Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere noen erfaringer med denne vesken? :)Veske

Tenker å bruke den til høgskolen, men vil den tåle tunge ting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ooh, den siste der var ganske fin! Synd auksjonen er avsluttet. Noen som finner en som ikke er avsluttet, gjerne buy it now?

Anonym poster: e49dc72cd4551f9125c80c2e40fcf10b

Skrevet

Jeg har alltid vært litt imot de draktene der, for jeg vil ikke ha noe alle andre har! Men Det er jo praktisk da, å bare slenge på seg noe sånt når man bare er hjemme....

Men jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ta rosa enhjørning eller rosa gris!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid vært litt imot de draktene der, for jeg vil ikke ha noe alle andre har! Men Det er jo praktisk da, å bare slenge på seg noe sånt når man bare er hjemme....

Men jeg klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal ta rosa enhjørning eller rosa gris!

Når nicket ditt er "blod" så syns jeg du absolutt bør velge rosa enhjørning!! ;-D

Anonym poster: a8a288eb306f5ce82d350cd2e0e6b1d4

• Liker 1
Gjest Ambitions
Skrevet (endret)

Må bare dele, synes denne vesken var kul! (edt: fikk ikke lov å legge til bilde av kg :vetikke: )

Ps: Noen som vet om en kul ryggsekk? Det må være plass til pc :)

Endret av Ambitions
Skrevet

Bra treningsklær på ebay, noen?

Anonym poster: b21fc7452299b4381a0720c9b407d9d6

Skrevet

Antar det var det som var hensikten med det blanke gummistrikket? For eksempel slike tannlege-strikk. Tre det inn på beltet og la det "henge", og når (den laange) enden på beltet står ut tar du og trer denne gjennom strikken?

Jeg har aldri testet dette selv, men antar det var det AB mente;-)

Så faktisk ikke den delen av innlegget. Sånn går det når man leser på mobil.

Jo, det er jo en mulig løsning i stedet for å stappe (den laange?) enden mellom beltet og midjen. Men fremdeles hadde det vært kjekt med et kort nok belte altså. Det å titte i barneavdelingene var et godt tips.

Ikke at jeg har en abnormal smal midje, regner med at det er mange flere enn meg som opplever samme greia. Men kanskje er det bare jeg som irriterer meg over det?

Skrevet

Enhjørning!! :)

Skrevet

Mottok denne jakken i dag! og er veldig fornøyd! Den er veldig tynn, så er en sen vår jakke/tidlig høst :) Men fin kvalitet !

• Liker 1
Skrevet

haha nå har jeg bestilt bie til meg og drage til sambo! Nå blir vi så søte sammen atte <3

Spent på hvordan barna deres kommer til å se ut :fnise:

http://shop.mobilewe...lassified=false

:-) håper linken virker, sitter med mobil :-)

Linken fungerte ikke :(

Skrevet

Ooh, den siste der var ganske fin! Synd auksjonen er avsluttet. Noen som finner en som ikke er avsluttet, gjerne buy it now?

Anonym poster: e49dc72cd4551f9125c80c2e40fcf10b

Her.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

du ser mange traske i disse draktene ute i tide og utide eller? :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Hei dere!

Noen som har kjøpt denne veska:

http://www.ebay.com/...984.m1436.l2649

Lurer fælt på å kjøpe den, men har brent meg på ebaykjøp før. Ligner som regel ikke på bilde :/

Ligner den ikke, så er du heldig ;)

Anonym poster: 317ea3a3515192f8b581f8f234ff04ad

• Liker 11
Gjest Ambitions
Skrevet

Hei dere!

Noen som har kjøpt denne veska:

http://www.ebay.com/...984.m1436.l2649

Lurer fælt på å kjøpe den, men har brent meg på ebaykjøp før. Ligner som regel ikke på bilde :/

Jeg har ikke kjøpt den, men syntes den var en veldig søt sommer-veske ihvertfall :) Go for it!
  • Liker 1
Skrevet

Noen som vet hvor lang tid det tok før dere fikk de kigurumi-draktene? :) hvor lang leveringstiden var da :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Noen som vet hvor lang tid det tok før dere fikk de kigurumi-draktene? :) hvor lang leveringstiden var da :)

jeg bestilte fra en og etter laaaang så hadde jeg ikke fått den enda, og uansett hvor mange meldinger jeg skrev så fikk jeg aldri svar.. jeg opprettet sak og fikk til slutt tilbake pengene mine.

Bestilte ny med en gang og fikk den etter ca 1 mnd.

Og sååå... :sjenert: etter enda en mnd så kom visst den første drakten jeg bestilte også :ler:

(men det tok jo en deeel mnd da...)

Men dette her var i høst så de er borte fra my summery, og jeg husker ikke hva selgerne heter..

(men jeg kjenner det nok igjen om du sier hvem du har kjøpt fra)

Skrevet

jeg bestilte fra en og etter laaaang så hadde jeg ikke fått den enda, og uansett hvor mange meldinger jeg skrev så fikk jeg aldri svar.. jeg opprettet sak og fikk til slutt tilbake pengene mine.

Bestilte ny med en gang og fikk den etter ca 1 mnd.

Og sååå... :sjenert: etter enda en mnd så kom visst den første drakten jeg bestilte også :ler:

(men det tok jo en deeel mnd da...)

Men dette her var i høst så de er borte fra my summery, og jeg husker ikke hva selgerne heter..

(men jeg kjenner det nok igjen om du sier hvem du har kjøpt fra)

Har ikke kjøpt fra noen enda :) lurte mest på om jeg hadde rukket å fått den før 23 mars skjønner du :P tenkte å kjøpe fra denne da i så fall : http://www.ebay.com/itm/Kigurumi-Pajamas-Adult-Animal-Pyjamas-Hoodies-Anime-Costume-All-In-One-Suit-/390524681638?pt=UK_Collectables_Advertising_ET&var=&hash=item5aed15bda6 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...