AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #7101 Skrevet 5. februar 2013 skrev samme innlegg for et par dager siden men ingen svar så prøver igjen: Jeg kjøpte en neglelakk for 2 uker siden og for noen dager siden fikk jeg en melding av ebay om at de har fjernet varen "In this case, we removed the listing because the copyright or trademark owner of this product reported that they believe the item may not be authentic" "if you've already paid for the item through eBay and want to get your money back: -- You can open a case in our Resolution Centre. You have to wait 10 days from the day you made your payment before you can open a case" skal jeg ta kontakt med selger før jeg åpner case eller skal jeg åpne case med engang? eller skal jeg vente til varen kommer? har aldri vært borti det her før Anonym poster: 60d47b6ab63f6b38380e5de7395dba12
Gjest Skrevet 5. februar 2013 #7102 Skrevet 5. februar 2013 Du skal gjøre som beskrevet, nemlig åpne en case hos ebay, mest trolig er ikke varen sendt engang, og er den det så fint for deg Du skal uansett ikke betale for noe som er fake på ebay!
Rararara Skrevet 5. februar 2013 #7103 Skrevet 5. februar 2013 Siiiikkert.... Anonym poster: febaf4d32eb081a8c7326b249ce4d49d haha 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2013 #7104 Skrevet 5. februar 2013 Siiiikkert.... Anonym poster: febaf4d32eb081a8c7326b249ce4d49d Støtter denne, klikket feil liksom Anonym poster: 934f98c1155a1e0425deb471e410a5f1 1
Wonders Skrevet 5. februar 2013 #7105 Skrevet 5. februar 2013 Hei du kan pumpe den 50 ganger. Så to uker går om du ikke overdriver bruken. Kjøp to eller flere. Fin gave å gi bort. Enten for seg selv eller med din favoritt inni. Hvor mange sprayer tror du ca man får ved å fylle en slik? Tror du det vil vare hvis man f.eks drar 2 uker til syden og bruker rundt 2 sprayer med parfyme hver dag?
Lilje:) Skrevet 5. februar 2013 #7106 Skrevet 5. februar 2013 Oki, takk Var det billigere å kjøpe 2 eller fler? Jeg kjøpte en og en jeg.. Kjøpte 1 og betalte, og gikk inn igjen og kjøpte 1 til...
Chloe- Skrevet 5. februar 2013 #7107 Skrevet 5. februar 2013 Wonders: Den smykkeesken, var den i sort, tykk, papp, med tynn, gjennomsiktig plastikk i lokket? Kjøpte en lignenede tidligere, men ville gjerne hatt en som er litt mer robust.
Kenzi Skrevet 5. februar 2013 #7108 Skrevet 5. februar 2013 Jeg har sitt denne genseren her i tråden, men husker ikke om den var på en ønskeliste eller om noen hadde kjøpt den. Give me an update please hvis noen har kjøpt den?
Gjest One-x Skrevet 6. februar 2013 #7109 Skrevet 6. februar 2013 Øredobber Kjempefine, digger dem. Leppestift Veldig sterk farge, men jeg digger den. Leppestift Veldig sterk farge, men jeg digger den. Handlevogn Den som kom hel var kjempefin, men på den andre så satt i hjulene på. Dessverre. Jeg kunne sikkert limt den, men jeg aner ikke hva jeg skal lime den med. Jeg vet ikke om jeg skal klage for det er jo noe jeg kunne ha fikset hvis jeg visste. Vanlig lim vil jo ikke gå. Hårpynt digger, digger dem, og en brøkdel av prisen på de jeg fant tidligere.
Wonders Skrevet 6. februar 2013 #7110 Skrevet 6. februar 2013 (endret) Oki, takk Var det billigere å kjøpe 2 eller fler? Jeg kjøpte en og en jeg.. Kjøpte 1 og betalte, og gikk inn igjen og kjøpte 1 til... Samme gjore jeg. Det er kjedelig å ikke skrive mail at jeg vil ha en av alle farger, men jeg stoler ikke helt på at jeg får alt jeg har betalt for. Så jeg tar det på den trygge og tungvinne måten som du også gjorde. Jeg skal bestille flere, så jeg skal teste ut dette med å maile selger å be om alle farger.... Så vidt jeg vet er det ikke billigere å bestille flere, men jeg kan jo be om det da jeg bestiller en av alle farger å høre. Endret 6. februar 2013 av Wonders
Adele Skrevet 6. februar 2013 #7111 Skrevet 6. februar 2013 Samme gjore jeg. Det er kjedelig å ikke skrive mail at jeg vil ha en av alle farger, men jeg stoler ikke helt på at jeg får alt jeg har betalt for. Så jeg tar det på den trygge og tungvinne måten som du også gjorde. Jeg skal bestille flere, så jeg skal teste ut dette med å maile selger å be om alle farger.... Så vidt jeg vet er det ikke billigere å bestille flere, men jeg kan jo be om det da jeg bestiller en av alle farger å høre. Det er nok mulig at dere får flaskene i en og samme pakke. Fått det flere ganger, selv om de ikke er bestilt i samme omgang (men det er fra andre selgere og andre varer da .. ) 1
Chloe- Skrevet 6. februar 2013 #7112 Skrevet 6. februar 2013 Samme gjore jeg. Det er kjedelig å ikke skrive mail at jeg vil ha en av alle farger, men jeg stoler ikke helt på at jeg får alt jeg har betalt for. Så jeg tar det på den trygge og tungvinne måten som du også gjorde. Jeg skal bestille flere, så jeg skal teste ut dette med å maile selger å be om alle farger.... Så vidt jeg vet er det ikke billigere å bestille flere, men jeg kan jo be om det da jeg bestiller en av alle farger å høre. Hei! Jeg lurte på noe over her, men glemte å sitere deg...
Theya Skrevet 6. februar 2013 #7113 Skrevet 6. februar 2013 (endret) Lurer på om noen har kjøpt denne vesken? I så fall, hvordan er den? Er helt ny på dette med ebay.. Ble inspirert av å lese i tråden deres http://www.ebay.com/itm/Hot-Celebrity-Girl-Faux-Leather-Handbag-Tote-Shoulder-Bags-Casual-Purse-S868-/261075434465?pt=US_CSA_WH_Handbags&var=&hash=item3cc94efbe1 Endret 6. februar 2013 av Theya 1
Wonders Skrevet 6. februar 2013 #7114 Skrevet 6. februar 2013 Hei! Jeg lurte på noe over her, men glemte å sitere deg... Jeg har ikke skjønnt dette med viktigheten av sitering før det siste året, så...godt jeg kunne hjelpe allikevel da
Chloe- Skrevet 6. februar 2013 #7115 Skrevet 6. februar 2013 Jeg har ikke skjønnt dette med viktigheten av sitering før det siste året, så...godt jeg kunne hjelpe allikevel da Men, uhm... Kunne du svart på det jeg lurte på?
Wonders Skrevet 6. februar 2013 #7116 Skrevet 6. februar 2013 Wonders: Den smykkeesken, var den i sort, tykk, papp, med tynn, gjennomsiktig plastikk i lokket? Kjøpte en lignenede tidligere, men ville gjerne hatt en som er litt mer robust. jæææ det var de. Holder i massehvis for mitt bruk. har noe mer robust et annet sted i huset med lås til ekte smykker. Denne er bare en showcase på badet...
Chloe- Skrevet 6. februar 2013 #7117 Skrevet 6. februar 2013 jæææ det var de. Holder i massehvis for mitt bruk. har noe mer robust et annet sted i huset med lås til ekte smykker. Denne er bare en showcase på badet... Ok! Hva var størrelsen da? Litt vanskelig å si for jeg vet jo ikke om øredobbene dine er store eller små på det bildet. Takk!!
Wonders Skrevet 6. februar 2013 #7118 Skrevet 6. februar 2013 Ok! Hva var størrelsen da? Litt vanskelig å si for jeg vet jo ikke om øredobbene dine er store eller små på det bildet. Takk!! Den er sikkert plass til 100 ringer oppi der, her er målene fra dems side på ebay 8 1/4" x 7 1/4" x 1 1/8" oversettelse; http://www.machovec.com/rope/conversion.htm
Apple- Skrevet 6. februar 2013 #7119 Skrevet 6. februar 2013 Ser den koster 109 kr, og frakt er på 159 kr. til Norge med a-post. (fikk ikke valgt noe annet heller) Betyr ikke det at frakten er dyrere enn produktet og at sammenlagt kommer prisen på 268 kr. Og i butikken her hjemme får du den til 150 -200 kr--- Skal du kjøpe denne på nett da? Dette var en av de jeg hadde på Watch-listen min. Når jeg ser noe interessant klikker jeg bare på legg i Watch-list inntil jeg får sett nærmere på det. Hadde ikke tenkt på å se nærmere på den før jeg postet den, men ser jo når du sier det at jeg ikke kommer til å bestille den Har forørig (hittil) aldri bestilt papir på Ebay, da jeg syns jeg stadig finner det på tilbud i butikkene her i Norge. Hvor kjøper du papir, Wonders?
Wonders Skrevet 6. februar 2013 #7120 Skrevet 6. februar 2013 Dette var en av de jeg hadde på Watch-listen min. Når jeg ser noe interessant klikker jeg bare på legg i Watch-list inntil jeg får sett nærmere på det. Hadde ikke tenkt på å se nærmere på den før jeg postet den, men ser jo når du sier det at jeg ikke kommer til å bestille den Har forørig (hittil) aldri bestilt papir på Ebay, da jeg syns jeg stadig finner det på tilbud i butikkene her i Norge. Hvor kjøper du papir, Wonders? Jeg kjøper på salg på Panduro. Eller salg på messene 2 ganger i året i Oslo området. Salg på Bikuben eller Scrappemagasinet som begge ligger i samme gate i Strømmen. Vil gjerne finne flere steder, så Clas Olson har noen ganger bra med blank papp. Søstrene Grene har mye bra og billig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå