AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #7021 Skrevet 31. januar 2013 Jeg fikk et trackingnummer fra selger i forrige mail. Men jeg vet jo ikke om dette er min kjole, eller en annens.. Står bare "Delivered", pluss noen datoer. Selv om selger kan være uærlig, kan det også være posten som har surret det til. En pakke jeg ventet på stod som "Delivered" samme dagen som jeg hadde hentet noen andre pakker. Så da hadde personen i posten klart å gi meg en pakke som ikke var den pakken. Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925
Adele Skrevet 31. januar 2013 #7022 Skrevet 31. januar 2013 Står det ikke noe om hvor den er levert? For vanligvis vil man jo med en tracking få opp pakkens tur fra selger til mottaker, der under utleveringsstedet. I allefall når jeg har søkt opp mine pakker på ebay. Veldig rart det der, og utrolig kljip! Her har jeg skjermdumpet når jeg tracker forsendelsen..
Lykkelitenen Skrevet 31. januar 2013 #7023 Skrevet 31. januar 2013 Hva får du opp om du søker på posten.no sin sporing?
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2013 #7024 Skrevet 31. januar 2013 Søk opp på posten du. http://sporing.posten.no/sporing.html?q=rf106772867sg Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925 3
Adele Skrevet 31. januar 2013 #7025 Skrevet 31. januar 2013 Søk opp på posten du. http://sporing.poste...q=rf106772867sg Anonym poster: 117b823904d9bad0858e3f665c7d7925 Shit! Takk!! Jeg får skjermdumpe dette, og oversette til selger..
Gjest Skrevet 31. januar 2013 #7026 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Men kanskje greit å se detaljer også!! De har fått den i retur, men du har heller ikke hentet den! Endret 31. januar 2013 av Gjest
Cleopatra Skrevet 31. januar 2013 #7027 Skrevet 31. januar 2013 Håndvasker de Tør ikke legge det i maskin i tilfelle det krymper Fikk belte mitt igår, men det er så forferdelig sterk lukt av den, går det an å håndvaske den også?
Adele Skrevet 31. januar 2013 #7028 Skrevet 31. januar 2013 Men kanskje greit å se detaljer også!! De har fått den i retur, men du har heller ikke hentet den! Men kjære vene. Jeg ba de om å sende til her jeg bor, siden de av en eller annen grunn hadde klart å få tak i gamle adressen min (fra 2009!). Aner ikke hvor de fikk den fra, men selger bekreftet den nye adressen til og med! Men det betyr vel i praksis at de har fått den tilbake, og at de har tatt inn varen i sortimentet sitt? Eller? Fikk belte mitt igår, men det er så forferdelig sterk lukt av den, går det an å håndvaske den også? Hva slags materiale er brukt da? Prøvd å henge det ute for lufting?
Cleopatra Skrevet 31. januar 2013 #7029 Skrevet 31. januar 2013 Men kjære vene. Jeg ba de om å sende til her jeg bor, siden de av en eller annen grunn hadde klart å få tak i gamle adressen min (fra 2009!). Aner ikke hvor de fikk den fra, men selger bekreftet den nye adressen til og med! Men det betyr vel i praksis at de har fått den tilbake, og at de har tatt inn varen i sortimentet sitt? Eller? Hva slags materiale er brukt da? Prøvd å henge det ute for lufting? Det er et slikt belte http://www.ebay.com/itm/150768997322?var=450067787726&ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648 Skal prøve å få lufta det
Gjest Skrevet 31. januar 2013 #7030 Skrevet 31. januar 2013 Men kjære vene. Jeg ba de om å sende til her jeg bor, siden de av en eller annen grunn hadde klart å få tak i gamle adressen min (fra 2009!). Aner ikke hvor de fikk den fra, men selger bekreftet den nye adressen til og med! Men det betyr vel i praksis at de har fått den tilbake, og at de har tatt inn varen i sortimentet sitt? Eller? Sikker på at du har fjernet alle andre adresser fra både Ebay og paypal? Jeg ble nemlig grundig irritert fordi de hele tiden greide å sende feil adresse, helt til jeg fant ut at min nye adresse var ikke hovedadressen min på paypal! Ja, det betyr at de har fått den i retur! Om noen andre har plukket det opp så er det dems problem, så er bare så si at de har brukt gammel shipping adresse, ha gjerne print screen hvor de bekrefter den nye og sende det samme med det bildet over der!
Adele Skrevet 31. januar 2013 #7031 Skrevet 31. januar 2013 Det er et slikt belte http://www.ebay.com/...984.m1497.l2648 Skal prøve å få lufta det Vil nok ikke anbefale deg å vaske det. Kan ikke garantere for om beltet er like pent etterpå da Heng det heller ut!
Adele Skrevet 31. januar 2013 #7032 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Sikker på at du har fjernet alle andre adresser fra både Ebay og paypal? Jeg ble nemlig grundig irritert fordi de hele tiden greide å sende feil adresse, helt til jeg fant ut at min nye adresse var ikke hovedadressen min på paypal! Ja, det betyr at de har fått den i retur! Om noen andre har plukket det opp så er det dems problem, så er bare så si at de har brukt gammel shipping adresse, ha gjerne print screen hvor de bekrefter den nye og sende det samme med det bildet over der! På Ebay er primary og registration address er min korrekte. Men nå har jeg jo betalt via PP, ikke gjort bestilling via Ebay. Så skal sjekke ut innstillinger der også.. Edit: Sjekket på PP nå, ser at adressen i Elverum står der, men den er ikke satt som hovedadresse. Men de spurte om det var Elverum eller Gjøvik den skulle sendes til. Jeg bekreftet Gjøvik, og de bekreftet at dette var mottatt. De bekreftet også at pakken nå var sendt til min nåværende adresse. Men ser at pakken ikke er registrert som inn på trackingnummeret før en måned (!!) etter at de mailet meg om at den var sendt. Endret 31. januar 2013 av Adele
Cleopatra Skrevet 31. januar 2013 #7033 Skrevet 31. januar 2013 Vil nok ikke anbefale deg å vaske det. Kan ikke garantere for om beltet er like pent etterpå da Heng det heller ut! Har lagt det ut på verandaen til lufting nå, så da håper jeg at lukta ikke blir så ille etterpå 1
Adele Skrevet 31. januar 2013 #7034 Skrevet 31. januar 2013 Har lagt det ut på verandaen til lufting nå, så da håper jeg at lukta ikke blir så ille etterpå Lykke til da. La det være der i noen timer, gjerne over natta om mulig! Og gi gjerne en oppdatering om lukta ga seg, for beltet var fint! 1
Cleopatra Skrevet 31. januar 2013 #7035 Skrevet 31. januar 2013 Lykke til da. La det være der i noen timer, gjerne over natta om mulig! Og gi gjerne en oppdatering om lukta ga seg, for beltet var fint! Ja det skal jeg gjøre, takk for hjelpa så langt 1
Topplue Skrevet 31. januar 2013 #7036 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Et lite spørsmål: Vasker dere klærne som kjøpes på ebay før bruk? Jeg lar plaggene ligge ute eller i fryseren i noen døgn, så får de ligge i en bøtte med vann en dag. Skifter vannet innimellom for det er mye farve som trekkes ut i vannet. Så vaskemaskin. Ting som lukter vondt og ikke kan vaskes får ligge ute noen dager. Om det ikke hjelper putter jeg tingen i en liten pose og har i noen spiseskjeer kaffe. Kaffen tar til seg den vonde lukten. Edit: Jeg så ikke at andre allerede hadde svart. Endret 31. januar 2013 av Topplue 2
Cakoline Skrevet 31. januar 2013 #7037 Skrevet 31. januar 2013 Her er noen av mine siste kjøp Sommerklœr til snuppa Ralph Lauren drakt og topp. Veldig fornøyd med begge to, litt store kanskje, men da har hun de til neste år også Levis shorts til minstemann og Ralph Lauren pike skjorte. Shortsen har vi mottatt og er knall fin. Han var like fornøyd med de som meg shorts til eldstemann. Virker veldig gode til å komme fra kina, positiv overrasket. Cacpops pinner og form. dustplug til iphonen. Fornøyd, ser ut som på bildet trengingsdeksel til iphonen bikini skjørt
Gjest Raindrops Skrevet 31. januar 2013 #7038 Skrevet 31. januar 2013 skjørt Har du fått det? Var det greit eller?
Cakoline Skrevet 31. januar 2013 #7039 Skrevet 31. januar 2013 Har du fått det? Var det greit eller? Ikke mottatt det enda, men veldig spent. Litt usikker på om det blir for stort. Men for 72 kr tok jeg sjangsen.
Gjest NozMonster Skrevet 31. januar 2013 #7040 Skrevet 31. januar 2013 Noen som har tips til en nybegynner i scrappe-verdenen? :D Dette kan Loren svare på! Hun er helt ram på scrappe-greier! .....Loren?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå