Adele Skrevet 8. februar 2013 #7141 Skrevet 8. februar 2013 adele, hvor har du blitt av? har du sluttet å handle på e-bay, eller har du bare sluttet å poste tingene? Haha, teita Jeg har ikke handlet så mye lenger. Jeg poster faktisk ut alt jeg får og mottar Har måttet fokusere litt på andre ting nå økonomisk Ellers har jeg 109 ting i ønskelisten min jeg gjerne skulle klikket hjem! 3
Adele Skrevet 9. februar 2013 #7142 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Satt å så på filmen "Grusomme meg" i går, og jeg kjenner jeg har virkelig lyst på en slik bok!! Edit: Fant en billigere versjon Endret 9. februar 2013 av Adele
Adele Skrevet 9. februar 2013 #7143 Skrevet 9. februar 2013 Nå poster jeg kanskje litt mye her, men gikk igjennom ønskelisten min, og .. ja, det kommer litt hjem. Håndkrem Så ikke før nå at det bare var travel size, så den var litt bummer. Alt betalt også. Men da får jeg i det minste testet den ut før jeg kjøper en full size. Jeg er veldig nær ved å klikke kjøp på disse to Veske Strikker - disse bruker jeg veldig mye av. Kjøpte noen i novemberish, men de blir så fort slitte! Men så bruker jeg de hver dag nesten, så sikkert derfor.
MissDesiree Skrevet 9. februar 2013 #7144 Skrevet 9. februar 2013 Enda en lommebok... Har sikkert 10 stk allerede 3
Fantomina Skrevet 9. februar 2013 #7145 Skrevet 9. februar 2013 Deksel med Stitch. Deksel med Disney 110 år. Deksel med Mikke Mus. Kattedeksel. Kattehodedeksel. Lilla og hvite happy lights. Baby foot. Batman-genser.
Melise Skrevet 9. februar 2013 #7146 Skrevet 9. februar 2013 Håndkrem Så ikke før nå at det bare var travel size, så den var litt bummer. Alt betalt også. Men da får jeg i det minste testet den ut før jeg kjøper en full size. Den håndkremen der får du kjøpt billigere på Nille, bare ett tips
Adele Skrevet 9. februar 2013 #7147 Skrevet 9. februar 2013 Den håndkremen der får du kjøpt billigere på Nille, bare ett tips Men den på Nille er en kopi 5
Gjest Little princess Skrevet 9. februar 2013 #7148 Skrevet 9. februar 2013 Kjøpte nettop denne hoodien fra Abercombie & fitch nå: http://www.ebay.com/itm/ABERCROMBIE-FITCH-WOMANS-NEW-HOODIES-THERESA-SIZES-XS-S-M-L-/221181934157?pt=US_Womens_Sweats_Hoodies&var=&hash=item337f787a4d I mørkeblå ser skikkelig herlig ut! (Beklager verdens lengste link, aner ikke hvordan jeg lager sånn fancy link..)
Adele Skrevet 9. februar 2013 #7149 Skrevet 9. februar 2013 (endret) (Beklager verdens lengste link, aner ikke hvordan jeg lager sånn fancy link..) Skriver ordet du vil at det skal hete, markerer dette ordet, og trykker på kjettingen. På neste boks som kommer opp, limer du inn linken. Umulig å ikke skjønne hvor der Test Endret 9. februar 2013 av Adele 1
Gjest Little princess Skrevet 9. februar 2013 #7150 Skrevet 9. februar 2013 Skriver ordet du vil at det skal hete, markerer dette ordet, og trykker på kjettingen. På neste boks som kommer opp, limer du inn linken. Umulig å ikke skjønne hvor der Test Takk for hjelp! Men jeg skriver fra iPad, så da får jeg ikke opp den verktøylinjen du la ved bilde av.. Mulig det er noe som har gått meg hus forbi da
Adhara Skrevet 9. februar 2013 #7151 Skrevet 9. februar 2013 Den håndkremen der får du kjøpt billigere på Nille, bare ett tips Den på Nille er aldeles ikke den samme. Den er bare drit i forhold til L'occitane sin. Jeg har begge 1
Adele Skrevet 9. februar 2013 #7152 Skrevet 9. februar 2013 Takk for hjelp! Men jeg skriver fra iPad, så da får jeg ikke opp den verktøylinjen du la ved bilde av.. Mulig det er noe som har gått meg hus forbi da Fungerer ikke fra iPad dessverre Med mindre du tar inn koden for det. Men den husker ikke jeg hva er
Adele Skrevet 9. februar 2013 #7153 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Den på Nille er aldeles ikke den samme. Den er bare drit i forhold til L'occitane sin. Jeg har begge Googlet dette, og fant ut at de er skremmende like på design! Nille sin: L'occitane sin: Selv prøvd en tester på den fra Nille, den holdt absolutt ikke mål for mine vintertørre hender! Vet at min søster har skrytt høyt av L'occitane sin, så får vi se Edit: Ser at L'occitane skriver følgende på sin Facebookside 21. januar: "OBS! OBS! Vi har fått inn flere meldinger her på Facebook og av kunder, at Nille selger en håndkrem som de opplyser om at er "håndkremen du får kjøpt på flyplassen, bare billigere hos Nille". Dette er selvfølgelig FEIL. L'Occitanes Shea Butter håndkrem selges ikke hos Nille. Du kan få kjøpt den i alle våre butikker og hos Vitusapotek i Norge. (...)" Edit 2: Men dette har strengt talt ingenting med Ebay å gjøre! Endret 9. februar 2013 av Adele 3
Melise Skrevet 9. februar 2013 #7154 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Googlet dette, og fant ut at de er skremmende like på design! Nille sin: L'occitane sin: Selv prøvd en tester på den fra Nille, den holdt absolutt ikke mål for mine vintertørre hender! Vet at min søster har skrytt høyt av L'occitane sin, så får vi se Edit: Ser at L'occitane skriver følgende på sin Facebookside 21. januar: "OBS! OBS! Vi har fått inn flere meldinger her på Facebook og av kunder, at Nille selger en håndkrem som de opplyser om at er "håndkremen du får kjøpt på flyplassen, bare billigere hos Nille". Dette er selvfølgelig FEIL. L'Occitanes Shea Butter håndkrem selges ikke hos Nille. Du kan få kjøpt den i alle våre butikker og hos Vitusapotek i Norge. (...)" Edit 2: Men dette har strengt talt ingenting med Ebay å gjøre! Ah, det visste jeg ikke, var skremmende like hvertfall Jeg har ikke prøvd noen av de, men originalen er som regel bedre, ja Endret 9. februar 2013 av Melise 2
KaDust Skrevet 9. februar 2013 #7155 Skrevet 9. februar 2013 Jeg har dette på ønskelisten min: Sko Solbriller Leggings Genser Veske
Daxi Skrevet 10. februar 2013 #7156 Skrevet 10. februar 2013 Har kjøpt (enda ikke fått): Lang top Lang peplum bluse Palty i Natural Brown <3! (Dette har jeg allerede fått før, kjøpte sånne når jeg var i Japan og er helt hekta, kjempebra produkt for jenter med naturlig mørkt hår) 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #7157 Skrevet 10. februar 2013 Haha, teita Jeg har ikke handlet så mye lenger. Jeg poster faktisk ut alt jeg får og mottar Har måttet fokusere litt på andre ting nå økonomisk Ellers har jeg 109 ting i ønskelisten min jeg gjerne skulle klikket hjem! Du må jo bruke utrolig mye penger på nettet, eller er det mye å spare? Anonym poster: 7ca078f1d6c99656a126c1c49c519280
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2013 #7158 Skrevet 10. februar 2013 Har kjøpt (enda ikke fått): Lang top Lang peplum bluse Palty i Natural Brown <3! (Dette har jeg allerede fått før, kjøpte sånne når jeg var i Japan og er helt hekta, kjempebra produkt for jenter med naturlig mørkt hår) Hva er det som gjør den hårfargen så bra? Er den bedre enn de vi får kjøpt her til lands? Anonym poster: eb8a4db481c9f8af20e388444a34694d 2
Adele Skrevet 10. februar 2013 #7159 Skrevet 10. februar 2013 Du må jo bruke utrolig mye penger på nettet, eller er det mye å spare? Anonym poster: 7ca078f1d6c99656a126c1c49c519280 Du vet at det er småsummene som blir store til slutt? "Oi, bare en dollar? *klikk hjem*" - "Bare 10 dollar? *klikk hjem*" Med en del slike, så blir det faktisk litt ut i måneden. Og i tillegg til alt småting jeg kjøper her i Norge, som feks mat i kantina osv.
Daxi Skrevet 10. februar 2013 #7160 Skrevet 10. februar 2013 Hva er det som gjør den hårfargen så bra? Er den bedre enn de vi får kjøpt her til lands? Anonym poster: eb8a4db481c9f8af20e388444a34694d Det synes jeg ihvertfall Man kan farge helt svart hår uten problemer. Den har en liten andel "bleach" (blekemiddel?) og fargen kommer ganske likt som på bildet på boksen. Håret blir mindre tørr og slitt enn den ellers blir om man bruker vanlig blekemiddel + hårfarge. Som sagt, funker den utmerket i svart hår (jeg har brukt den i nesten ett år og er mega-super-ultra fornøyd) men vet ikke hvordan den blir om man har naturlig lysebrunt, eller blondt hår. Til venstre mitt naturlige svart hår, til høyre: resultatene med Palty (bildene tatt dagen etter jeg farget håret, mot sollys) 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå