Psykosehøne Skrevet 13. februar 2013 #7261 Skrevet 13. februar 2013 Så denne diskutert tidligere i tråden, men vet ikke om den ble kjøpt. Noen erfaringer?
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2013 #7262 Skrevet 13. februar 2013 jeg hadde tenkt å se om de hadde noe bra vibratorer på ebay. så prøver jeg å gå til adult avdelingen og blir bedt om å legge inn kortinformasjonen min for å verifisere at jeg er voksen og what not. dette nekter jeg å gjøre! bare paypal får vite slikt! Anonym poster: af688e5eaa8f1035e710d139c3135482
Lizliz Skrevet 13. februar 2013 #7263 Skrevet 13. februar 2013 Fikk denne kjolen i dag. Kjempesøt, men den var jo faktisk lakserosa, dvs mer oransje (varm) enn blå (kald). Men stoffet var akkurat som jeg så for meg, og henger fint. Denne har jeg sett på! Tok det lang tid før du fikk den? og hvordan var den i størrelse? er en medium en medium eller er dette kina str? og til slutt , hvordan var lengden?
Apefinger Skrevet 13. februar 2013 #7264 Skrevet 13. februar 2013 Denne har jeg sett på! Tok det lang tid før du fikk den? og hvordan var den i størrelse? er en medium en medium eller er dette kina str? og til slutt , hvordan var lengden? Bestilte den 20.Januar, så det tok 3 uker. Den var nøyaktig i størrelse ja, så en medium er en medium. Lengden er som en normal kort kjole, over knærne men et stykke under rumpeballene.
Lizliz Skrevet 13. februar 2013 #7265 Skrevet 13. februar 2013 Bestilte den 20.Januar, så det tok 3 uker. Den var nøyaktig i størrelse ja, så en medium er en medium. Lengden er som en normal kort kjole, over knærne men et stykke under rumpeballene. Jeg er en L i bysten men en M i midjen. Hva tror du er lurest å velge? den er kanskje ikke så dum å ha litt løs? Ser ut som at det kanskje er mer flatterende enn at den er stram hvertfall? Er vanligvis en M her i norge da
Apefinger Skrevet 13. februar 2013 #7266 Skrevet 13. februar 2013 Jeg er en L i bysten men en M i midjen. Hva tror du er lurest å velge? den er kanskje ikke så dum å ha litt løs? Ser ut som at det kanskje er mer flatterende enn at den er stram hvertfall? Er vanligvis en M her i norge da Den er laget for å være litt løs i bysten, så tror du bør velge L ja. Kan forøvrig informere om at det er veldig vanskelig å ha noen form for støtte til denne kjolen, da ryggen er dyp og en BH-kant kan sees på siden.
Adele Skrevet 14. februar 2013 #7267 Skrevet 14. februar 2013 (endret) Vil ha! bluse søt topp enda en søt topp genser usynlig BH Vest (irriterer meg at den ikke er "Buy it now") Kåpe <3 <3 <3 Vesten er som "Buy it now" her.. Edit: Så ikke at noen hadde gitt deg link allerede Endret 14. februar 2013 av Adele
Adele Skrevet 14. februar 2013 #7268 Skrevet 14. februar 2013 (endret) Fikk denne kjolen i dag. Kjempesøt, men den var jo faktisk lakserosa, dvs mer oransje (varm) enn blå (kald). Men stoffet var akkurat som jeg så for meg, og henger fint. Da MÅ jeg kjøpe denne i svart! Tenkt så mye på den..! Kan du forresten legge ut et bilde av kvaliteten på den? Til dere som har kjøpt sånn BabyFoot ting. Kan noen forklare meg litt hvordan dere gjorde det? jeg har nå fått min i posten. Kan man bruke den flere ganger? Eller er det engangs? Skal man bare ha de på en dag (2-3 t) også er man ferdig? Eller må man repetere dette over mange dager? Først begynte jeg med å ta et fotbad, og file lett over føttene. Så klipte jeg opp øverst slik at jeg fikk inn føttene mine i den. Så tok jeg vanlige sokker over der igjen. Deretter satte jeg meg i sofaen, mens jeg så på HIMYM Satt med de i omlag to timers tid. Da tiden var over, gikk jeg i dusjen for å skylle av den væska. Så smørte jeg føttene med en god fotkrem. Omlag en ukes tid etterpå begynte føttene mine å flasse som pokker! Resultatet er faktisk veldig bra! Vær obs på at lukta på den væska kan være litt stram. Som spylevæske fra bilen.. Du kan bare bruke de en gang. Edit: La ved et spørsmål til Apefinger. Endret 14. februar 2013 av Adele
Gjest Ambitions Skrevet 14. februar 2013 #7269 Skrevet 14. februar 2013 (endret) Da MÅ jeg kjøpe denne i svart! Tenkt så mye på den..! Først begynte jeg med å ta et fotbad, og file lett over føttene. Så klipte jeg opp øverst slik at jeg fikk inn føttene mine i den. Så tok jeg vanlige sokker over der igjen. Deretter satte jeg meg i sofaen, mens jeg så på HIMYM Satt med de i omlag to timers tid. Da tiden var over, gikk jeg i dusjen for å skylle av den væska. Så smørte jeg føttene med en god fotkrem. Omlag en ukes tid etterpå begynte føttene mine å flasse som pokker! Resultatet er faktisk veldig bra! Vær obs på at lukta på den væska kan være litt stram. Som spylevæske fra bilen.. Du kan bare bruke de en gang. Hvis poenget er å få de døde hudcellene til å tørke inn og flasse bort, er det ikke da litt bakvendt å bruke fuktighetskrem i den perioden? Endret 14. februar 2013 av Ambitions
Adele Skrevet 14. februar 2013 #7270 Skrevet 14. februar 2013 Hvis poenget er å få de døde hudcellene til å tørke inn og flasse bort, er det ikke da litt bakvendt å bruke fuktighetskrem i den perioden? Men det fungerte faktisk veldig bra. Tok den i slutten av desember/starten av januar (husker ikke helt når), og jeg har enda ikke fått hard hud på hælene. Og jeg går mye - til og fra jobb/byen, trening osv.
