Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Ambitions
Skrevet

Er det der noe du virkelig må være anonym for å si det meg? Fullt klar over at det er ikke tillatt, men jeg velger å gjøre det uansett. Når varen er usle 10 kroner over en grense som burde vært høynet for lenge siden, så bryr jeg meg ærlig talt ikke.

Enig med deg i det, jeg bryr meg katten om det er ulovelig å skrive ned verdi på varen. 200kr grensen er latterlig lav. Mitt poeng er at man ikke kan stole på at tollerne tror varen er så billig som det står i deklarasjonen, og derfor bør man regne med ekstrakostnaden.
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har alltid hentet pakkene mine på Buran tidligere i alle fall :)

Skal se til å få gjort det! Takk

Ah, jeg henter også pakkene mine på Bunnpris Buran. Kanskje vi har stått i ebaypakkekø sammen? :laugh:

Anonym poster: ed9ae725371e42d5587bfd3917fcd5d9

Skrevet

Ah, jeg henter også pakkene mine på Bunnpris Buran. Kanskje vi har stått i ebaypakkekø sammen? :laugh:

Anonym poster: ed9ae725371e42d5587bfd3917fcd5d9

Næ så gøy :) Ja, for det er så og si alltid kø der! Når jeg ikke skal hente noe post så er det ingen der, men når jeg plutselig skal hente en pakke virker det som alle bestemmer seg for å stille seg i kø akkurat da

Skrevet (endret)

Kjøpte disse to kjolene i helga, veldig lave forventninger til kvalitet, men er mine to første eBay-kjøp som jeg gjør alene, så tenkte at å starte med to kjoler kanskje gir en sjanse for små-suksess :fnise: (Altså at det er brukbart et par ganger).

Kjole 1

Kjole 2

Noen som har erfaringer med de to?

Endret av Photobella
Skrevet

Herregud, det står stille her.

Hva kan jeg bruke til søkeord på oppbevaringskurver, både for kjøkken og for bad (klær og småting)?

Hjerneaktiviteten er på null i dag :bond:

Skrevet

Herregud, det står stille her.

Hva kan jeg bruke til søkeord på oppbevaringskurver, både for kjøkken og for bad (klær og småting)?

Hjerneaktiviteten er på null i dag :bond:

Storage box, plastic containers, baskets, etc?

Skrevet

Haha, tusen hjertelig takk. Tydeligvis ikke helt med i dag :natti:

Haha, jeg måtte tenke en del selv. Lette etter bokser en gang selv, og tok kanskje 15-20 min før jeg kom på at boks er box på engelsk...

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte disse to kjolene i helga, veldig lave forventninger til kvalitet, men er mine to første eBay-kjøp som jeg gjør alene, så tenkte at å starte med to kjoler kanskje gir en sjanse for små-suksess :fnise: (Altså at det er brukbart et par ganger).

Kjole 1

Kjole 2

Begge kjolene har samme link.

Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0

Skrevet

Begge kjolene har samme link.

Anonym poster: ae339df9854e3ebc56fd2072207bd9b0

Oopps, var nok litt kjapp med å kopiere den siste. :) Endret nå:)

Skrevet

Kjøpte akkurat lilla Nike sportsbh :)

I det siste har jeg mottat:

Sort truse (Har denne i hvit også, og jeg elsker de! )

Leppestift i shiny orange (Jeg digger fargen! Sitter ikke så lenge på, men det forventer jeg heller ikke til den prisen. Helt grei)

BH dings (Fikk tre hvite, god kvalitet. men ikke så god å ha på. Mulig bhen jeg hadde på når jeg prøvde var i det minste laget fra før av)

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Kjole 1

Kjole 2

jeg har belte som er på kjole 1. ( det var med på en annen kjole jeg kjøpte).

jeg håper at du har en smal midje, for det sitter ihvertfall relativt stramt rundt min midje.

(kan jo være at belte kommer i forskjellige størrelser, men man vet aldri med e-bay...)

Uansett, jeg liker jeg beltet veldig godt!

Endret av NozMonster
Skrevet

BH dings (Fikk tre hvite, god kvalitet. men ikke så god å ha på. Mulig bhen jeg hadde på når jeg prøvde var i det minste laget fra før av)

Har du løsnet på stroppene dine? Når jeg brukte denne første gang, var det et h#¤! på jord å ha på, men når jeg tok stroppene løsere, så merket jeg det ikke lenger :)

Skrevet

jeg har belte som er på kjole 2. ( det var med på en annen kjole jeg kjøpte).

jeg håper at du har en smal midje, for det sitter ihvertfall relativt stramt rundt min midje.

(kan jo være at belte kommer i forskjellige størrelser, men man vet aldri med e-bay...)

Uansett, jeg liker jeg beltet veldig godt!

Kjole 2, har den egentlig belte? o.o

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte akkurat lilla Nike sportsbh :)

I det siste har jeg mottat:

Sort truse (Har denne i hvit også, og jeg elsker de! )

Leppestift i shiny orange (Jeg digger fargen! Sitter ikke så lenge på, men det forventer jeg heller ikke til den prisen. Helt grei)

Hvor store bryster har dy, og hva slags str bruker du i den Nike bh? :)

Anonym poster: b21fc7452299b4381a0720c9b407d9d6

Skrevet

Har du løsnet på stroppene dine? Når jeg brukte denne første gang, var det et h#¤! på jord å ha på, men når jeg tok stroppene løsere, så merket jeg det ikke lenger :)

Det var jeg for lat til når jeg prøvde :) Men det høres svært logisk ut ja! Er sikkert kjempelur å ha innom noen typer kjoler og topper tenker jeg.

Hvor store bryster har dy, og hva slags str bruker du i den Nike bh? :)

Anonym poster: b21fc7452299b4381a0720c9b407d9d6

Bruker 65F og kjøpte XS. Håper den passer :)

Skrevet

I dag fikk jeg en pakke fra ebay med 3 neglelakker i. Da jeg åpnet den, var den ene neglelakken lekt ut av litt. Korken var løsnet, og litt neglelakk var rent ut. Men jeg vasket flasken med neglelakkfjerner, og den er ikke knust ellernoe. Men det er jo litt kjipt, for nå er neglelakken treig å åpne/lukke, for det ligger neglelakk i korken..

Vil si fra til selger. Men hva kan jeg kreve? Pengene igjen, ny neglelakk? Jeg tenker bare siden jeg har den jo og den funker. Men er jo litt irriterende, da det har rent ut en del neglelakk fra den og..

Hva ville du gjort?

Skrevet

I dag fikk jeg en pakke fra ebay med 3 neglelakker i. Da jeg åpnet den, var den ene neglelakken lekt ut av litt. Korken var løsnet, og litt neglelakk var rent ut. Men jeg vasket flasken med neglelakkfjerner, og den er ikke knust ellernoe. Men det er jo litt kjipt, for nå er neglelakken treig å åpne/lukke, for det ligger neglelakk i korken..

Vil si fra til selger. Men hva kan jeg kreve? Pengene igjen, ny neglelakk? Jeg tenker bare siden jeg har den jo og den funker. Men er jo litt irriterende, da det har rent ut en del neglelakk fra den og..

Hva ville du gjort?

Hvis neglelakken var dyr ville jeg bedt om en ny. Var det sånn billig neglelakk hadde jeg ikke gjort noe. :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Kjole 2, har den egentlig belte? o.o

hehee, neeei...

takk for at du sa ifra- jeg mente jo kjole 1 :)

har rettet det nå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...