne gjerne vært litt strammere på meg.
Skjoldmøy Skrevet 7. mars 2013 #7605 Skrevet 7. mars 2013 Du som kjøpte dennemååå gi tilbakemelding til oss når du får den, for den var helt fantastisk (syns den på bysten var fin, jeg!). Vet ikke når jeg eventuelt får brukt den, kjøper den nok kun til pynt Ååååh!! Den blå var bare praktfull! Jeg leter og leter etter kjole til et bryllup. Tips mottas med takk!
Miah Skrevet 7. mars 2013 #7606 Skrevet 7. mars 2013 Jeg har den kjolen! Kjempefin synes jeg, men jeg kjøpte den ikke på ebay, så det kan være en kopi. Den prikkete delen er silkeaktig, og den nederste er myk, bomullsaktig. Fint og deilig stoff. Beltet mitt er veldig stort, og i tillegg strekker mitt seg ut i det uendelige. Den er fin uten belte også. Ser ut som at kjolen på Ebay har en underdel i chiffon, så tviler på at det er samme kjolen, uheldigvis.
Fantomina Skrevet 7. mars 2013 #7607 Skrevet 7. mars 2013 Oiida.. Har fortsatt et snev av håp ;p Har en fra casall i small, og den kunne gjerne vært litt strammere på meg. Og for å drepe enda mer av håpet kan jeg si at jeg har 65F/70E og Nike sine sports-BHer i M sitter tiiiiight på meg
Gjest badeand1 Skrevet 7. mars 2013 #7608 Skrevet 7. mars 2013 Lommebok Genser Genser. en i svart og en i hvit. Tøfler Singlet
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #7609 Skrevet 7. mars 2013 Hvor lenge er det vanlig å vente på at selger skal få shipet? betalte en genser 3 mars, står at den blir sendt (som regel) innen en dag. Nå er det jo 7.... Er egentlig ikke veldig bekymra, men lurer litt på hvor lang tid man skal la det gå? og evt, hva gjør jeg? Anonym poster: 012297dd0654cfb27d7705167d62f6a9
Mrs.Fox Skrevet 7. mars 2013 #7610 Skrevet 7. mars 2013 Bil laderen funker ikke... Også er den for liten Laderen funker som bare det, passet akkurat
MissDesiree Skrevet 7. mars 2013 #7611 Skrevet 7. mars 2013 Hettegenser Den så superdeilig ut å ha på seg!
Gjest NozMonster Skrevet 7. mars 2013 #7612 Skrevet 7. mars 2013 Haha, okay, bra. Tenkte vel egentlig det, men man vet jo aldri. Tviler på at det følger med, men tenkte å kjøpe denne kjolen i tillegg og der står det at man får med beltet.. Noen som har erfaring med den også? Ser så tynn ut, vil helst ikke ha gjennomsiktig skjørt. Funnet ut at eBay for stå for alle sommerkjolene som skal svettes i i syden i sommer hvorfor tviler du på at noen følger med? her er det jo utrolig mange hjelpsomme sjeler jeg har faktisk den kjolen. det var på den kjolen jeg mente jeg hadde da jeg sa at jeg hadde det betle som en annen linket til. men i motsetning til AB som svarte rett under ditt innlegg, så synes jeg ikke kjolen var såå fin, og mitt belte er veldig lite. Det passer akkuratt og bra, men du kan ikke ha en midje over 60 cm ihvertfall. Jeg blir så og si bestandig skuffet over klær fra e-bay så jeg har ihvertfall omtrent sluttet å kjøpe klær derfra.
