Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Noen som har denne ? jakke :)

Nei, men si ifra om du kjøper den! :Nikke:

Endret av Chloe-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men si ifra om du kjøper den! :Nikke:

Lurer på om jeg må pøve meg altså :P eneste er jeg er veldig usikker på str.. Her hjemm er jeg S i gensere osv.. Men har laaange armer . :P

Skrevet

Hihi, ang. de falske Conversene; Sendte melding til selger 16 Feb uten å få svar, åpnet sak i dag, fikk svar etter en time. Hashtag FLAUT! :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Fikk denne idag. Fargene er litt sterkere enn på det bildet med jenta, men ellers er den veldig søt og beltet var fint :-)

Skrevet

Veske - Kjøpte Dark Brown.

Hårspenner med hvite perler

Ikke mottatt noe enda, har akkurat bestilt.. ;-)

Har noen tips til en pen lommebok som man kan ha både kort og mynter i? Er til min mamma :blomst:

kan du si ifra når du får veske?
Gjest badeand1
Skrevet

Nr 1 var fint. De andre var grusomme. :P Altfor jalla.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns også nummer en var fin, og de andre ble litt for mye for min smak.

Skrevet

Noen som har kjøpt denne kjolen? Hva synes dere om den? Og hvilken størrelse?

Anonym poster: 78603fffff92d3e76dc3e3db66553cbf

Skrevet

Da blir det smykke 1! Takk for synsinger ;)

Dette smykket da? Tror dere at det er fint? (Det er jo gratis også! :fnise: )

Anonym poster: 936bb949aa211903612e637aff3ae1fa

Skrevet

Da blir det smykke 1! Takk for synsinger ;)

Dette smykket da? Tror dere at det er fint? (Det er jo gratis også! :fnise: )

Mye finere enn smykke 2-4 hvertfall :Nikke:

Skrevet

kan du si ifra når du får veske?

Så klart :-)

Gjest Ambitions
Skrevet

Fikk denne idag. Fargene er litt sterkere enn på det bildet med jenta, men ellers er den veldig søt og beltet var fint :-)

Hvordan var stoffet? Sånn klamt plastikk-stoff? Eller kan den brukes om sommeren?
Skrevet

Hva synes dere om disse smykkene? :)

Smykke 1

Smykke 2

Smykke 3

Smykke 4

Ha i bakhodet at flere av disse smykkene muligens ser veldig plastikk ut i virkeligheten, og dermed kanskje ikke er så fine som de kunne vært.

Skrevet

Noen av dere som har kjøpt Tangle Teezer på Ebay? Synes å huske at noen har snakket om det en eller annen gang i denne tråden.. Dette var billigste jeg fant: Tangle Teezer . (Er ikke så VELDIG god å søke på Ebay ennå)

Vet dere om noen andre? :)

Skrevet

Hvordan var stoffet? Sånn klamt plastikk-stoff? Eller kan den brukes om sommeren?

Litt syntetisk, men ikke noe verre enn en bluse fra Vero Moda eller HM, liksom. Jeg skal til varmere strøk om 1 måned, kan skrike inn her hvis den blir altfor gale, haha. Den var jo litt løs og ledig, så tror det vil gå greit :)

Gjest Ambitions
Skrevet

Litt syntetisk, men ikke noe verre enn en bluse fra Vero Moda eller HM, liksom. Jeg skal til varmere strøk om 1 måned, kan skrike inn her hvis den blir altfor gale, haha. Den var jo litt løs og ledig, så tror det vil gå greit :)

Supert! Jeg kan ikke fordra når stoffet blir for klamt :P Tusen takk :))
Skrevet

Noen av dere som har kjøpt Tangle Teezer på Ebay? Synes å huske at noen har snakket om det en eller annen gang i denne tråden.. Dette var billigste jeg fant: Tangle Teezer. (Er ikke så VELDIG god å søke på Ebay ennå)

Vet dere om noen andre? :)

Den er på Feelunique. Litt dyrere, men gratis frakt

Skrevet

Er det flere enn meg som sliter med å sile ut produkter som ikke sendes til Norge for tiden? Jeg oppdaget det først i dag, og det er jo helt håpløst for nå får jeg opp masse som ikke shippes hit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...