Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan var den i størrelsen? Den er allerede på vei, så jeg håper jeg valgte riktig. :)

Størrelsene var normale, faktisk! Tilsvarer det som står på dem. :)

Skrevet

Størrelsene var normale, faktisk! Tilsvarer det som står på dem. :)

Flaks jeg kjøpte L og ikke XL da! Jeg er en medium. :fnise:

Skrevet

se på linken :fnise:

Hæ? Får du opp noe annet enn meg?

Skrevet

Fikk disse lysballene (?) i posten i dag. Veldig fine, og er ikke av typen som man må "stoppe ut" selv... eneste problemet, og et stort et, er at de ikke lyste opp da jeg plugget inn kontakten. G-R-E-A-T.

Skrevet

Tenkte jeg skulle handle litt nå, men så fant jeg ut at jeg ikke kunne pga uventede regninger liggende i nettbanken.

Dessverre hadde jeg allerede kjøpt "Buy now" på denne neglelakken.

Jaja, sånn kan det gå!

Gjest Ambitions
Skrevet

Hæ? Får du opp noe annet enn meg?

Jaa? Ihvertfall ikke smykker :)$%28KGrHqZ,!qoFCTCs6%28MKBQmeRMnhy!~~_35.JPG?set_id=89040003C1$%28KGrHqRHJBgE8e5!l1rpBPH7oL1ykQ~~_35.JPG?set_id=89040003C1$%28KGrHqR,!iIE6H%29eYPzBBOuH6OSkK!~~_35.JPG?set_id=89040003C1
  • Liker 2
Skrevet

Tenkte jeg skulle handle litt nå, men så fant jeg ut at jeg ikke kunne pga uventede regninger liggende i nettbanken.

Dessverre hadde jeg allerede kjøpt "Buy now" på denne neglelakken.

Jaja, sånn kan det gå!

ohoooo,meget spennende du :sjokkert:

Anonym poster: 934f98c1155a1e0425deb471e410a5f1

• Liker 3
Skrevet

Jaa? Ihvertfall ikke smykker :)

Hmm! Jeg fikk opp smykker første gangen jeg trykket på linken, men så får jeg opp det samme som deg.

Skrevet

Hmm! Jeg fikk opp smykker første gangen jeg trykket på linken, men så får jeg opp det samme som deg.

Fikk også opp smykker først, selgeren har sikkert lagt til andre ting i butikken sin da?

Skrevet

ohoooo,meget spennende du :sjokkert:

Anonym poster: 934f98c1155a1e0425deb471e410a5f1

Men kjære vene, du trenger ikke lese denne tråden hvis det er så lite spennende!!

Anonym poster: a8a288eb306f5ce82d350cd2e0e6b1d4

• Liker 12
Skrevet

Veldig rart, for da jeg sjekket for noen timer siden kom det opp smykker ja... Sikkert selgeren som har lagt til litt annet også.

Men til deg som lurte på statement smykker: Søk på Statement jewelry.

Skrevet

Noe småtteri jeg har kjøpt i det siste.

28 palette med nude farger. - Hatt denne før, men gikk i gulvet. Veldig grei palett til hverdagssminke.

Makeup-børste rens. - Denne kom utrolig kjapt i posten! Har så smått begynt testingen, lover bra.

Led-lys slynge. - Skal brukes til pynt, ikke motatt.

BH med blanke stropper bak. - Ikke motatt men gleder meg til å se om dette kan fungere.

Rosa leppestift. - Ikke motatt.

:laugh:

Skrevet (endret)

Kjenner det på lommeboka at jeg har handlet litt alt ja! Dette venter jeg på nå da :)

Genser - Gleder meg veldig til å bruke! ser så deilig ut :)

Veske - svart valgte jeg

Babyfoot- alle skryter jo så av disse så da måtte jeg og prøve :D

Leppestift- Farge Royal Raspberry :)

Må si jeg sjekker postkassa ofte for tiden ;)

Endret av LineG
Gjest Ambitions
Skrevet

Kjenner det på lommeboka at jeg har handlet litt alt ja! Dette venter jeg på nå da :)

Genser - Gleder meg veldig til å bruke! ser så deilig ut :)

Veske - svart valgte jeg

Babyfoot- alle skryter jo så av disse så da måtte jeg og prøve :D

Leppestift- Farge Royal Raspberry :)

Må si jeg sjekker postkassa ofte for tiden ;)

Den veska kjøpte jeg for en stund siden for å bruke på skolen. Den er veldig fin, men kvaliteten er ikke så bra! Jeg tør ikke fylle den med bøker/pc som jeg hadde tenkt, i frykt for at bærereimen ryker :(
Skrevet

Den veska kjøpte jeg for en stund siden for å bruke på skolen. Den er veldig fin, men kvaliteten er ikke så bra! Jeg tør ikke fylle den med bøker/pc som jeg hadde tenkt, i frykt for at bærereimen ryker :(

Det er litt dumt :O. Men tenkte å bruke den til jobb osv med å ha småting inni den, men takk for at du sa i fra! :) Da vet jeg hva jeg ikke ha oppi der!

Gjest Ambitions
Skrevet

Det er litt dumt :O. Men tenkte å bruke den til jobb osv med å ha småting inni den, men takk for at du sa i fra! :) Da vet jeg hva jeg ikke ha oppi der!

Bare hyggelig :) håper du blir fornøyd :)
  • Liker 1
Skrevet

Lurer på om dere vet om noen vesker som kan brukes til skolen? Skal forresten ikke shippes til Norge, derimot til sør-amerika.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...