Gjest NozMonster Skrevet 7. mars 2013 #7613 Skrevet 7. mars 2013 Hvor lenge er det vanlig å vente på at selger skal få shipet? betalte en genser 3 mars, står at den blir sendt (som regel) innen en dag. Nå er det jo 7.... Er egentlig ikke veldig bekymra, men lurer litt på hvor lang tid man skal la det gå? og evt, hva gjør jeg? Anonym poster: 012297dd0654cfb27d7705167d62f6a9 jeg har opplevd å bare plutselig få ting i posten selv om det står på My summery at de ikke har blitt shippa enda! Du trenger nok ikke å bekymre deg
Miah Skrevet 7. mars 2013 #7614 Skrevet 7. mars 2013 Enig med deg i det, jeg bryr meg katten om det er ulovelig å skrive ned verdi på varen. 200kr grensen er latterlig lav. Mitt poeng er at man ikke kan stole på at tollerne tror varen er så billig som det står i deklarasjonen, og derfor bør man regne med ekstrakostnaden. Tollen kan likevel ikke bare anta at deklarasjonen er feil, med mindre det er en splitter ny iPad og er merket som "toys" til en verdi av 150 kroner. Også i slike tilfeller kan de ikke bare sende kjøper en ekstraregning etter hva de tror verdien er, men må heller returnere pakken til avsender. Var det ikke en sak om en eller annen utenlandsk sminkebutikk hvor tollen gjorde nettopp det, sendte tilbake pakkene? Å regne med ekstrakostnaden er derfor i mine øyne helt unødvendig.
Sunshine Skrevet 7. mars 2013 #7615 Skrevet 7. mars 2013 Jeg har kjøpt litt småtterier denne uka: Små neglefiler - perfekte i lommeboka! (Og man får de med på flyet) Blå kjole Nakkestøtteholder til ipad Fjernkontroll til ipad
Gjest Ambitions Skrevet 7. mars 2013 #7616 Skrevet 7. mars 2013 Tollen kan likevel ikke bare anta at deklarasjonen er feil, med mindre det er en splitter ny iPad og er merket som "toys" til en verdi av 150 kroner. Også i slike tilfeller kan de ikke bare sende kjøper en ekstraregning etter hva de tror verdien er, men må heller returnere pakken til avsender. Var det ikke en sak om en eller annen utenlandsk sminkebutikk hvor tollen gjorde nettopp det, sendte tilbake pakkene? Å regne med ekstrakostnaden er derfor i mine øyne helt unødvendig. Er det mistanke så får man får et brev om at varen trenger fortolling og de ber da om fullmakt til å fortolle varen for deg. Du må da sende underkrevet fullmakt + personnummer og kopi av kvitering. Gjør du ikke dette sender de pakken i retur.
Miah Skrevet 7. mars 2013 #7617 Skrevet 7. mars 2013 Er det mistanke så får man får et brev om at varen trenger fortolling og de ber da om fullmakt til å fortolle varen for deg. Du må da sende underkrevet fullmakt + personnummer og kopi av kvitering. Gjør du ikke dette sender de pakken i retur. Joda, men tviler på at tollen faktisk setter av ressurser for å få det der gjort med mindre varen åpenbart er av stor verdi.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #7618 Skrevet 7. mars 2013 Jeg har kjøpt litt småtterier denne uka: Små neglefiler - perfekte i lommeboka! (Og man får de med på flyet) Blå kjole Nakkestøtteholder til ipad Fjernkontroll til ipad Kan du gi tilbakemelding på kjolen når du får den? Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0
Gjest Ambitions Skrevet 7. mars 2013 #7619 Skrevet 7. mars 2013 Joda, men tviler på at tollen faktisk setter av ressurser for å få det der gjort med mindre varen åpenbart er av stor verdi. Merkelig at jeg da har opplevd dette flere ganger med varer som akkurat har bikket 200kr. Det skal sies at dette var pakker fra strawberrynet, kansje de er mer gjenkjennelige..
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2013 #7620 Skrevet 7. mars 2013 Merkelig at jeg da har opplevd dette flere ganger med varer som akkurat har bikket 200kr. Det skal sies at dette var pakker fra strawberrynet, kansje de er mer gjenkjennelige.. Hvis de driver med hvit pappeske og rosa bånd ennå, definitivt. Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå