Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som sliter med å sile ut produkter som ikke sendes til Norge for tiden? Jeg oppdaget det først i dag, og det er jo helt håpløst for nå får jeg opp masse som ikke shippes hit.

Samme her.

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kjøpte meg denne vippetanga. er det noen av dere som forstår hvordan den funker? bare putte i batteriet, og så? det er jo ingen av/på knapper. eneste knappen er den som vipper tanga ut. bomkjøp sannsynligvis. heldigvis har jeg flere typer vippetenger fra ebay som jeg forstår meg på....

Anonym poster: af688e5eaa8f1035e710d139c3135482

Skrevet

Har du satt inn batteri? Jeg tror meningen er at man bare skal dytte den oppover mot vippene så de former seg samtidig. Den bruker varme for å bøye.

Skrevet

Den er på Feelunique. Litt dyrere, men gratis frakt

At jeg ikke så innlegget ditt før jeg hadde bestilt! Ble rundt 30 kr billigere på Feelunique.. Og da hadde jeg mest sansynlig mottatt den før også! Jaja..

Er det mulig å kansellere et kjøpt på Ebay?

Skrevet

At jeg ikke så innlegget ditt før jeg hadde bestilt! Ble rundt 30 kr billigere på Feelunique.. Og da hadde jeg mest sansynlig mottatt den før også! Jaja..

Er det mulig å kansellere et kjøpt på Ebay?

Nja, du kan kontakte selger og be om å få kjøpet kansellert. Ikke sikkert selger synes det er greit, men du kan prøve.

• Liker 1
Skrevet

Er det flere enn meg som sliter med å sile ut produkter som ikke sendes til Norge for tiden? Jeg oppdaget det først i dag, og det er jo helt håpløst for nå får jeg opp masse som ikke shippes hit.

Ååårgh ja! Irriterer meg grønn om dagen!

Står jo en ting i resultatlisten, men når du trykker deg inn så enten sender de ikke til Norge, eller så er frakten ti ganger så mye som det sto i resultatlisten.

Skrevet

Kan noen hjelpe meg å finne strømper uten sånn silikonkant som kan festes i hofteholderen min? :sjenert:

Anonym poster: 7ca078f1d6c99656a126c1c49c519280

Skrevet

Har dere noen tips til hva jeg kan søke på for å finne en veske/clutch lignende dette: Veske

Må ikke ligne veldig, men vil ha i ca den størrelsen, med fine gulldetaljer. :)

Skrevet

Hvordan er det de regner m kursen egentlig? Kjøpte noe for 2,30dollar med gratis frakt, da jeg skulle betale ble det regnet til 17kr, og da hadde jeg alt commit to buy så jeg kjøpte det da, men da jeg sjekket kursen på nettet så skulle det ikke blitt mer enn ca 13kr???

Anonym poster: b21fc7452299b4381a0720c9b407d9d6

Skrevet

Kan noen hjelpe meg å finne strømper uten sånn silikonkant som kan festes i hofteholderen min? :sjenert:

Anonym poster: 7ca078f1d6c99656a126c1c49c519280

Søk på stay-ups så får du masse treff. En del med silikonkant og en del uten.

Skrevet

Hva er det som skjer med ebay nå? Uansett hva jeg søker på eller trykker på står det "0 listings"

:s

Skrevet

Har dere noen tips til hva jeg kan søke på for å finne en veske/clutch lignende dette: Veske

Må ikke ligne veldig, men vil ha i ca den størrelsen, med fine gulldetaljer. :)

Fant denne http://www.ebay.com/itm/NEW-KOREAN-FASHION-WOMEN-KEY-BIG-SHOULDER-HANDBAG-MESSENGER-BAG-B049-/221191996561?pt=US_CSA_WH_Handbags&hash=item3380120491

med samme lås. Jeg vet jeg har sett den veska du linker til, men jeg vet ikke hvor. :(

Ellers så synes jeg denne er fin http://www.ebay.com/itm/Korean-Fashion-BB365-New-BIG-LADIES-HANDBAG-Big-Quilting-shoulder-bag-Navy-/360599948934?pt=US_CSA_WH_Handbags&hash=item53f56e8e86

og denne http://www.ebay.com/itm/Korean-Fashion-BB365-New-WOMENS-HANDBAG-Tote-shoulder-bag-Worldwide-Navy-848-/190801679716?pt=US_CSA_WH_Handbags&hash=item2c6caa9564

Skrevet

Hvordan er det de regner m kursen egentlig? Kjøpte noe for 2,30dollar med gratis frakt, da jeg skulle betale ble det regnet til 17kr, og da hadde jeg alt commit to buy så jeg kjøpte det da, men da jeg sjekket kursen på nettet så skulle det ikke blitt mer enn ca 13kr???

Anonym poster: b21fc7452299b4381a0720c9b407d9d6

Kursen forandrer seg stadig. Noenganger opptil flere ganger om dagen. Det er ikke sikkert kurskalkulatoren du brukte var oppdatert heller.

Gjest badeand1
Skrevet

Hva er det som skjer med ebay nå? Uansett hva jeg søker på eller trykker på står det "0 listings"

Hadde også trøbbel istad..

Skrevet

Noen som har sett eller kjøpt små sprayflasker til å ha parfyme i som ikke skal fylles med "pumpe"? Har noen miniparfymer som ville blitt brukt mer om jeg kunne helle dem over på en sprayflaske.

Kommer ikke på noe fornuftig å søke på.

Skrevet

Du har vært for mye på eBay, skjønne :fnise::blomst:

Skrevet

Noen som har sett eller kjøpt små sprayflasker til å ha parfyme i som ikke skal fylles med "pumpe"? Har noen miniparfymer som ville blitt brukt mer om jeg kunne helle dem over på en sprayflaske.

Kommer ikke på noe fornuftig å søke på.

Perfume atomizer :) Må bestille meg en slik selv.

Skrevet

jeg kjøpte meg denne vippetanga. er det noen av dere som forstår hvordan den funker? bare putte i batteriet, og så? det er jo ingen av/på knapper. eneste knappen er den som vipper tanga ut. bomkjøp sannsynligvis. heldigvis har jeg flere typer vippetenger fra ebay som jeg forstår meg på....

Anonym poster: af688e5eaa8f1035e710d139c3135482

Ser ut som en knapp som er ringet av i selgers bilde, prøvd å trykke på den? Hvis ikke kan det se ut som om den aktiveres ved å vippes opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...