Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Mail fra Paypal: Varsel om migrerung. Hva betyr det?

Anonym poster: a5e0102ef87f547de355dfc4606f071c

Det står i mailen at det er en overdragelse. I følge Tanums store rettskrivningsordbok, betyr migrering vandre

Endret av Mrs.Fox
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk! Ble livredd for at jeg hadde gjort noe dumt eller feil.

Skrevet

Mail fra Paypal: Varsel om migrerung. Hva betyr det?

Alt står jo i mailen. :P

De flytter fra hvilket land det nå var, til hvilket land det nå var i Europa. Har slettet mailen.. Men det har ingen betydning for brukerene.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Skrevet

Ja, jeg så det nå.... Litt flaut, men jeg ble så redd for at jeg hadde gjort noe feil. Pcen hang i går og jeg trykket vilt over alt (var inne på ebay)... Turte ikke lese mailen... Hehe Takk for svar:)

Skrevet

Jeg trenger litt billig kjøkkenutstyr. Desilitermål, tresleiv, stekespade (i plast eller tre) og annet ymse. Vet dere om noen greie selgere?

Skrevet

Jeg trenger litt billig kjøkkenutstyr. Desilitermål, tresleiv, stekespade (i plast eller tre) og annet ymse. Vet dere om noen greie selgere?

Europris, ergo eller nille.

Anonym poster: eb8a4db481c9f8af20e388444a34694d

• Liker 4
Skrevet

Finner ikke tresleiv noen av de stedene og ikke er det så billig lengre heller :P

Skrevet

Jeg fikk disse i dag. Ba om enten hvite eller grå. Fikk en av hver, så tipper de ikke klarte å bestemme seg for hvem de skulle velge :fnise:

Skrevet

Alt står jo i mailen. :P

De flytter fra hvilket land det nå var, til hvilket land det nå var i Europa. Har slettet mailen.. Men det har ingen betydning for brukerene.

Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925

Luxembourg ;)

Skrevet

Kjøpte denne i går :) (kanskje jeg også skaffer meg en i svart, men får se hvordan kvaliteten er først :) )

Kan du fortelle hvordan denne er når du får den? :) Ligger i ønskelista mi!! :)

Skrevet

cakoline: mulig at kjolen sitter på deg, men jeg har mine tvil på at den sitter fint.,.

Det er det jeg er redd for, har kjøpt en kjole tidligere fra Kina via ebay som passet fint nedentil, men var for stor i overkroppen. Blir ikke klok på str. på ebay. Også irriterer det meg at de fleste klœr fra England ikke går lengre ned enn til str 8.

Skrevet

Kan du fortelle hvordan denne er når du får den? :) Ligger i ønskelista mi!! :)

Det skal jeg gjøre :)

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

Det er det jeg er redd for, har kjøpt en kjole tidligere fra Kina via ebay som passet fint nedentil, men var for stor i overkroppen. Blir ikke klok på str. på ebay. Også irriterer det meg at de fleste klœr fra England ikke går lengre ned enn til str 8.

vi har tydeligvis samme problem..

jeg kan virkelig ikke forstå det, men det er ingen selvfølge at de minste kinesiske størrelsene passer meg (noe jeg finner snodig, siden jeg ikke er noe slankere enn dama i gata).

Men målene synes jeg altfor ofte ikke stemmer på e-bay..

Skrevet

Jeg har lyst på en av disse:

iPhone deksel

Men klarer ikke velge mellom A30 eller A11. Hva synes dere?

Skrevet

Hva er det egentlig som har skjedd med fraktprisene fra USA? Er det egentlig noe vits i å bruke ebay lenger? Synes alt er så forbanna dyr frakt på den. Fant denne genseren og syns den var litt kul, men hallo, 40 dollar i shipping??

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Skrevet

iPhone deksel

A30. Jeg er litt over vanlige nagler.

Skrevet

takker!

Var inne og såg på bildet igjen nå, og den jeg kjøpte er kortere på enn på de bildene som ligger på ebay. Vet ikke om det er fordi jeg drar mer til siden eller hva, men den ser iallfall ut som en helt normal lang genser.

Anonym poster: cd07630f00c27343d3eb449a668596e7

Skrevet

Nå har jeg kjøpt meg ny blazer. Håper den er like fin på meg :)

Takk, Chloe, jeg tenkte det samme men ble usikker.

Skrevet

iPhone deksel

Kan man ta av naglene? De var veldig fine!

Skrevet

Skjer med at folk anbefaler vanlige butikker i stedenfor ebayselgere? Tråden heter "den store ebay-tråden", ikke "den store reklamer for europris, ellos, H&M og andre vanlige butikker/nettbutikker-tråden".....

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...