gjärd Skrevet 14. februar 2013 #7271 Skrevet 14. februar 2013 Takk Adele! Da skal jeg prøvde den i kveld! :-D Trodde kanskje man måtte bruke den hver dag i 10 dager eller noe.. Hehe 1
Adele Skrevet 14. februar 2013 #7272 Skrevet 14. februar 2013 Takk Adele! Da skal jeg prøvde den i kveld! :-D Trodde kanskje man måtte bruke den hver dag i 10 dager eller noe.. Hehe Hehe, Neida. Bare en gang, også gjør den resten av jobben
Adele Skrevet 14. februar 2013 #7273 Skrevet 14. februar 2013 (endret) Lovte en oppdatering på redesign-prosjektet mitt av to kjoler jeg har kjøpt fra Ebay! At mange av klærne fra Ebay/Kina er i dårlig kvalitet, kan jeg virkelig forstå! Drevet å sydd litt i dag. Helt håpløst å sy på det der typiske kina-stoffet! Det er så stretchy, også er det megaglatt.. Jeg må gjøre litt mer med kjolen her bak, men aner ikke helt hva enda. Men kjolen er iallefall ferdig til å brukes. Det ble ikke akkurat så veldig synlig med svart strømpebukse under, så måtte stå med den på legga for at alt skulle komme frem Edit: Den lille fliken i bua på kjolen er noe som skal klippes av - oppdaget det ikke før nå Endret 14. februar 2013 av Adele 6
MissDesiree Skrevet 14. februar 2013 #7274 Skrevet 14. februar 2013 Denne BB creamen var utrolig god!! Hadde bestillt feil farge desverre så den ble for lys for meg, men bestilte på nytt nå. Den lukter deilig også!! Men det er jo ikke noen farge alternativer på den:S, hvordan bestiller man riktig farge? Har også lyst å prøve den
Gjest Raindrops Skrevet 14. februar 2013 #7275 Skrevet 14. februar 2013 Så denne diskutert tidligere i tråden, men vet ikke om den ble kjøpt. Noen erfaringer? Den kommer i posten her når som helst. Kommer tilbake med oppdatering. 1
Gjest BabyBlue Skrevet 14. februar 2013 #7276 Skrevet 14. februar 2013 Har dere et tastatur til ipad dere anbefaler? Ser det er mange der, men er redd for å kjøpe et som går i stykker bare jeg tar på det. Mye ræl innen teknologi på ebay...
Daxi Skrevet 14. februar 2013 #7277 Skrevet 14. februar 2013 Men det er jo ikke noen farge alternativer på den:S, hvordan bestiller man riktig farge? Har også lyst å prøve den Ikke på den nei men selgeren har den i to varianter #1 og #2... jeg hadde bestilt #1 og måtte bestille #2 og venter spent på den!
Apefinger Skrevet 15. februar 2013 #7278 Skrevet 15. februar 2013 Da MÅ jeg kjøpe denne i svart! Tenkt så mye på den..! Kan du forresten legge ut et bilde av kvaliteten på den? Yes, kom hjem nå så skal gjøre det i løpet av formiddagen i morgen! 1
Tipsy Skrevet 15. februar 2013 #7279 Skrevet 15. februar 2013 Har noen kjøpt denne jakken, og kan si noe om kvaliteten og størrelsen?
Gjest NozMonster Skrevet 15. februar 2013 #7280 Skrevet 15. februar 2013 jeg skulle så enda mer enn gjerne hatt et sånt her kjede... er det noen av dere som har en smart tanke om hva jeg bør søke på? eller om noen tilfeldigvis har sett det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå